Rezultatele cautarii dupa : "client"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Vinde solutii de ambalare de 3.5 mln. EUR pe an. Pentapac aduce la Pack Show cele mai noi sisteme solicitate in industria alimentara
Luni, 19 Septembrie 2016
 Cu vanzari de solutii de packaging de 3,5  Milioane de euro pe an, Pentapac vine la targul Pack Show cu cele mai noi masini si tehnologii cautate de clienti, a afirmat pentru adplayers Mihai Tilinca, managerul companiei.
 Cine ar trebui sa plateasca taxa de publicitate? Raspund avocatii Boboc si Partenerii.
Luni, 22 August 2016
 Punctul de vedere al casei de avocatura pe marginea dezbaterilor legate de cine plateste taxa de publicitate este ca „prestator este doar cel care presteaza efectiv serviciile de publicitate, acesta fiind obligat sa verse/plateasca taxa la bugetul local, potrivit art. 477 alin. 7”. Iar „Beneficiarul va suporta taxa prin refacturare de la prestator sau agentia de...
Un start-up online romanesc de 500.000 de euro a deschis in SUA. Retargeting.Biz Los Angeles.
Miercuri, 17 August 2016
Lansat acum si la Los Angeles, Retargeting.Biz mai dispune de prezenta locala in Bulgaria si Polonia, insa Rares Banescu si Mugur Frunzetti, antreprenorii care dezvolta proiectul, afirma ca sunt in discutii avansate si cu parteneri din Italia.
Noul Arctic. McCann, MRM, UM si Image PR.
Joi, 30 Iunie 2016
Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
United administreaza proiectele cu software utilizat in 81 de agentii. McCann, Grey, Publicis printre ele.
Joi, 30 Iunie 2016
 Printre utilizatorii instrumentului software Ad In One se numa retele si agentii ca McCann, Leo Burnett, Publicis sau Grey
Business de aproape 2 mln. EUR in marketingul si comunicarea din Romania se extinte in Europa. Grupul Infinit Agency deschide in Olanda.
Marti, 21 Iunie 2016
Alex Cernatescu vorbeste in premiera in adplayers despre motivatia expansiunii in afara granitelor tarii a afacerii de marketing si comunicare fondata in Romania acum 9 ani. Prima tinta: Olanda. Tinta extinsa: 2-3 birouri in regiunea Benelux, urmand  in viitor grupul sa se gandeasca la si la alte piete. 
 Un an de cand achizitia media TV a revenit la agentii. Fratia afisajului stradal, inca la Putere.
Vineri, 17 Iunie 2016
 
 McCann Bucuresti in presa americana. Brave Cut pentru Fundatia Renasterea admirata in ADWEEK.
Joi, 09 Iunie 2016
 Dupa campania ROM sau mai recenta comunicare "Pie" pentru Paul
Concurs de creativitate CEL.ro cu premii de 2.500 lei
Vineri, 22 Aprilie 2016
 Intrecerea se adreseaza studentilor sau juniorilor cu varsta cuprinsa intre 18-25 de ani care se pregatesc in domenii precum publicitate, marketing, comunicare, design sau creative writing
15.000 de participari in promotia Casa Carolistilor. Marele premiu Caroli si-a gasit locuitorii.
Joi, 14 Aprilie 2016
 Campania promotionala care a avut marele premiu o casa in valoare de 50.000 euro s-a desfasurat in perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016 si a beneficiat de peste 15.000 de participari.
 Campanie Piraeus “Credit pentru nevoi personale semnata de Ogilvy & Mather Romania
Luni, 11 Aprilie 2016
 Cu investitii estimate de surse adplayers din piata de media la 150.000 - 200.000 de euro, campania integrata care sustine Creditul de Nevoi Personale de la Piraeus Bank include servicii de strategie, ATL, digital, comunicare interna, direct marketing si materiale de promovare in toate sucursalele bancii
 “Made in Romania de la camasi la costume. Investitie Braiconf de cateva zeci de mii de euro.
Marti, 08 Martie 2016
 Platforma de comenzi adaptata clientului de costume Braiconf “Made to Measure” ar putea fi estimata la aproximativ 10.000 de euro, insa logistica productiei si a managementului de produs ar putea sa se ridice la cateva zeci de mii de euro, p
Parteneriat care aduce Samsung, crestere de 6-8%, activitate si extindere pe 7 piete de la Bucuresti. Centrade Cheil la adplayers report.
Luni, 07 Martie 2016
 Radu Florescu, presedintele grupului Centrade, trece in revista doar cateva din noutatile cu care Centrade Cheil intampina piata in 2016, la intrebarile adplayers report.
Brandient dublu premiata pentru rebrandingul COSR si Interactive Group la Rebrand 100 Global Awards
Vineri, 04 Martie 2016
 Cele doua premii au fost acordate pentru rebrandingul Comitetului Olimpic si Sportiv Roman si cel al Interactive Group
 Incepe treaba la 8.00 si face aproape 1 Milion de euro pe an din afisare profesionala cu JJ DISPLAYS.
Luni, 29 Februarie 2016
 Cu 20 de oameni la productie, echipa  JJ DISPLAYS vrea sa vanda in 2016 sisteme de afisare de aproape 1 milion de euro (mai exact peste 750.000 de euro), pornind de la o aparent banala rama cu acces usor la inlocuirea  oricarei forme de prezentare tiparita: rama click.
Taxa Locala de Publicitate neclara. Nimeni nu stie cum se aplica.
Joi, 18 Februarie 2016
Ca si cum intrarea in vigoare a Legii Publicitatii stradale la finalul anului 2015 n-ar fi de ajuns ca aceasta va matura mii de reclame in fiecare oras din tara, o alta poveste, cu aplicare imediata la taxele de la sfarsit de luna, da batai de cap tuturor furnizorilor de media din publicitatea stradala. Taxa locala.
2.560 de clienti in publicitatea online in 2015. Numarul investitorilor s-a dublat.
Joi, 11 Februarie 2016
 Numarul clientilor care au promovat produse si servicii in mediul online s-a dublat in 2015, comparativ cu anul anterior, iar numarul campaniilor este cu 40% mai mare, potrivit BRAT
Spaga. Ce nu vezi in Ghidul de Licitatii in Publicitate? “Practic, nu mai exista bugete de publicitate relevante nearanjate.
Miercuri, 03 Februarie 2016
 “Practic, nu mai exista licitatii pe bugete locale de publicitate relevante nearanjate. Exceptie fac doar deciziile de retea si ale proprietarilor de afaceri locali, direct interesati de succesul afacerii” a afirmat sub protectia anonimatului un om cu 20 de ani de experienta in agentii comunicare.
Coca-Cola schimba Open Happiness cu Taste the Feeling. Strategia uneste extensiile sub One brand
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
 Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
Mutare de 400-600 K. Bugetul de strategie, creatie si productie Albalact, la McCann Bucharest
Miercuri, 09 Decembrie 2015