Rezultatele cautarii dupa : "client"
Ordonare dupa: data / relevanta  
INOVEO semneaza procesul de rebranding BRUNTEK
Luni, 19 Iunie 2017
 Potrivit Inoveo, procesul de rebranding a durat doua luni si a cuprins analiza categoriei, definirea platformei de brand, dezvoltarea numelui, dezvoltarea identitatii vizuale si implementarea brandului in mediile offline si online.
Agenda completa iCEE.fest 2017. S-a extins la 6 scene si o zona outdoor, cu 12 linii de continut
Luni, 29 Mai 2017
 Printre liniile de continut se numara Disruption, eHealth, VR&AR, Content, eCommerce, AdTech, Marcom, Smart Homes, Fin Tech, Creativity, Startups si Entertainment – concerte live, spectacole de standup comedy si prezentari amuzante
BRAT lanseaza Studiul de Audienta Outdoor (SAO). Companiile participante in studiu aduc 10.000 de panouri din Bucuresti si 10 orase.
Luni, 15 Mai 2017
Cercetarea presupune suprapunerea datelor de mobilitate ale populatiei cu ariile de vizibilitate ale panourilor se vor determina indicatorii de audienta ai fiecarui panou si profilele sociodemografice ale acestora, pentru ca in final toate aceste rezultate sa fie integrate intr-un soft specializat de analiza si planificare media.
Programele reality TV inspira publicitatea din retail. Creatie irlandeza Chemistry pentru Lidl, TrolleyCam
Miercuri, 10 Mai 2017
 Cu strategie si creatie semnata de agentia Chemistry Irlanda, cea mai recenta campanie a lantului de magazine este inspirata de popularitatea programelor de tip Reality TV.
1 din 4 copii e supraponderal. Mega Image si McCann le spune Mega Povesti cu legume si fructe fantastice
Miercuri, 26 Aprilie 2017
 Potrivit ultimelor date ale Ministerului Sanatatii, cuprinse intr-un studiu coordonat de OMS, in Romania obezitatea infantila a devenit o problema: un copil din patru cu varsta de 8 ani este supraponderal sau obez. Prevalenta suprapoderalitatii (inclusiv obezitatea) la copiii de opt ani din Romania este de 26,75 %, iar prevalenta obezitatii este de 11,6 %.
'Gogule, ce vorbesc astia aici? Hai, ca tu trebuie sa stii, doar esti copywriter-ul pe Pampers, ce dracu! Fozzie si Patrick Andre de Hillerin, in Catavencii.
Miercuri, 08 Martie 2017
Despre o intalnire cu o echipa multinationala de creatie pentru lansarea Pampers in Rusia, salarii si cum se facea nota de plata unui client pentru un copywriter sau arti director, dar si despre salarii de 200.000 de lire  - cat castiga un coleg de breasla in Londra, vorbeste astazi la aproximativ doua decenii distanta, Patrick Andre de Hillerin in Catavencii.
Negocieri avansate cu SUA si UK. Fostul The Master Plan (Infinit Group), Adrian Enache, pregatit sa exporte digital cu 20 de oameni, inclusiv remote, prin OmniPerform.
Luni, 06 Martie 2017
 Cu o echipa proprie de 5 oameni si in total 20, inclusiv remote, la care se adauga o investitie de 100.000 de euro, potrivit specialistului, OmniPerform este deja in negocieri in Romania, SUA si UK pe servicii de consultanta omnichannel, procese si algoritmi de neuromarketing si campanii in digital
Ogilvy Worldwide se schimba din temelii. Ogilvy SUA da semnalul Client Centric in reteaua Ogilvy: One brand, one P&L, new leadership.
Miercuri, 01 Martie 2017
Intr-o comunicare oficiala recenta, numarul 1 in agentia americana, Lou Aversano, CEO, Ogilvy USA a anuntat noua structura  a gigantului de publicitate din Statele Unite ale Americii, devenita astfel si prima piata pe care vor avea loc schimbarile la nivel mondial, incepand cu luna aprilie 2017.
Dove (Unilever) vorbeste despre frumusetea adevarata cu Mindshare, Image PR si Kubis
Vineri, 24 Februarie 2017
 Potrivit responsabililor de comunicare ai comunicarii brandului din portofoliul Unilever, noua campanie de comunicare, dedicata femeilor din Romania, le incurajeaza pe acestea sa aiba incredere in propria frumusete si sa nu se lase influentate de ce spune lumea.
Enel in campanie cu Publicis, Optimedia si Nurun pe abonamente online
Vineri, 24 Februarie 2017
 Campania Enel Fix Online se deruleaza la nivel national si include spot TV, componente outdoor si online
 Amigo se asociaza cu sportul. Fii energie, nu vorbe cu Horia Tecau, de McCann, MRM, McCann PR, Starcom
Marti, 07 Februarie 2017
 Campania pentru marca de cafea din portofoliul Strauss Romania este dezvoltata de agentiile McCann Bucharest, MRM Worldwide Romania, McCann PR si Starcom MediaVest
Campanie de exceptie anti-SIDA. 10.000 de ore interpretarea in V Ray si 5 filme multi-platforma.
Luni, 05 Decembrie 2016
 Semnata de atelierul new yorkez The Studio, o animatie cu 10.000 de ore pentru rendering V-Ray intra in seria de 5 filme multi-platforma pentru campania "The Foundation for AIDS Research" impotriva SIDA
Agentie digitala fidelizeaza masini iesite din garantie.
Joi, 01 Decembrie 2016
Agentie: Infinit Agency. Produs: VW mai vechi de 5 ani, Client: Porsche Romania. 70.000 de interactiuni, 37 mln. afisari, 7.5 mln. unici, 2 mln. in teasing, in campania „Volkswagen Direct Express”
Agentia Anului, 3 Gold Internetics si 3 Silver Internetics pentru MRM // McCann Romania
Miercuri, 23 Noiembrie 2016
Agentia de marketing digital parte a McCann WorldGroup Romania a castigat in competitia industriilor creative digital
Promotionale de Ziua Nationala. Un producator a lansat un pix cu versurile Desteapta-te Romane!
Marti, 15 Noiembrie 2016
 „Intampinam vremurile schimbatoare si Ziua Nationala a Romaniei cu acest obiect simbol care sa ne aminteasca mesajele ancestrale transmise romanilor prin imnul national” spune Marius Buiculescu, managerul Atip Design.
Buget de aproape 500.000 de euro in campania Dona (800.000 euro, tarife lista). Creatie Publicis Romania
Joi, 03 Noiembrie 2016
Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania „Preturi mai mici decat te astepti” va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul...
Rebranding Metamob, de Inoveo
Marti, 25 Octombrie 2016
 Inoveo finalizeaza procesul de rebranding pentru Metamob, principalul producator de panza panglica si panze de gater din Romania cu retea nationala de distributie si servicii de intretinere a acestor produse. 
 Comunica full services auto de 30 mln. euro pe an. Alina Melescanu, Marketing & PR Manager la New Kopel Group
Luni, 17 Octombrie 2016
 „Romanul isi spala masina periodic, o parfumeaza, isi face poze cu ea (zambeste). Asa se explica de ce piata de leasing operational din Romania se afla la un nivel scazut in comparatie cu pietele vest europene. Asta insemna 19% din totalul de masini noi inregistrate intr-un an comparativ cu 30% , chiar 75%,...
15 premii pentru design de ambalaj romanesc la Pentawards. Exclusiv adplayers.
Marti, 11 Octombrie 2016
 ie ca vorbim de Ampro Design(2015, 2014, 2013, 2012, 2012), Insus (2015), Remark Studio(2014, 2013), Brandient (2014, 2010) sau Grapefruit (2011, 2009), adplayers va prezinta mai jos premiile companiilor de design si consultanta de brand din Romania care au adus in tara trofeele Pentawards.
“Testul Puritatii AQUA Carpatica de Cohn&Jansen JWT a castigat White Pencil la D&AD Impact
Vineri, 07 Octombrie 2016
 Campania  AQUA Carpatica a oferit intrumentul de masurare al apei pe care o bem, fie ca este cea imbuteliata, fie cea de la robinet sau din fantani. Rezultatele au fost centralizate pe platforma www.testulpuritatii.ro, unde consumatorii au inregistrat peste 2514 de teste.