Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 17 Octombrie 2006
Fostul Managing Director Lowe&Partners este de 13 ani în publicitate, "timp în care am putut sa înteleg ce îmi place si ce nu îmi place", motiveaza Gavrila plecarea din compania de publicitate, conducerea operationala a agentiei fiind preluata, din 15 octombrie, de Veronica Savanciuc, President & CEO Lowe România
Joi, 12 Octombrie 2006
"Am incitat la seductie, am semnat Antonio Banderas si gata. Am respirat cu totii parfumul succesului", a spus Cristina Lambru (foto), Director de Creatie la Brands&Bears legat de campania Antonio Banderas - Câstiguri de Star! care a oferit 7700 premii prealocate si, marele premiu, "un weekend de vis în doi în Spania, la Malaga"
Joi, 12 Octombrie 2006
Sub sloganul "Seducator de bune", campania GMP pentru pastele Monte Banato contine un spot TV care se deruleaza in luna octombrie pe principalele posturi de televiziune, la care se adauga materiale la punctele de vanzare
Vineri, 06 Octombrie 2006
Conceptul si în acelasi timp sloganul "Vezi viata altfel" aduce în prim-plan doua spoturi - Cina si Cântareata, care pot fi vizionate pe principalele canale de televiziune
Joi, 28 Septembrie 2006
Ex Planning & Client Service Director la Media Direction, Laura Badea - noul Director de Media la Propaganda are 9 ani de experienta în publicitate si este una dintre cele mai recente achizitii ale agentiei de publicitate, pe lânga Bogdan Ioan – Client Service Director si Dan Amariei, proaspat numitul Deputy Creative Director
Joi, 21 Septembrie 2006
Conceptul pentru "Puiul gatit nu face rau" a fost declinat in 2 spoturi TV, 2 postere, un website (www.fengpui.ro ) si o campanie online, site-ul precum si campania web fiind dezvoltate de Webstyler, iar partea de media (strategie, planning si buying) de Spoon Media
Joi, 21 Septembrie 2006
Romtelecom îsi invita clientii sa redescopere cele 75 de magazine ALTFEL, ale companiei, printr-o campanie semnata de Grey Worldwide Romania
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Ex Senior Copywriter la Leo Burnett, Ema Prisca (foto) a mai lucrat pentru conturi de comunicare cum sunt BCR, Prigat, Cris-Tim, P&G sau Muzeul Grigore Antipa
Joi, 14 Septembrie 2006
În noua campanie semnata de Grey Worldwide, Romtelecom arunca pe piata "viteza mai mare si preturi mai mici" spune Alfred Borcan, Brand Marketing Manager, campania fiind derulata în perioada septembrie – octombrie 2006 pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH
Joi, 07 Septembrie 2006
Publicis România a lansat pentru Riello Romania prima campanie promotionala pentru centralele termice Beretta, campania media fiind asigurata de Optimedia Romania si este desfasurata în special pe suport TV - ProTv, B1 TV, National TV si Realitatea TV
Marti, 05 Septembrie 2006
Beatrice Danis, Managing Partner, afirma ca proaspat botezata BrandTailors vrea 12-15% din aceasta piata si ca, noua companie îi are la „registru” pe Bogdan Enoiu (40%), Janos Kurko (30%), Beatrice Danis (20%), Tinca Croitoru (10%)
Miercuri, 30 August 2006
"Am decis ca este momentul ca oameni experimentati din echipa deja existenta sa îsi asume provocari noi, iar Catalina Cernica este unul dintre ei", afirma presedintele grupului de comunicare BBDO România care spune ca va pastra rolul si responsabilitatile de CEO dupa numirea noului MD al agentiei de publicitate
Luni, 28 August 2006
Catalina Cernica este noul Managing Director al agentiei, dupa ce a ocupat pozitia de Client Service Director si, dupa 9 ani de brief-uri în "prima agentie de publicitate", conduce în prezent o echipa de aproape 100 de oameni
Vineri, 18 August 2006
Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide România a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constând în câte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
Miercuri, 09 August 2006
Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor în Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
Miercuri, 02 August 2006
Noile sortimente de iarturi “Ispite cu fructe” de la de Friesland Foods se promoveaza din 24 iulie printr-un nou spot TV difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media fiind asigurate de agentia Starcom
Vineri, 28 Iulie 2006
Dupa cinci ani de Connex, Headvertising semneaza trei proiecte speciale pentru Orange (Divertis, Enescu si Maratonul de Film Orange), ultimele 2 fiind proiecte pentru evenimente concepute si implementate de Rock'n'Roll”, label-ul de activare interactiva creat de Headvertising
Joi, 27 Iulie 2006
Dupa ce a câstigat pitch-ul initiat de compania P&G în urma cu o luna de zile, agentia condusa de Ileana Pescariu a oferit intregul suport de comunicare si organizare pentru cel mai recent eveniment P&G Beauty Club
Miercuri, 26 Iulie 2006
Concertele din Turneul Golden Brau Music Voltaj, ce se vor incheia in acest weekend la Costinesti au reunit, in medie, intre 5000 si 7000 de persoane, in total, peste 50.000 de participanti auzind puterea celor 30.000 W de sunet, ori fiind martorii spectacolelor de lumini cu o putere de 48 KW
Vineri, 21 Iulie 2006
Derulata in perioada 10 iulie – 31 august prin agentia de media Zenith Media, campania ce contine executia "Barajul" este semnata de agentia condusa de Veronica Savanciuc si Daniel Gavrila si lanseaza PET-ul Timisoreana de la Ursus Breweries
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: