Rezultatele cautarii dupa : "click"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Cercetare de la chestionar la analiza de piata digitala. Reveal Marketing Research in anul 10.
Joi, 06 Iulie 2017
 De 9 ani pe piata de cercetare, Reveal Marketing Research s-a nascut ca o firma  de marketing research, devenind, cu timpul, o companie ce ofera si servicii complete de consultanta & strategie, studii sociologice si market development.
Cannes Lions 2017 este despre o lume a tuturor. De la Cannes, Mirela Podea, The Alternative School
Vineri, 23 Iunie 2017
In timp ce creativii din tari pline de soare se chinuie sa-i vanda clientului idei aleatoare cu iz de premiu, trendul de la Cannes a capatat o cu totul alta dimensiune. Atat de specifice, incat stai sa te intrebi daca nu cumva odata cu manualul de brand au primit si cateva campanii gata de implementat.
Vanzari mai mici cu 4% in presa scrisa in T1, 2017, comparativ cu T4, 2016.
Miercuri, 07 Iunie 2017
Media tirajului vandut in perioada ianuarie - martie 2017 este cu aproximativ 11% mai mica decat in acelasi trimestru din 2016.
Licitatiile outdoor digitale Phoenix Media, adjudecate de doua agentii The Group
Luni, 30 Ianuarie 2017
 Media Investment si House of Media au castigat cele doua licitatii online care au pus la bataie doua campanii oudoor digitale in valoare de cate 5.000 de euro fiecare
 Incepe treaba la 8.00 si face aproape 1 Milion de euro pe an din afisare profesionala cu JJ DISPLAYS.
Luni, 29 Februarie 2016
 Cu 20 de oameni la productie, echipa  JJ DISPLAYS vrea sa vanda in 2016 sisteme de afisare de aproape 1 milion de euro (mai exact peste 750.000 de euro), pornind de la o aparent banala rama cu acces usor la inlocuirea  oricarei forme de prezentare tiparita: rama click.
Cum s-au dat ziarele in trimestrul al-II-lea? BRAT a publicat cifrele de difuzare.
Marti, 08 Septembrie 2015
 Primele cotidiene nationale inregistreaza la randul lor scaderi de tiraje, cuprinse in intervalul 3% si 8%, cea mai mare variatie fiind inregistrata de Jurnalul National cu o crestere de tiraj brut de 27% si o scadere de tiraj difuzat de 11%.
Publicitatea comerciala e moarta-n casa presei scrise. Si noi ne distram cu 57% mai mult
Joi, 16 Iulie 2015
 Peste 650 de anuntatori si 750 de marci, totalizand 2.000 campanii, au renuntat la Presa Scrisa in  primul semestru din 2015, comparative cu perioada similara a anului trecut.

Romanii arata directia comunicarii digitale la Webit
Joi, 02 Octombrie 2014
 De pe scena care atrage mai bine de 10.000 de invitati, Alex Cernatescu, CEO la Infinit Solutions, a vorbit despre directia serviciilor de comunicare digitala la Webit, unul dintre cele mai mari evenimente globale de digital advertising
Smartphone-ul si tableta – televizorul noii generatii. Elena Badea, Ernst & Young.
Marti, 23 Iulie 2013
 Ce inseamna pentru advertiseri si branduri apropierea de consumatori oferita de smartphones? Elena Badea, Director Marketing, Ernst & Young Romania vorbeste despre cate companii din Romania se promoveaza pe mobil sau cate campanii de publicitate reusite s-au intamplat in acest mediu la noi:

 

Cu 150.000 EUR fara media, ICEE Fest aduce greii miliardelor de euro investite in comunicare
Marti, 04 Iunie 2013
 Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
Dragos Stanca: O campanie premium pe facebook incepe de la 5-6 mii de euro
Marti, 20 Noiembrie 2012
 „In Romania, momentan, peste 85% merg in campanii normale, marketplace, la click, si anunturi 'mici'. Un procent cuprins intre 10% si 15% se indreapta spre formatele premium, cu care piata se invata mai greu”, este de parere Dragos Stanca, managerul Thinkdigital Romania, reprezentantul facebook pe piata locala.
ARIA si-a lansat primul anuar de publicitate Indoor
Joi, 01 Noiembrie 2012
Cu un numar de noua companii membre, pana in prezent din ARIA fac parte Brand Management, Elevate, Indoor Media, Reteaua Info-Sanatate, Invent Media, Oops Media, Salon Style Media, Spectacular, Sugar Media.
Click, in cadere libera. Libertatea trage dublu.
Vineri, 24 Februarie 2012
 Tirajul Click este in cadere libera. De la un ziar de 200-385.000 tiraj care i-a adus statutul de ziar cu cea mai mare audienta in SNA, de cateva zile editorul fie nu mai are hartie, fie s-a stricat tipografia. Concurenta? Libertatea trage dublu.
Zeci de controale BRAT in tipografii. Tiraje ridicate de editori inainte de verificari. Vezi cine si cat?
Vineri, 03 Februarie 2012
 Zeci de controale efectuate de BRAT in tipografii arata diferente cuprinse intre 2.700 si 42.000 exemplare intre tirajele verificate in teren si comenzile date in tipar de editorii unor ziare si reviste. Ce editori au fost gasiti cu diferente?
Publicitatea video online, mai eficienta decat TV-ul. Problema? Continutul pe Internet.
Marti, 29 Noiembrie 2011
 In timp ce peste 85% dintre investitorii in marketing si comunicare de pe pietele dezvoltate mentioneaza calitatea audientei + calitatea continutului video ca fiind cele mai importante atribute in selectarea unui furnizor de online video advertising (conform State of the Online Video, Surveying the advertising community, DM2Pro & Tremor Media, Aprilie 2010), in Romania lucrurile nu...
Buget de 250.000-350.000 EUR la Banca Romaneasca pentru Depozit Avans Net.
Marti, 15 Noiembrie 2011
 Cu o creatie, strategie si implementare de la agentia The Syndicate, si media - Universal McCann, “Campania Depozit Avans Net derulata de Banca Romaneasca a fost implementata foarte rapid. Intreaga creatie, de la brief pana la executie a durat doua saptamani”, subliniaza Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate.

Seminar UAPR Despre media proprie, generata si platita in 2012. Pe 17 Noiembrie.
Joi, 03 Noiembrie 2011
 Sustinut de Nicolai Hæggelin, unul dintre cei mai buni experti in domeniile media si digital din Danemarca, trainingul ofera informatii esentiale pentru dezvoltarea unor campanii eficiente pe cele 3 canale diferite de comunicare: media generata (componenta virala, buzz, word-of-mouth), media platita si media proprie (canalele proprii de comunicare: website, blog, Twitter, newsletter)
Cine expune la Print & Sign 2011? Ia-ti invitatia la targul de print si semnalistica!
Luni, 12 Septembrie 2011

Echipamente si accesorii de peste 2 milioane de euro vor fi expuse de Canon Romania, Mons Medius, Grup Transilvae, Xerox, Ad Line Solutions, Anemona, Total Media, Konica Minolta, Mozaik Consulting, Eurotop Grafix, Primatechnic, Agressione, Digirex Digital, Siko Romania, Geko Comert, Grup Tico, Kronstand Papier Technik, IML Import Export, Nis Electronics si multi altii

Etarget urmareste vizitatorii unui site cu publicitate
Marti, 26 Iulie 2011

Avand costuri similare clasicii publicitati contextuale de tip PPC (pay-per-click), Retarget urmareste vizitatorul unei pagini web si afiseaza reclamele tintite, aducandu-i aminte produsele si serviciile advertiser-ului pana cand acesta este dispus sa intreprinda o actiune online – sa achizitioneze ori sa dea clic pentru a afla mai multe despre ele.

Castigatorii Effie in lume: 4, 5 sau 6 agentii. Romania: 1 agentie.
Marti, 14 Iunie 2011
 Daca in majoritatea cazurilor, castigatorul Effie Awards Romania este doar o agentie de publicitate, americanii nominalizeaza langa trofeele de eficienta...
« 1 2 3 4 5 »