Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
Luni, 23 Iulie 2007
Agentia de publicitate Propaganda repozitioneaza Paduden, de la Terapia Ranbaxy, ca medicament impotriva durerilor din perioada menstruala
Miercuri, 20 Iunie 2007
Starcom Romania a castigat un Silver Lion in cadrul festivalului Cannes Lions pentru campania 1 din 8 femei – Avon Breast Crusade
Joi, 07 Iunie 2007
La Adunarea Generala a Asociatiei IAB Romania prezidata de Ovidiu Florea (foto) - Media Investment, au mai fost alesi doi membri noi ai Consiliului Director - Cristian Petriceanu (NetBridge) si Bogdan Nitu (Webstyler), Petriceanu fiind ales ulterior si Vicepresedinte, in urma demisiei lui Ciprian Stavar din Consilul de conducere si a plecarii lui Doru Panaitescu de la ARBOmedia
Joi, 31 Mai 2007
Prin strangerea unor oameni din marketing, publicitate sau alte industrii, Our Big Day Out a devenit, in timp, un grup de 500 de bucatari activati pentru 1 zi de hrana a sufletului, dedicata de Paste, Craciun sau 1 iunie, copiilor si batranilor din centrele de plasament
Joi, 31 Mai 2007
"Job-ul se vede altfel dupa un seminar "Fata in fata cu presa"!", a declarat, pentru AdPlayers, Mihaela Nicola - Managing Director, Nicola Porter Novelli. "Am fost fata in fata specialisti din PR si unul dintre cei mai temuti jurnalisti din Romania: Robert Turcescu. Cu totul altfel decat in rutina noastra de zi cu zi, in care nu apucam sa discutam decat superficial...
Miercuri, 23 Mai 2007
Cunoscuta publicului larg ca Roland-Garros, French Tennis Open a ales Initiative Sports Futures sa se ocupe de monitorizarea audientei TV globale si de raportarile legate de competitie
Marti, 15 Mai 2007
"Momentul acesta reprezinta o asumare publica a rolului nostru de agentie integrata si o obligatie, auto-impusa, de a aplica abordarea 360 de grade ori-de-cate-ori avem de rezolvat o problema a unui brand sau a unui marketer", afirma Radu Miu, General Manager Mercury360, seful companiei cu 140 de oameni si 12 Mil. EUR, anul trecut
Joi, 22 Februarie 2007
Consiliului National al Audiovizualului a votat Decizia nr. 194 din 22 februarie 2007, pentru modificarea Deciziei nr. 187 din 3 aprilie 2006 privind Codul de reglementare a continutului audiovizual
Miercuri, 14 Februarie 2007
"Postarea gratuita este destinata utilizatorilor care au posibilitatea de a crea content original", spune Mirela Ciucur de la Vodanet, iar "publicarea spoturilor pe video.acasa.ro este complet gratuita, acestea avand o audienta potentiala de peste 400.000 de vizitatori pe saptamâna, conform Trafic.ro", adauga autorii noului canal video de la acasa.ro
Joi, 14 Decembrie 2006
WhiteImage este singura agentie de e-mail marketing din România partener al Habeas Inc. Email Trust Authority – compania responsabila de safelisting-ul MSN/Hotmail (combate fenomenul antispam n.r.)
Joi, 07 Decembrie 2006
Contul a fost câstigat în luna mai 2006, dupa o licitatie la care au mai participat, potrivit United, înca 2 agentii, United demarând recent, pentru retaileri, campania de lansare a mall-ului Liberty Center, programat sa fie predat la cheie în 2008
Joi, 12 Octombrie 2006
Sub sloganul "Seducator de bune", campania GMP pentru pastele Monte Banato contine un spot TV care se deruleaza in luna octombrie pe principalele posturi de televiziune, la care se adauga materiale la punctele de vanzare
Marti, 26 Septembrie 2006
Decizia de alegere a OgilvyOne a fost luata în urma unei licitatii, contul fiind anterior în portofoliul Saatchi&Saatchi si primul job în publicitate al sefului de creatie al agentiei
Marti, 29 August 2006
Calin Rotarus, Online Sales Director la ARBOmedia, spune ca piata publicitatii online este controlata de 3 regii si un broker de media, executivul estimând o valoare de 6 milioane EUR pentru acest an, în crestere cu peste 100% fata de anul 2005, când apreciaza oficialul ca s-au cheltuit 2,4 milioane EUR
Miercuri, 09 August 2006
Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor în Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
Luni, 24 Iulie 2006
Parte a unui proces complex de rebranding desfasurat pentru Danone Romania, noul Nutriday este ambalajul sub care se gasesc iaurturile Natural si Savoarea de la Danone, semnat de agentia condusa de Andreea Idriceanu Calev
Joi, 06 Iulie 2006
Consiliul Concurentei si-a dat ieri avizul pentru preluarea Maetro Industries de catre Caroli Foods, fiind de asteptat ca, dupa preluarea operationala, marca de mezeluri sa intre in portofoliul companiilor active in comunicarea Caroli, care sunt acum, pe ATL: Saatchi & Saatchi, pe BTL: Saatchi & Saatchi si BrandsOn, Media: Zenith Media si PR: DC Communication
Duminca, 25 Iunie 2006
In urma unei licitatii in care au mai participat Cohn &Jansen in parteneriat cu United Media si Starcom, Ogilvy & Mather a fost desemnata in luna aprilie agentia de brand pentru vopseaua Savana din portofoliul Fabryo, contul de media fiind castigat de catre agentiile Imager (tv, print, internet) si MindShare (OOH)
Joi, 08 Iunie 2006
Prima marca romanesca de baterii si lanterne – Foton de la Sprinter Distribution si cel mai recent brand din portofoliul McCann Creative Services, deruleaza prin agentia Universal McCann prima campania de imagine sub sloganul "Mai multa putere pentru jucarii"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: