Rezultatele cautarii dupa : "clara"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Borcanul cu miere. Motivatia in comunicare.
Sambata, 17 Februarie 2018
 Da, motivatia, starea acea ce te face sa te trezesti dimineata fresh si sa simti cum te scoate energia din casa. Motivatia este ”chestia aia” care face ca lumea sa progreseze, te duce din punctul A in punctul B si, probabil la sfarsitul vietii, nu iti lasa un gust amar ca ai trait degeaba, ca tot...
Plantronics introduce primele casti bluetooth cu suport pentru gat si auricule: Voyager 6200 uc
Vineri, 26 Ianuarie 2018
 Compania ofera acum cea mai larga gama de dispozitive Bluetooth stereo cu anulare activa a zgomotului de fundal
Pantofarul fara pantofi.
Vineri, 12 Ianuarie 2018
 Zilele trecute vorbeam cu un client care si-ar fi schimbat jobul si parca, parca ii tragea cu ochiul industria publicitara. Meserie cool, clienti misto, fete destupate si creative, salariul bun si mediu de lucru relaxant. Suna bine, nu? 
INNA face 75% din bani la export! 80%, evenimente. Lucian Stefan, No.1 din spatele marketingului Global
Marti, 09 Ianuarie 2018
 Marketingul Global pentru INNA aduce 3 din 4 dolari de pe piata internationala, potrivit omului din spatele marketingului si business-ului de entertainment Global Records, Lucian Stefan, CEO al grupului Global.
ProFM lanseaza campania de imagine ''Esti bine cu ProFM'' si noul site al postului
Joi, 13 Aprilie 2017
 “Esti bine cu ProFM” este conceputa si implementata de o echipa de creatie formata de Andrei Fodolica (creative - fodolica.ro), Nicolae Burca (ginphoto.ro- fotograf) si o echipa ProFM din care au facut parte  Alexandra Neagoie, Ramona Simon, Daniel Iorga si Marius Dobre. 
Dove (Unilever) vorbeste despre frumusetea adevarata cu Mindshare, Image PR si Kubis
Vineri, 24 Februarie 2017
 Potrivit responsabililor de comunicare ai comunicarii brandului din portofoliul Unilever, noua campanie de comunicare, dedicata femeilor din Romania, le incurajeaza pe acestea sa aiba incredere in propria frumusete si sa nu se lase influentate de ce spune lumea.
Pancarde pe banii ei si timpul lor. Prietenii m-au rugat, sa aiba cu ce protesta Ioana Isopescu
Miercuri, 08 Februarie 2017
 Lucreaza cu hartii si cartoane frumoase si iubeste tipografia. Ce nu ii place este sa recicleze hartii si cartoane de calitate care ii prisosesc, dar cu care pot face lucruri mai bune. Din astfel de prisoase a scos o vreme chiar si o revista de cultura urbana. A oprit-o cand nu a mai avut prisoase.
Platforma Dupa Noi realizata de Coca-Cola HBC si McCann PR a castigat doua trofee Silver Awards la Romanian PR Awards
Vineri, 25 Noiembrie 2016
In cadrul intrecerii, platforma a obtinut si diplome de excelenta pentru Website, Intranet, Blog, Facebook, Instagram si Events 
Televiziunea de stiri Digi24 si-a relansat site-ul
Vineri, 02 Septembrie 2016
 Pe langa o noua identitate vizuala, preluarea stirilor si emisiunilor Digi24, www.digi24.ro a publicat din ce in ce mai multe articole concepute pentru mediul online, spune Dan Turturica, Redactor-sef www.digi24.ro.
 Cine ar trebui sa plateasca taxa de publicitate? Raspund avocatii Boboc si Partenerii.
Luni, 22 August 2016
 Punctul de vedere al casei de avocatura pe marginea dezbaterilor legate de cine plateste taxa de publicitate este ca „prestator este doar cel care presteaza efectiv serviciile de publicitate, acesta fiind obligat sa verse/plateasca taxa la bugetul local, potrivit art. 477 alin. 7”. Iar „Beneficiarul va suporta taxa prin refacturare de la prestator sau agentia de...
Grayling Romania alaturi de Tuca Zbarcea & Asociatii lanseaza Regulatory Radar
Vineri, 08 Iulie 2016
 Instrumentul digital ofera utilizatorilor posibilitatea sa caute, sa monitorizezesi sa urmareasca proiecte de lege si reglementari, din momentul initierii pana la adoptarea sau respingerea lor de catre institutiile de decizie: Parlamentul, Guvernul sau organismele guvernamentale, Comisia Europeana etc
Noul Arctic. McCann, MRM, UM si Image PR.
Joi, 30 Iunie 2016
Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
Adolescentii stau 3 ore online. Socializare, filme si spatiu de invatare (50%)
Marti, 17 Mai 2016
Rezultatele cercetarii au fost prezentate in cadrul evenimentului “Universul adolescentilor 2.0: intre online si offline”, care a avut loc la SNSPA in luna mai 2016
Ambasadorul SUA: Protejarea libertatii de exprimare, chiar si cand exprimarea ofenseaza, este fundamentala unei societati sanatoase
Luni, 15 Februarie 2016
 “Protejarea libertatii de exprimare, chiar si in cazurile in care exprimarea aleasa ofenseaza, este un aspect fundamental al unei societati democratice sanatoase”, spune Hans Klemm
Legea Publicitatii Stradale este in vigoare. Politia locala poate intra cu flexul in 5.000 pana la 10.000 de reclame pentru intrarea in legalitate.
Miercuri, 10 Februarie 2016
 Bomba in publicitatea stradala. Odata intrata in vigoare din luna noiembrie 2015, Legea Publicitatii Stradale poate intra cu flexul oricand in 5.000 pana la 10.000 de reclame care nu o respecta. 
Agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona vor coordona global creatia si strategia Beko
Marti, 24 Noiembrie 2015
 McCann Worldgroup castiga clientul BEKO la nivel global. McCann Bucuresti, McCann Istanbul si The Cyranos McCann Barcelona fac parte dintr-un hub european de creatie si strategie, special creat pentru clientul Beko, pentru comunicarea incepand cu luna noiembrie 2015.
Licitatie sau derapaj de concurs in publicitate? Pitch Carrefour cu 84 de agentii chemate.
Miercuri, 27 Mai 2015
 Licitatie de publicitate cu peste 60 de agentii
De la libertatea privitului la TV, la plimbarea libertatii pe ultimul drum
Luni, 11 August 2014
 Daca cei pusi sa cantareasca si sa sanctioneze derapajele intre libertatea cuvantului in media si invitatia la o plimbare “libera” nu-si fac treaba, atunci sa nu fim surprinsi cand oamenii “liberi” se vor amesteca impreuna cu “propagandistii” care au venit cu mesaje dintr-o strategie electorala...
RCS & RDS: Discovery cere de 3 ori mai multi bani decat in 2005.
Luni, 26 Noiembrie 2012
 „Comparativ cu anul 2008, suma ceruta in 2012 este de doua ori mai mare. Pentru o imagine mai clara, fata de anul 2005, sumele cerute in 2012 sunt de peste 3 ori mai mari”, au declarat reprezentantii RCS&RDS pentru adplayers.
Uraste ne iubeste! Ce spune agentia autoare? Raspunde Armada Marketing.
Vineri, 12 Octombrie 2012
 Ne-a raspuns: “Mesajul campaniei noastre este mai puternic decat al celeilalte, dar in acelasi timp si mai controversat” spun reprezentantii Armada Marketing despre comparatia mesajului de pe uraste.ro cu o campanie italiana de responsabilitate sociala
« 1 2 3 4 5 »