Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
Trupul neinsufletit al omul de creatie de doar 35 de ani este depus la Capela Cimitirului Bellu Catolic, urmand sa se desparta de noi vineri, 23 noiembrie, in jurul orelor 12
Marti, 06 Noiembrie 2007
Fostul Managing Director al Grupului Saatchi & Saatchi - Cristina Oanta, a fost recent numita in functia de Director Executiv al WYG, companie de consultanta de management parte a Grupului Centrade, detinut de fratii Florescu
Joi, 18 Octombrie 2007
Demarata pe data de 4 octombrie, campania include spot TV, printuri de presa, outdoor si internet
Luni, 27 August 2007
Intr-un “making of” de 15 minute al unui film de 10 ani in publicitate, viitorul Creative Director la GMP – Carmen Tiderle, acum Director de Creatie la Leo Burnett pentru inca o luna, dezvaluie pentru AdPlayers motivul datorita caruia va incheia socotelile cu agentia de publicitate pentru care a lucrat aproape 7 ani
Miercuri, 22 August 2007
Unul dintre cei doi Creativi Directori ai Leo Burnett, Carmen Tiderle isi incheie colaborarea cu agentia de publicitate Leo Burnett in care a lucrat in ultimii 6 ani pentru a se intoarce la GMP, agentie unde a lucrat in prima campanie pentru Basescu
Joi, 12 Iulie 2007
Cu 9 ani in aceeasi agentie despre care nu vorbeste de o despartire definitiva, Catalin Popa (40 de ani) este unul dintre cei mai longevivi oameni de creatie intr-o companie de publicitate
Vineri, 06 Iulie 2007
"Bugetul de relizare al spotului este de aproximativ 150.000 EUR", a declarat pentru AdPlayers.ro, Cristian Ramboiu – Account Supervisor la Saatchi &Saatchi, unul din membrii echipei care s-a deplasat pentru filmarile spotului Croziera din promotia Ciuc
Vineri, 08 Iunie 2007
Campania de comunicare extinsa se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online, dar principalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro
Luni, 04 Iunie 2007
La Festivitatea de Premiere din cadrul Olimpiadelor Comunicarii, Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning Leo Burnett Romania si Adrian Botan, Director de Creatie Regional McCann Erickson, membrii in Juriul probei de Advertising, au anuntat ca la editia de anul acesta nu se acorda premiile I, II si III
Joi, 24 Mai 2007
Olimpiadele Comunicarii ii invita pe angajatori Luni si marti (28-29 mai) la Palatul Parlamentului, sa vada prezentarile echipelor finaliste la cea de-a VII-a editie a seriei de evenimente, intr-o demonstratie pe viu cu 220 de finalisti, alesi din 720 de concurenti
Miercuri, 02 Mai 2007
Oficialii campaniei de comunicare de la Saatchi & Saatchi au afirmat pentru AdPlayers ca noua campanie de imagine Ciuc are ca target - barbati, 25-40, mediul urban, venituri medii, studii medii & superioare, psihologie: optimisti, directi, increzatori in fortele proprii si aspirand la o viata mai buna; nu foarte extrovertiti, dar care apreciaza distractia
Joi, 15 Februarie 2007
Editia 2007 se desfasoara în perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei înregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Marti, 23 Ianuarie 2007
"Directia spre are se vor orienta proiectele iLeo va avea ca scop îmbogatirea relatiei dintre consumatori si marci, în zone relevante pentru consumatori si mai putin speculate de catre branduri", afirma seful agentiei, Mugur Patrascu (foto) – Managing Partner, Leo Burnett Interactive (iLeo), compania de marketing interactiv din grupul Leo Burnett Romania
Marti, 19 Decembrie 2006
Rachad El Jisr (foto), Publisher la BMG, afirma pentru AdPlayers ca "pentru prima data s-a calculat valoarea în bani a celor mai bine cotate brandurilor locale, evaluare bazata pe o cercetare de piata de amploare realizata împreuna cu D&D Research, la care au fost intervievate aproximativ 10.000 de persoane - si un algoritm de calcul realizat alaturi de Brandient"
Luni, 13 Noiembrie 2006
Programul Heineken Music Thirst Studio 2006 s-a încheiat sâmbata la Bucuresti, cu un concert în care Groove Armada, Soulwax Nite Versions (Live) si 2ManyDJs i-au sustinut pe câstigatorii competitiei din acest an, DJ Livio&Roby feat George G
Vineri, 25 August 2006
Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken spune ca "Heineken Music Thirst Studio poate ajuta DJ-ii români sa devina cunoscuti la nivel international, sa produca piese în studiouri profesioniste si sa mixeze alaturi de DJ renumiti, dar mai ales (..) poate da masura pietei muzicii electronice urbane din România"
Luni, 14 August 2006
Dupa ce a înregistrat un public de 6.500 de persoane si 60 de DJ înscrisi pentru un loc în finala europeana de anul trecut, Heineken Music Thirst 2006 vine în acest an cu Studio, campania fiind coordonata si implementata în România de Brau Union, Grey Worldwide, Mediacom si Senior Software
Miercuri, 26 Iulie 2006
Concertele din Turneul Golden Brau Music Voltaj, ce se vor incheia in acest weekend la Costinesti au reunit, in medie, intre 5000 si 7000 de persoane, in total, peste 50.000 de participanti auzind puterea celor 30.000 W de sunet, ori fiind martorii spectacolelor de lumini cu o putere de 48 KW
Marti, 18 Iulie 2006
Ioana Croitoru (foto), la Saatchi & Saatchi din 2004 si avand 6 ani de publicitate, a fost promovata dupa o experienta de lucru pe clienti precum Allied Domecq, BAT, Goodyear, Holcim, Intersnack, Raiffeisen Bank, P&G si clienti pentru care a mai lucrat anterior in cadrul agentiilor Bates /141 Romania si D`Arcy
Luni, 17 Iulie 2006
Jason Keever (foto), s-a alaturat echipei de la Bucuresti ale Chainsaw Europe, ca Director de Vanzari la nivel international, dupa ce a fost asistent al lui Steven Spielberg si producator secund al celebrului serial de televiziune The West Wing, castigator al premiului Emmy
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: