De curand declarata partenera cu The Economist si Advertising Age, revista The Marketer sterge tarifele de publicitate care includeau si vanzarea interviurilor, o categorie jurnalistica respectata
Dezvoltata integral de echipa Ziarului Financiar, campania de comunicare incepe din 15 septembrie, sub sloganul “ZF. De 10 ani prima pagina in afaceri”
Agentia a inregistrat o cifra de afaceri cu 22% mai mare fata de aceeasi perioada a anului precendent
Cifrele SNA sunt valabile pentru perioada aprilie 2007 - aprilie 2008 si sunt reprezentative pentru populatia Romaniei ce traieste in mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 14 si 64 de ani (8.986.000 de persoane)
Cu 459.000 de cititori pe editie, conform celui mai recent SNA, autorii spun ca revista lasa in spate competitia, printre care si Avantaje, care inregistreaza, potrivit aceleiasi surse, cu aproape 200.000 de cititori mai putin.
Ce s-ar fi facut Saatchi& Saatchi, Graffiti BBDO, Young & Rubicam sau OFC (fosta D’Arcy) fara Leo Burnett?
„Playboy are un numar de 200.000 de cititori, in timp ce urmatorul titlu se situeaza la 108.000 de cititori (revista FHM citata in grafic n.r.)”, a afirmat, pentru AdPlayers, Elena Varnav - PR & Marketing Manager, la Attica Media Romania, citand date de audienta din SNA (Studiu National de Audienta), pe publicul...
Edipresse AS Romania acuza editorii Libertatea ca au publicat mai multe fotografii care apartin revistei Viva, fara acordul publicatiei
“Marie Claire este cel mai important proiect al Sanoma Hearst Romania pentru prima jumatate a acestui an”, spune Theodor Manolache, Publisher Sanoma Hearst Romania