Rezultatele cautarii dupa : "cine"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cannes Lions 2007: Starcom dubla finalista la Media Lions, GMP si Leo Burnett finaliste la Press Lions
Luni, 18 Iunie 2007
Starcom a intrat in finala Media Lions cu o dubla nominalizare la Campania Impotriva Cancerului la San (1 din 8 Femei) pentru Avon Cosmetics, iar la Press Lions au intrat in finala GMP cu Mandra (Carpalat) si Leo Burnett cu Money Transfer (Sweden) pentru Western Union
Sorin Psatta, Graffiti BBDO: 'piata romaneasca este inca populata mai degraba de produse decat de branduri'
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Venita ca un dus rece, concluzia ar trebui sa indemne pe toti cei – tot mai numerosi – care pretind ca fac "branding" la mai multa consecventa si relevanta in constructiile lor, prea frecvent artificiale si neverosimile", spune Sorin Psattta, Strategy & Research Director Graffiti BBDO, referindu-se la un studiu al retelei de publicitate BBDO legat de...
Editorial: Regula jocului in publicitatea pe Internet
Vineri, 08 Iunie 2007
Fara masuri obligatorii care sa descurajeze publicitatea ce nu respecta recomandarile adoptate de Asociatia IAB, regula jocului in Internetul romanesc se va zbate intre bunavointa editorilor si cea a clientilor
'AdOr traieste din inertie. Din entuziasmul anilor frumosi', Dan Moldovan si Adrian Tuluca (Propaganda), la AdOr 2007 Exclusiv
Joi, 31 Mai 2007
Dan Moldovan (foto) Director de Creatie si Adrian Tuluca – Director Executiv la Propaganda sunt de parere ca “Pe masura ce timpul trece, AdOr-ul, din nefericire, imbatraneste. AdOr, spun  ei, "nu mai e resimtit ca un fenomen, ca pe o forta care duce publicitatea inainte. Din diverse motive, Ad’Or-ul si-a pierdut din personalitate"
500 de bucatari pentru 1 zi de hrana a sufletului
Joi, 31 Mai 2007
Prin strangerea unor oameni din marketing, publicitate sau alte industrii, Our Big Day Out a devenit, in timp, un grup de 500 de bucatari activati pentru 1 zi de hrana a sufletului, dedicata de Paste, Craciun sau 1 iunie, copiilor si batranilor din centrele de plasament
AdOr 2007 Exclusiv: Robert Tiderle (Papaya)
Marti, 29 Mai 2007
Robert Tiderle - General Manager la Papaya Advertising, spune ca este nevoie de un AdOr dar ca este dezamagit de cel ce astazi si explica: "A fost a doua participare la vreun festival, dupa Portoroz (Golden Drum 2006 n.r.) si intradevar, nu exista niciun termen de comparatie, niciun un lucru comun la aceste doua festivaluri. Mai am un motiv de dezamagire, pentru ca ce a luat (premiu n.r.)...
Editorial: AdOr-ul este in coma, cu bisturiul in inima
Miercuri, 23 Mai 2007
In timp ce unii acuza deja ca o parte din colegii doctori de la masa de operatie a festivalului au bagat bisturiul unde nu trebuie si ca avem de-a face deja cu o hemoragie interna sau o operatie gresita, doctorii AdOr au traditia de a da comunicat de presa cu iz de virtuti nationale ca au iesit de la masa de operatie, uitand bisturiul in inima
Agentia Anului negociaza cu AdOr 2008
Miercuri, 23 Mai 2007
Dupa 5 ani "ganditi si munciti" pentru 5 titluri de Agentia Anului din 7 posibile, 53 de premii si mai mult de 90 de nominalizari, Leo Burnett a anuntat ca "se va implica in editia de anul urmator ca sustinator, consultant sau in orice alt mod pe care si noi si organizatorii il vom agrea. Nu vom mai concura insa, tocmai pentru a stimula agentiile ambitioase din piata sa lupte...
AdOr 2007 Exclusiv: Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) 'Piata nu cere creativitate'
Marti, 22 Mai 2007
Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett), agentia care si-a adjudecat pentru a cincea oara consecutiv titlul de Agentia Anului, spune ca a castigat pariul cu Agentia Anului dar a pierdut pariul cu industria, "Da, mi-am dorit sa fiu cel mai bun dintr-o industrie buna. Numai ca intre timp s-au mai pierdut cativa pe drum si uite ca din ce in ce mai multi aleg sa abandoneze competitia in loc sa...
AdOr 2007 Exclusiv, Albert Nica (ECD, Ogilvy Group): 'Toata lumea o face si o accepta'
Luni, 21 Mai 2007
Desi este de parere ca nivelul lucrarilor din festival a crescut "Chestia asta cu ghost-ul a devenit institutionalizata, la modul ca probabil toata lumea o face si o accepta", spune Albert Nica, Director de Creatie al Ogilvy Group Romania care, pentru a rezolva problema neparticiparii agentiilor sau cea a dominarii festivalului, crede posibila directia in care a evoluat AdPrint:...
Mihai Fanache (Mediacafe), la un eveniment IAB Europe
Luni, 07 Mai 2007
"In ciuda indiferentei fata de subiectul IAB - Stan Faryna a reusit sa ma convinga sa particip", spune Mihai Fanache (foto) de la Mediacafe, pe blogul companiei legat de participarea sa la un eveniment IAB Europe, la sfarsitul saptamanii trecute
Zapp i-a dat lui Gil Dobrica pentru 'Hai, acasa!, Hai cu mine' doar 1000 EUR
Miercuri, 18 Aprilie 2007
"M-am multumit cu putin. N-am stiut sa negociez", a spuns Gil Dobrica, intr-un interviu recent pentru cotidianul Click, publicat astazi, la o zi dupa ce autorul lui "Hai acasa, Hai cu mine" s-a despartit pentru totdeauna de telefonul mobil
Dupa 7 ani în media, Irina Catanchin este PR Manager, Lowe PR
Luni, 16 Aprilie 2007
Fost PR & Marketing Manager la Cable Direct, Irina Catanchin (foto) este acum PR Manager în cadrul echipei Lowe PR, dupa 7 ani de media
Topul premiatilor la Effie România 2007
Vineri, 30 Martie 2007
Din cele 71 de campanii de publicitate inscrise in festival, Effie Awards Romania 2007 a adus pe lista nominalizarilor 54 de finaliste si a acordat 37 de premii (1 Grand Effie, 14 Gold Effie, 12 Silver  Effie, 10 Bronze Effie)
Mihai Fanache (MediaCafe): 'Vrem sa atragem cel putin 1 Mil. EUR, anul acesta, pentru reteaua Yahoo'
Joi, 29 Martie 2007
"Suntem peste toate volumele de trafic adunate de la toate retelele de publicitate", a declarat, pentru AdPlayers, Mihai Fanache - Managing Director la MediaCafe - "singura retea  autohtona ce reprezinta reteaua Yahoo in Romania", aceasta din urma fiind accesata in fiecare luna de catre 5.3 milioane de vizitatori unici din Romania
Adviser | Chillimedia promoveaza Liziera
Joi, 29 Martie 2007
Sub titlul "Vreau sa stau si eu aici", agentia Adviser | Chillimedia a realizat campania de promovare a ansamblului rezidential Liziera din Pipera – Tunari, care va avea  pana in anul 2008 "langa padure", potrivit  agentiei de publicitate, 4 blocuri si un numar total de 176 de apartamente
Radio Guerrilla are Propaganda cu oaie
Marti, 27 Martie 2007
O continuare a precedentei productii  "The Good, The Bad & The Ugly", agentia Propaganda si Radio Guerrilla au lansat recent o noua campanie antiresemnare ce isi propune rescrierea Mioritei si promovarea matinalului Guerrilla de Dimineata, avandu-i ca protagonisti pe realizatorii matinalului Guerrilla: Dobrovolschi, Liviu Mihaiu si Craioveanu
EFFIE prelungeste înscrierile dar mareste taxele la 700 EUR si 1.100 EUR
Luni, 12 Martie 2007
Organizatorii festivalului Effie Awards România au anuntat ca au prelungit termenul limita de înscriere a campaniilor pâna la sfârsitul acestei saptamâni, dar a crescut si taxele la 700 EUR pentru membrii RAAA si IAA respectiv 1.100 EUR pentru non-membri
TV
The AdStore câstiga client de 25Mil EUR
Luni, 12 Martie 2007
Agentia de publicitate The Ad Store condusa de Remus Frunza (foto) va demara campania de imagine la nivel local si national al grupului de firme Gold & Platin ce cuprinde în portofoliu 13 companii care activeaza în domeniul financiar (investitii, broker de asigurare – reasigurare, leasing, etc. ) si în domeniul distributiei de autovehicule, având o cifra de afaceri de 25 de milioane Euro
O initiativa si a Suporterilor RoBlogFest!
Sambata, 03 Martie 2007
O initiativa inclusiv a celor care au acceptat sa promoveze festivalul sub titlul de "Suporter RoBlogFest" - bloguri care nu au fost nominalizate fie si într-o lista de multumiri, festivalul jurnalelor online se descrie în propria prezentare ca find o initiativa lui Dragos Novac, fara sa aminteasca nimic de numeroasele bloguri care au promovat cu titlu gratuit RoBlogFest, acum o marca a...