Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 20 Februarie 2008
Sorel Radu, Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet din grupul Realitatea Catavencu, raspunde intrebarilor AdPlayers privind influenta noii structuri de business a grupului in vanzarile de...
Vineri, 15 Februarie 2008
In lipsa unei repozitionari spre un festival cu mai multe sectiuni, cine stie unde ar putea zbura ingerii AdPrint?
Miercuri, 13 Februarie 2008
Autorii, prin vocea lui Liviu David - Creative Director Next Advertising, si criticii: Alexandru Dumitrescu - Associate Creative Director, McCann Erickson, Adrian Preda – Co Creative...
Vineri, 08 Februarie 2008
Proprietarul unei pravalii de cartier spune ca ideea reclamei ii apartine si ca a inscriptionat-o „pe centura, undeva inspre IMGB”, cu „vreo treizeci si ceva de milioane”
Marti, 05 Februarie 2008
Desi incheierea jobului ca director executiv de la Media Direction ar coincide cu data la care Omnicom Media Group Romania a anuntat un nou managing Director la sefia agentiei de media OMD, Cristian Mucichescu nu a...
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
„Aberatia „noi suntem eficienti, nu creativi”, pe care o mai citesc din cand in cand, pe website-urile sau publicatiile de profil, sau „pe noi ne intereseaza eficienta, nu...
Luni, 21 Ianuarie 2008
Gama de mijloace pe care e Lowe contine de la site-uri sau presa traditionala, la alternative de ultima generatie: sms, mms, platforme web, comunitati virtuale
Duminca, 13 Ianuarie 2008
Inscrierile la festivalul de publicitate New York Festivals au ca termen limita 14 ianuarie, in timp ce ultima zi de inscreri la AdPrint este anuntata 18 ianuarie
Miercuri, 09 Ianuarie 2008
“Am infiintat o agentie care trebuia sa rezolve conflictele de clienti in grup, si m-am despartit de un grup puternic”, trage linie Stefan Iordache, la despartirea de un business cu mai mult de 11 Milioane EUR, cifra de afaceri pe an, dupa estimarile recente ale lui Marcel Straut, seful fostei Starlink
Vineri, 28 Decembrie 2007
La 14 ani de la aparitia postului, Cornel Nistorescu, fondatorul Radio Total, spune ca „Nu era o intentie de succes media, nu era o intentie de business, nu era o intentie de performanta de nu stiu care, pur si simplu era o incercare de a construi un mijloc cu care sa ne aparam in lupta pentru democratie”
Marti, 11 Decembrie 2007
BrandTailors finalizeaza in decembrie 2007 al doilea process de re-branding pentru Laura, detinuta de compania Kandia- Excelent
Miercuri, 05 Decembrie 2007
Dupa plecarea lui Vlad Stan din managementul companiei, surse apropiate Vodanet il dau ca alternativa pe Cristian Ditou, seful de la acasa.ro, insa oficialul spune ca nu este interesat de pozitia de GM
Vineri, 23 Noiembrie 2007
De unde vine Pilu? “Din cine stie ce motiv, cand voiam ceva ceream: “Da copilului apa! Da copilului “Nu stiu exact ce urmaream ..., dar stiu ca s-a lipit de mine”
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
“Nu vreau sa trec prin viata ca rata prin “beep”, asta stiu sigur”, mai spunea Dan Moldovan (Pilu), intr-un interviu luat in urma cu 2 ani de imagoo, republicat astazi pe imagoo.nu
Miercuri, 14 Noiembrie 2007
“Piata potentiala de branding ar putea atinge si chiar depasi 10-15 Mil. EUR”, a declarat Marius Ursache, Chef Creative Officer la Grapefruit, companie specializata despre care executivul spune ca are o crestere de 30-35% fata de anul trecut si va trece de 400.000 EUR cifra de afaceri
Sambata, 10 Noiembrie 2007
Drept la replica Opinii Internetics - Ionut Oprea, Blog Agency, Director Executiv Asociatia IAB, membru in Juriul Internetics 2007
Joi, 08 Noiembrie 2007
Invitat sa isi spuna opiniile referitoare la Internetics in AdPlayers, Ionut Oprea/clickio si, in viata profesionala, partener al Blog Agency (Blogvertising), Director Executiv al Asociatiei IAB si membru in juriul Internetics, a preferat sa "nu comenteze", insa dupa o noapte de neliniste a varsat calimara de cerneala cu opinii, pe propriul blog
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
„Internetics nu este un festival reprezentativ pentru webul romanesc, ci un festival al industriei de publicitate online din Romania, si de aceea se inchina in fata unui singur zeu, bannerul leaderboard (intins pe tot ecranul), ca sa raportam clientului un numar cat mai mare de clicuri la hectar”
Marti, 06 Noiembrie 2007
„Ce am vazut insa si ce poate caracteriza aproape toate lucrarile inscrise...este o descriere foarte simplista, in unele cazuri inexistenta”, este de parere Andrei Georgescu, Manging Partner la White Image, si membru in juriul festivalului de comunicare digitala
Marti, 30 Octombrie 2007
„70% din spoturile TV aratau mai prost decat ce vedem in pauzele de publicitate romanesti”, spune Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO, agentia de publicitate care a castigat un Silver Drum la Dosarele Istoriei si Golden Drum la categoria Nealcoolice, Print, cu Mountain Dew si Grand Prix-ul Competitiei Open Ad
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: