Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 07 Septembrie 2009
Dupa o propunere de macheta de presa creata de Notorious pentru Dulcissimo, producatorul Galmopan din Galati iese in aceasta toamna pe piata cu un spot TV care seamana izbitor cu macheta...
Vineri, 21 August 2009
Demisia Presedintelui ARMAD si noul Consiliul Director autopropus si votat practic acelasi ca intrecut vorbesc de la sine ca ARMAD si-a injunghiat de fapt doar Cezarul, nu si vechea conducere
Miercuri, 19 August 2009
Potrivit unor surse AdPlayers din piata, secretul demisiei fostului presedinte ARMAD ar fi legat de transformarea RODIRECT intr-o scena de prezentari de vanzari a 2-3 membri
Vineri, 14 August 2009
Sorin Danilescu, noul General Manager la Intact Interactive, companie care administreaza Internetul din trustul Intact, spune ca va prelua modelele de succes si de eficienta de la...
Sambata, 08 August 2009
Care ar trebui sa fie termenul de plata pentru publicitatea consumata de un operator de telefonie mobila pana pe 31 ale lunii, cand operatorul respectiv incaseaza factura la 2...
Sambata, 25 Iulie 2009
Liviu David - Creative Director la Next Advertising scrie "nemteste" in iqads despre industria de publicitate in care „se fura, se da spaga, se intorc bani, se iau comisioane ascunse (..), se manaresc licitatii”, fara sa se uite si in propria ograda...
Miercuri, 08 Iulie 2009
Desi intr-o prima instanta s-a aratat deschis pentru a oferi detalii despre activitatea companiei Enoiu si Razboiu, seful grupului McCann s-a rezumat la a recunoaste ca are printre...
Sambata, 13 Iunie 2009
Desfasurat intre 11 si 13 iunie la ROMEXPO cu o taxa de intrare de doar 3 lei, Targul Bisericesc organizat de Media SCAI atrage 5000 de oameni si 70 de expozanti care insumeaza cifre de afaceri de 30-40 milioane de euro
Joi, 11 Iunie 2009
The World Federation of Advertisers (WFA) si The European Association of Communication Agencies (EACA), al carei membru este si UAPR
Miercuri, 03 Iunie 2009
„Nu vreau sa lovesc absolut in niciun fel festivalul, ci vreau sa punem umarul si sa indreptam cateva lucruri care, cred eu, ca anul acesta au condus la o poveste aberanta, asa cum o vedem noi”, motiveaza Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania, contestarea deciziei de reincadrare a unor campanii Cosmote din categoria Telecom, la categoria promotii Non FMCG.
Vineri, 08 Mai 2009
Sunt premiile despre care se vorbeste in „Goana dupa Aur” intradevar incadrate la „metale pretioase” si...
Joi, 07 Mai 2009
La nici sase luni de administrare a publicitatii prin regia DBV Media House, potrivit unor surse din piata, board-ul Realitatea Catavencu ar fi votat deja marti, 6 mai,...
Miercuri, 06 Mai 2009
Departamentul de Internet va reveni din 12 mai la vechea masurare a audienta site-urilor ( 1 site = 1 domeniu), insa va pastra si audientele pe grupuri de site-uri care cumulau si...
Miercuri, 22 Aprilie 2009
Prezidat de Mihail Vartosu, cei 77 de membri ai juriului, seniori ai industriei pe care o reprezinta, vor vota sub termenii de confidentialitate si anonimat impusi de o...
Vineri, 17 Aprilie 2009
„Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Miercuri, 15 Aprilie 2009
Indiferent cine urca pe scena, Client sau Agentia care inscrie cazul, (main agency in regulamentul Effie) castigatorul festivalului este Brand-ul si echipa din spatele acestuia,...
Marti, 14 Aprilie 2009
Oficialii companiei subliniaza ca nu au anulat licitatii nici in 2009 nici in 2008, insa nu au oferit niciun raspuns privind castigatorul unei licitatitii desfasurate in toamna...
Marti, 14 Aprilie 2009
Motivul? Pierderi de sute de mii de euro datorate previziunilor optimiste pentru sfarsitul anului precedent, si acumularea unor restante de plata la spatiile de publicitate online...
Vineri, 10 Aprilie 2009
In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Vineri, 03 Aprilie 2009
Valentin Oeru, Executive Director Trade Ads sustine ca, „pe intreg internetul romanesc, sunt generate in fiecare luna cateva sute de milioane de afisari”, si ca „daca s-ar incasa numai 1 euro per mia de afisari, sumele totale incasate ar depasi cu mult bugetele alocate in prezent”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: