Rezultatele cautarii dupa : "cine"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Pretul care zboara OOH-ul. Productie de 25 Mil. EUR in bataia vantului.
Luni, 21 Martie 2011
 O mega-oferta pusa pe unipol care promite preturi de la 2,9 la 3,5 eur/mp, un mash Sun Plaza lipit - desi putea fi tras dintr-o bucata, si un print rupt al Magic FM surprins azi dimineata spun de la sine ca prima cerinta a productiei OOH este bataia in preturi si nu durabilitatea

Cum sa omori un Effie ?
Miercuri, 16 Martie 2011
 Pentru ca, de-a lungul existentei festivalului de eficienta in comunicare Effie Awards Romania, zecile de cazuri scoase din competitie au fost de acelasi ordin de marime cu cel al inscrierilor acceptate, AdPlayers incepe astazi o pledoarie impotriva descalificarii abuzive, de forma, ale competitiei

Pitch de creatie de sute de mii de euro pe an la Domo
Joi, 10 Martie 2011
Contul este aproximat de AdPlayers la cateva sute de mii de euro pe an. Cine va castiga creatia dupa Odyssey (2005), Graffiti BBDO (2007) si Brandstalk (2008) ?

Mobile marketing cu iPhone versus Hanvon Hpad (China)
Marti, 01 Martie 2011
 In timp ce iPhone a fost numit cel mai bun mobile device la MOBILE WORLD CONGRESS 2011, firma chineza Hanvon a lansat un performant si cost-effectiv Pad numit, cum credeti? HPad!
4,39 Mil. EUR Tempo: Publicitate de 2,74 Mil. EUR, PR de 775 Mii EUR, si Digital de 871 Mii EUR (II)
Miercuri, 16 Februarie 2011
 Fondat de Dragos Grigoriu si condus astazi de Eliza Rogalski, Tempo Creative Group a scos in 2010 un business de  4,39 Mil. EUR: 2,74 Milioane EUR din publicitate integrata (Tempo Advertising), 775,4 Mii euro din PR (Rogalski Grigoriu) si 871 Mii EUR din comunicare digitala (Kinecto).
Culisele licitatiei pentru masurarea ratingului TV ( I )
Luni, 07 Februarie 2011
 Despre licitatia masurarii audientelor TV din 2012 se poate scrie chiar si un roman politist inspirat din realitate. De ce companii respectabile cer unui contract de 10...
GfK a aflat din presa cine va masura audienta TV 2012-2015
Luni, 17 Ianuarie 2011
 Declaratia lui Andi Dumitrescu, Directorului General al companiei GfK Romania, actualul furniizor de servicii, cu privire la decizia ARMA de a schimba furnizorul SNMATV

Cristian Parvan estimeaza piata online din 2010 la 24 Mil. EUR, si la 30 Mil. EUR in 2011
Joi, 16 Decembrie 2010
 Vicepresedintele IAB Romania, Cristian Parvan (Media Target Group), vede cresterea valorificata nu datorita preconizatei cresteri economice, cat mai degraba de capacitatea industriei...
DDB a pierdut primul client din Romania. Managementul agentiei, de negasit.
Vineri, 10 Decembrie 2010
 Estimat de AdPlayers la 500.000 EUR mii EUR pe an, McDonalds care „s-a indragostit” de TBWA.
Steaua intra pe teren cu 2,3 Mil. litri de Cola si Bere.
Miercuri, 08 Decembrie 2010
 Dupa merchandising cu promotionale, clubul Steaua a intrat pe piata de produse alimentare cu Vin, Cola, Ciocolata si mai nou Bere. Tinta: 2 Milioane litri cola si 600.000 de doze de bere.
Adevarul despre cum A venit Pensia: Creatie DRAFTFCB, implementata de Mather
Vineri, 19 Noiembrie 2010
 “Vine pensia! A 13-a!” este o continuare a conceptului campaniei lansate anul trecut “A venit pensia””, a afirmat pentru AdPlayers Carmen Oprisescu,...
Internetics Romania la judecata Marketingului
Miercuri, 17 Noiembrie 2010

La 10 ani de Internetics, festivalul a facut un pas periculos de mare in marketing.

Publicitate cu dobanda Zero si credite media cu 180%
Marti, 09 Noiembrie 2010
 Aceiasi investitori in marketing si comunicare, ce ofera credit de consum cu 180% dobanda, cer in stanga si in dreapta servicii de marketing si comunicare cu plata la 90 sau 120 de zile si dobanda „zero”.
Exclusiv: Unde aplicati in licitatia de creatie si strategie Indesit ?
Marti, 02 Noiembrie 2010
 Rodica Stere, Director de Marketing la reprezentanta Indesit Company din Romania, dezvaluie in AdPlayers unde anume trebuie sa aplice o agentie in licitatia internationala de creatie si strategie, coordonata de departamentul de brand marketing din Italia
41 de Premii pentru Piata Bunurilor de Larg Consum
Joi, 21 Octombrie 2010
 Premiile Piata a acordat un numar de 41 de trofee pentru cele mai bune produse si servicii din industria bunurilor de larg consum, dupa un concurs cu 534 candidaturi
SOV Stenograma: Nu sunteti liberi, nene. Va convine, lucrati, nu va convine, plecati, ce mare cacat!
Marti, 19 Octombrie 2010
 Sorin Ovidiu Vantu, in dialog cu Sergiu Toader (Realitatea TV) si Doru Buscu, daca textele stenogramelor publicate in EVZ sunt 100% adevarate.
Patru nunti si o inmormantare la Golden Drum 2010
Luni, 11 Octombrie 2010
Silver Drum pentru Saatchi & Saatchi, Next, Publicis si Webstyler. Parca dovedind ca numarul premiilor la Ad’Or nu conteaza, ci marimea lor, Leo Burnett a avut cele mai multe intrari (21)dar a plecat cu mana goala.
De ce mobilul, si nu iPad-ul, poate salva ziarele si revistele?
Joi, 07 Octombrie 2010
 Un ecran generos la un pret accesibil, diferit de pretul piperat al iPad-ului, ar putea face sa ca mii sau zeci de mii de oameni sa redescopere placerea citirii si arhivarii printului la purtator.
Titi Amzar despre Ad’Or: Publicitatea autohtona nu s-a bazat pe facut bani prin creativitate
Luni, 04 Octombrie 2010
 „Marea problema pleaca de la temelia pe care s-a construit aceasta industrie - si sa ma ierte batranii ei, nu a fost una care sa se fi bazat pe facut bani prin creativitate... A plecat stramb - acum merge stramb”, 
Loto 6 din 9: Tragere Leo Burnett-eria Romana
Vineri, 01 Octombrie 2010
 Cu al saselea trofeu de Agentia Anului castigat la ADOR 2010, alaturi de alte 5 editii acordate in urma cu cativa ani, agentia confirma ca pe piata romaneasca creativitatea nu se gaseste in orice pravalie. 6 din 9 trofee ale festivalului Ad’Or sunt in conference la Leo Burnett.