Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 13 Martie 2008
Castigatorul finalei “Hijos de Babel”, a fost privit de 450.000 de mii de romani din mediul urban in direct la Romantica, si de 295.000 de telespectatori la Realitatea TV
Miercuri, 12 Martie 2008
Postul a inregistrat cu filmul “Alesul Diavolului” (VISITATION), difuzat marti, 11 martie, incepind cu ora 23:15 in medie 1,2% rating si 7,7% market share
Miercuri, 27 Februarie 2008
Divizia digitala va fi condusa de Cristi Parvan, Interactive Media Director al Zed Digital, care estimeaza ca piata pe care a intrat compania va creste in acest an cu 50%
Luni, 25 Februarie 2008
Potrivit datelor furnizate de compania Gfk Romania, citate de reprezentantii postului Acasa TV, episodul difuzat marti, 19 februarie al telenovelei “Inima de tigan” a fost lider de audienta in rindul...
Vineri, 18 Ianuarie 2008
Potrivit datelor prelucrate si furnizate de postul de televiziune din trustul Dogan pe targetul comercial 18-49 ani, urban, difuzarea de dimineata a reality show-ul “Nora pentru mama”, incepand cu ora 10:00 a.m., a fost lider pe intervalul sau orar, cu o cota de piata de 23.8% si un rating de 3.1%
Luni, 03 Decembrie 2007
Potrivit unor surse pesimiste din piata, valoarea Vodanet ar fi cuprinsa intre 3 si 5 Mil. EUR, in timp ce voci mai optimiste dau ca valoare a unei posibile tranzactii si cifre apropiate de 10 Mil. EUR, in functie de dorinta actualului investitor majoritar in companie, controlat de NCH Advisors, de a vinde, sau nu, partea sa din afacere
Vineri, 07 Septembrie 2007
Companie specializata in servicii de marketing si vanzari pe piete emergente International Marketing & Sales Group Plc (AIM: IMSG) a agreat achizitia a 70% din Friends Group, procesul de preluare a grupului romanesc de marketing si comunicare urmand sa se incheie in 2011
Vineri, 31 August 2007
Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto si se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati
Joi, 23 August 2007
“Intr-un an, BTL-ul ar putea fi in jurul a 10% din business-ul Starlink Group”, a declarat la infiintarea diviziei BTL, pentru AdPlayers, Marcel Straut - Managing Partner al grupului, care nu ezita sa deconspire si noul pas la Starlink: “Cautam acum cei mai buni oameni de outdoor din piata”
Joi, 26 Iulie 2007
"Este o campanie la firul ierbii, care pregateste microbistii pentru marile meciuri Liga I la Kanal D", a declarat pentru AdPlayers Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest si strategul campaniei Kanal D ce ruleaza sub conceptul “Kanal D. Kanal Derby”
Vineri, 13 Iulie 2007
"Piata totala de BTL s-a ridicat anul trecut dupa estimarile noastre la 100 Mil EUR, iar BTL-ul in-store undeva pe la 50 Mil. EUR" a declarat pentru AdPlayers.ro Nicoleta Padure, General Manager al companiei de servicii integrate de marketing la punctul de vanzare Cupon Pro
Marti, 10 Iulie 2007
La aproape un an de activitate, seful Media Pro Interactiv – divizia pe Internet a trustului MediaPro, companie care numara in prezent aproape 70 de oameni, estimeaza ca afacerea pe care o conduce va avea pana la sfarsitul anului peste 1 Mil EUR din piata de publicitate Online, piata in care crede ca unele raportari si estimari de business sunt exagerate
Joi, 05 Iulie 2007
Reevaluand pozitia Netbridge pe piata de media in publicitatea online, Valentin Oeru - Director Executiv la Boom - regia de vanzari de la Netbridge afirma: "Eu am declarat ca avem ca tinta in acest an 3 - 3,5 Mil. EUR si suntem in grafic"
Miercuri, 04 Iulie 2007
La 7 ani de existenta, compania care a semnat ultimele campanii pentru Basescu inregistra anul trecut 9 Mil. EUR si un profit de 1,13 Mil. EUR, estimeaza o cifra de afaceri similara cu cea de anul trecut, dar probabil cu un profit mai bun, a declarat pentru AdPlayers.ro Felix Tataru, Presedinte, GMP Group
Marti, 26 Iunie 2007
AdEvolution spune ca a facut 2 Mil. EUR in primele 6 luni ale anului 2007, cifra care inseamna ca agentia a atins practic jumatate din piata publicitatii online, si ca vrea in continuare 60-65% din piata pe acest an
Vineri, 18 Mai 2007
Pe langa recordul pozitiv de aproape 400 de inscrieri in festivalul de publicitate, organizatorii de la BMG au uitat sa anunte recorduri poate mai putin relevante: aproape jumatate din categoriile TV sunt fara inscrieri (6 din 15), iar cele 11 categorii Colaterale programate la distinctii AdOr sunt comparabile ca numar celor din sectiunea Print si cu siguranta peste categoriile cu...
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Pe o piata online Pay-Per-Click (PPC) estimata in Romania la 1 Mil. EUR, "In decursul unui an ne-am propus sa devenim numarul 1 sau 2 in domeniul Pay-Per-Click (PPC) pe piata autohtona", a declarat, pentru AdPlayers, Dusan Urban - Country Manager al Etarget Romania, companie cu activitate pe Internet care face deja 6 Mil. EUR in Slovacia, Cehia si Ungaria, cu propriul sistem PPC
Luni, 12 Martie 2007
Compania de solutii customizabile de email marketing White Image a devenit reprezentant oficial Habeas pentru Europa de Est - Romania, Ungaria, Polonia, Rusia, Ucraina, Moldova, Bulgaria, Serbia si Muntenegru, Cehia, Croatia si Slovacia
Luni, 12 Martie 2007
Într-un editorial pentru AdPlayers, Madalin Matica - Director de Operatiuni Europene, DotCommerce International USA afirma: "Comertul electronic a generat foarte multe articole de presa, mii de însemnari pe bloguri si zeci de conferinte dar, în ciuda acestor eforturi, facute în cea mai mare parte de magazinele virtuale sau de procesatorii de carduri, plata prin intermediul cardurilor...
Miercuri, 28 Februarie 2007
Clubul Companiilor de Relatii Publice si Daedalus Consulting au finalizat primul studiu asupra imaginii si utilizarii relatiilor publice în România, desfasurat pe baza a 200 de interviuri cu reprezentanti ai companiilor care utilizeaza sau intentioneaza sa utilizeze servicii de relatii publice, la nivel de director de comunicare, director de marketing sau director general
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: