Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 09 Ianuarie 2012
Estimat in Romania la aproximativ 4 Mil. EUR, licitatia pentru contul de media al producatorului si distribuitorului Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de Lapte a mutat serviciile de media de la Initiative la Zenith Media.
Marti, 18 Octombrie 2011
Ferrero Romania (Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de lapte, etc) cauta viitoarea agentie care va administra contul de media incepand cu anul 2012
Miercuri, 05 Octombrie 2011
Mihai Craiu, managerul Media Consulta International care detine 75% din Corporatia de Televiziune si Film - compania care opereaza afacerea scolii, a vrut sa ramana doar 50% din profit, restul de 50% urmand sa recompenseze efortul lui Vlad Ionescu, managerului general.
Marti, 20 Septembrie 2011
Dupa un mandat mai lung al agentiei Tempo, inca 3 agentii sunt chemate in pitch-ul de creatie. Din informatiile culese de AdPlayers, pe langa fosta agentie, in pitch au mai fost invitate Headvertising, Propaganda si Papaya.
Joi, 23 Iunie 2011
Regia de vanzari estimeaza pentru acest an un business de aproximativ 2,5 Mil. EUR, din care 500.000 EUR pentru statiile de televiziunile locale atrase in proiectul ARBOtv
Joi, 09 Iunie 2011
Totalul investitiilor in media pe 2011 va scadea cu 3% comparativ cu anul trecut, dupa un 2010 in care piata de media a scazut cu 9% comparativ cu 2009, potrivit estimarilor studiului Media Fact Book realizat de agentia de media Initiative
Luni, 06 Iunie 2011
Agentia de media condusa de Bogdan Prajisteanu inregistra in anul 2009 o cifra de afaceri de 30,5 Milioane EUR
Luni, 29 Noiembrie 2010
Avand o cota de piata de 63% pe piata de prezervative si 99% pe piata de lubrifianti, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Anca Musat, Marketing Manager la SSL Romania, bugetul de media Durex este administrat de Mediaedge:cia (MEC), agentie care deruleaza si contul Scholl in Romania
Joi, 21 Octombrie 2010
Premiile Piata a acordat un numar de 41 de trofee pentru cele mai bune produse si servicii din industria bunurilor de larg consum, dupa un concurs cu 534 candidaturi
Joi, 30 Septembrie 2010
Estimat la un comision de agentie cuprins intre 100.000-200.000 EUR pe an, contul de creatie si strategie este administrat de Leo Burnett, comunicarea online - de acelasi grup de comunicare, in timp ce media este administrat de mediaedge:cia, iar PR-ul la Image
Vineri, 17 Septembrie 2010
Conferinta are loc pe 22 septembrie, de laora 15.00 iar intrarea se face gratuit doar cu formularul online de la printsign.ro
Marti, 27 Iulie 2010
Estimat la 4-5 Milioane de euro pe an desi, potrivit unor surse AdPlayers apropiate licitatiei, contul ar avea obiective de 6 Milioane de EUR, bugetul Adevarul Holding va fi...
Joi, 01 Iulie 2010
Creatia pe contul de comunicare a fost castigata in urma unei licitatii, insa oficialii de comunicare URBB nu au dezvaluit agentiile participante. Producatorul lucreaza in prezent cu...
Luni, 21 Iunie 2010
Agentiile The Practice cu o campanie „Gusto Pufuleti” si Rogalski Grigoriu cu „Scoala de Bani” BCR au obtinut pentru prima data aceasta performanta dupa...
Luni, 31 Mai 2010
Mediaedge:cia va derula contul de media, iar Evenimento va administra creatia, BTL si PR-ul
Marti, 18 Mai 2010
La Prospero de 2 ani pe conturi de BTL si trade marketing ale unor marci precum Wrigley, Tuborg sau Carlsberg, Anca Ghinea (26 ani) a primit ...
Vineri, 26 Martie 2010
Pe langa Silviu Ispas, Presedinte, din noul consiliu director BRAT mai fac parte Florin Beldiman (Mediaedge:CIA), Vincent Briot (Edipresse AS), Marius Gheorghe (Media Investment), Bogdan...
Miercuri, 24 Martie 2010
„Tot ce va pot spune este ca au existat negocieri intre noi si Mediaedge:cia pentru clientul URBB. Aceste discutii nu s-au finalizat prin incheierea unui contract intre parti,...
Marti, 23 Martie 2010
Bogdan Prajisteanu, Managing Director Mediaedge:cia, a afirmat pentru AdPlayers ca „Pro TV nu a avut comanda URBB. Pe Antena 1 planul de media va continua, dar in prezent partile sunt intr-o perioada in care acordurile sunt in negocieri”. iar Prima Tv a iesit
Marti, 23 Martie 2010
Motivul pare sa fie legat de negocierile pe contul de media, estimat de AdPlayers la 1,5 – 2 Mil. EUR pe an
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: