Rezultatele cautarii dupa : "channel"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 »
Tempo sau Mercury, Cea mai mare agentie de publicitate independenta?
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
Īn doua note pentru editori īn comunicate de presa apartinānd companiilor, Mercury Promotions si Tempo Advertising īsi revendica, fiecare, pozitionarea de "cea mai mare agentie de publicitate independenta"
Tempo Advertising a cāstigat Sindan
Joi, 25 Ianuarie 2007
Dupa o licitatie cāstigata īn decembrie, agentia condusa de Dragos Grigoriu furnizeaza producatorului de medicamente oncologice Sindan servicii PR, media, BTL si creatie, colaborarea vizānd atāt comunicarea corporativa, cāt si comunicarea de produs, pentru toate brand-urile aflate īn portofoliul companiei
50.000 lei de la Nasul si Monica, by CNA
Marti, 09 Ianuarie 2007
C.N.A. a sanctionat postul B1 TV cu amenda de 25.000 lei (noi) pentru No Comment By Monica Columbeanu, difuzata īn ultima zi a anului 2006 si 25.000 lei pentru Nasul din data de 19 si 27 decembrie 2006
Audientele TV vor fi furnizate din 2008 de GFK Romānia
Luni, 08 Ianuarie 2007
Lucia Romaniuc, Presedintele ARMA a anuntat īntr-o conferinta de presa la sediul CNA ca licitatia pentru furnizarea de date  de audienta TV īn perioada 2008 – 2011 a fost cāstigata de compania GFK- Romania
Catavencu a achizitionat Bilant, IQads, Psihologia azi si va mai scoate J’adore
Miercuri, 20 Decembrie 2006
Portofoliul Catavencu ajunge la 14 branduri de presa scrisa si online, structurate pe diviziile: quality  (Cotidianul, Academia Catavencu, Idei īn Dialog, Le Monde Diplomatique, IQads), business (Bilant, Investitii si Profit (I&P)), reviste pentru femei (Tabu, J’adore, Superbebe), ghiduri de timp liber (reteaua 24 FUN) si publicatii de interes special (Bucataria pentru Toti, Aventuri la...
Catavencu face peste 30% din volumul de business al Realitatea Media
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Vino frate la Grupul de Esenta Tare
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Vino frate", Brands&Bears activeaza "Grupul de Esenta Tare",  o campanie pentru berea Stejar de la URSUS Breweries
Ogilvy da click pe WWF
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din Romānia" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
UPC a lansat The MGM Channel
Joi, 09 Noiembrie 2006
Printr-o colaborare MGM Networks cu compania Chellomedia, UPC Romānia a lansat si īn Romānia The MGM Channel - un canal destinat pentru 1,5 milioane de clienti de televiziune prin cablu si satelit din Romānia, Republica Ceha, Ungaria si Slovacia
Cable Direct vrea peste 4 milioane EUR īn 2006
Joi, 02 Noiembrie 2006
Regia de vānzari de publicitate Cable Direct dezvolta serviciul 111 ca parte a unui proiect de extindere a serviciilor īn domeniul publicitatii interactive si neconventionale, compania condusa de Vlad Tudosie estimānd īn acest an, pentru toate serviciile, o cifra de afaceri cu 45% mai mare decāt anul trecut cānd īnregistra aproape 10 milioane RON
Metro si Coca-Cola au cāstigat Piata
Luni, 30 Octombrie 2006
Coca Cola HBC au cāstigat "cel mai bun producator", iar Metro Cash & Carry "cel mai bun comerciant", pe baza voturilor partenerilor directi de afaceri exprimate īn cadrul Premiilor de excelenta ale industriei bunurilor de larg consum, eveniment  organizat de revista Piata
Dragos Stanca spune ca Grupul Catavencu se va dezvolta mai mult
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Dupa ce a ocupat pozitia de Director General PubliMedia - compania de publishing din grupul MediaPro, Dragos Stanca va fi de saptamāna viitoare noul Director General al diviziei de publishing din grupul Catavencu detinut de Realitatea Media, unde sustine ca a ales sa se alature "echipei care va acorda cea mai mare importanta dezvoltarii"
Iaurturi Milli: Ogilvy&Mather si Starcom
Miercuri, 02 August 2006
Noile sortimente de iarturi “Ispite cu fructe” de la de Friesland Foods se promoveaza din  24 iulie printr-un nou spot TV difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media fiind asigurate de agentia Starcom
50.000 de brasoveni pe Traseul Ciucas
Miercuri, 02 August 2006
Un proiect al companiei Ursus Breweries organizat de agentia de BTL BrandsOn, cu sprijinul agentiei Gavrila & Asociatii - agentia de brand pentru Ciucas, festivalul berii Traseul Ciucas, a fost urmat de 50.000 de brasoveni care au consumat 26.000 litri de bere Ciucas
Hallmark vrea felia din Romānia
Marti, 01 August 2006
Pe o piata a canalelor internationale estimata de catre Arbomedia, īn acest an, la 6,5 - 7 milioane EUR, regia condusa de Serban Ciusca va reprezenta, de la 1 septembrie, vānzarile si biroul de marketing al canalului de filme si seriale Hallmark
Discovery Channel Romania versus National Geographic Romania
Luni, 24 Iulie 2006
Lansarea semnalului Discovery Channel dedicat exclusiv publicului din Romania a oferit agentiilor si o confruntare intre performantele de audienta Discovery Channel versus National Geographic 
7 plus se vinde prin Cable Direct
Vineri, 07 Iulie 2006
Cotidianul pastorit editorial de Gheroghe Voicu va fi reprezentat in exclusivitate pentru vanzari de mare publicitate de catre regia de vanzari condusa Vlad Tudosie
Milli in campanie OgilvyPR
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006  la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
Boom TV la GMP si Media Investment
Luni, 19 Iunie 2006
Inceputa in luna mai, campania pentru BOOM Tv se deruleaza prin agentia de publicitate GMP si agentia de media Media Investment, dupa un proiect care a inceput cu o licitatie DTH Television Grup la care "au mai participat alte 4 agentii mari de pe piata"
Time Out prin Cable Direct
Luni, 08 Mai 2006
Regia de media condusa de Vlad Tudosie (foto) reprezinta exclusiv vanzarile de publicitate ale editiei in limba romana ale revistei Time Out, contractul fiind valabil pe 2 ani
« 7 8 9 10 »