Rezultatele cautarii dupa : "channel"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Marketing CME, la Antena Group. Fosta CME Catinca Marinescu numita Head of Marketing & Communication
Joi, 23 Februarie 2017
Tot din martie, Claudia Ion, cea care a ocupat pana in prezent functia de  Director Comercial al tuturor statiilor tv din portofoliul Intact a fost numita Channel Manager Antena 1.
Toate posturile Intact TV pot fi urmarite HD.  In prezent, pe Telekom, Orange TV, Akta, Nextgen si Ines
Luni, 28 Noiembrie 2016
Conform trustului de media, emisia HD a posturilor Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si ZU TV  este preluata, in prezent, de companiile Telekom, Orange TV, Akta, Nextgen si Ines. 

Rebranding THEMATIC Channels semnat de Propaganda Brand New
Marti, 01 Noiembrie 2016
 Regia de vanzari ce reprezinta canalele Tv din cadrul AMC Networks International, NBC Universal, The Walt Disney Company, Turner Broadcasting System si Viacom International Media Networks si-a improspatat identitatea de brand cu un nou logo si un nou aspect vizual.
Comedie DDB (The Group) cu Comedy Central (Viacom) . Buget Tv de peste 150-200 mii euro.
Marti, 27 Septembrie 2016
 Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
TV, TVR
Detinatorul francizei Financial Times face Legile Afacerilor pe TVR2
Marti, 16 August 2016
Realizata si prezentata de Andrei Cristea (foto)  emisiunea va fi difuzata din 22 august, in fiecare luni, de la ora 22.30 si este produsa de Innovative Lawyers, detinatorul francizei FT, care promite telespectatorilor TVR2 cele mai noi evolutii economice din tara si de peste hotare, dar si opinii si analize de business.
Ruxandra Ion, interviu in exclusivitate in publicatia britanica de continut C21media
Miercuri, 11 Mai 2016
 Ruxandra Ion, consultantul pe zona de continut a recent lansatului post al Intact Media Group, Happy TV, a raspuns intrebarilor publicatii britanice C21media. Revista livreaza specialistilor de media informatii privind continutul secolului 21, strategie care a inspirat si numele publicatiei.
Nou packaging design Fanta. Campanie integrata cu activari inedite si panouri stradale inovative.
Marti, 19 Aprilie 2016
 Sub titlul „Squeeze in the fun”, Fanta lanseaza campania integrata de comunicare care insoteste intrarea pe piata a noului packaging design. Parte a portofoliului de branduri Coca-Cola, comunicarea Fanta este administrata de agentiile din grupul McCann Worldgroup.
 Online Banking-ul Unicredit salveaza bani si timp cu super-bloggerii. Campanie Republika.
Joi, 03 Martie 2016
Implementata de agentia Republika, cea mai recenta comunicarea bancii a prezentat aplicatia Online B@nking a UniCredit Bank printr-o serie de povesti cu twist super-eroic  reunite in campania “Super-bloggerii salveaza bani si timp”.
Rebranding in Antena Group. Euforia TV devine Happy Channel
Luni, 25 Ianuarie 2016
 Din 8 martie, Euforia TV devine Happy Channel 

Sefa vanzarilor Prima TV, Ecaterina Matei va fi noul Director Comercial Cable Direct
Vineri, 11 Decembrie 2015
 Matei va ocupa postul de director comercial al regiei de canale tematice de la 1 ianuarie 2016
Fondatorul imagoo, Iulian Trasa a parasit aurul acestei lumi
Marti, 01 Iulie 2014
 Iulian Trasa, fondatorul imagoo, una dintre cele mai iubite publicatii in publicitate din ultimii 20 ani, s-a stins din viata. 
Trei romani in juriile Golden Drum 2014, Single si Multi-Channel
Joi, 26 Iunie 2014
 Laura Iane (Saatchi & saatchi), Mihai Gongu (GMP) si Mihai Fetcu (Geometry Global)  au fost cooptati in in juriile single si multi-channel ale festivalului de publicitate Golden Drum

 

Hello World Happiness Report! Romania e generoasa Bursa de Fericire (Ogilvy), finalista la Cannes.
Miercuri, 18 Iunie 2014
 Bursa de Fericire (Ogilvy) a fost pe shortlist la Cannes. Ce-a impresionat juriul Cannes Health din Bursa de fericire, vedeti mai jos in date si cifre.

RoDirect este asigurat: 50% sponsorizat, 50% taxat
Joi, 17 Octombrie 2013
 Organizat de ARMAD intre 7 si 8 noiembrie la Ramada Plaza Hotel, scopul evenimentului este acela de a promova marketingul direct si interactiv, de a demonstra prin studii de caz eficienta comunicarii directe cu consumatorii.
150-200 mii euro publicitate in revista. 300-400 mii euro cu TV. Intelligent Life advertising.
Marti, 08 Octombrie 2013
Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
Aur pentru Why Don't You Come Over? initiata de GMP si Gandul
Luni, 02 Septembrie 2013
 „Mi-ar fi placut sa primim Grand Prix-ul si cei 10.000 de dolari, pe care sa-i investim intr-o campanie noua pentru Romania.” Spune Mihai Gongu despre campania GMP pentru Gandul care a castigat un trofeu de aur la Ad Stars 2013
20 de spoturi publicitare care ar putea castiga leii Cannes Lions
Vineri, 31 Mai 2013
 Axe, Volkswagen, Evian, ESPN, Dodge  se numara printre predictiile The Gunn Report privind posibilitatea de a castiga ravnitii “Lei” ai Cannes Lions

Media inainte si dupa Ordonanta 25/2013. Cu Brindusa Vlanga, DBV Media House.
Miercuri, 15 Mai 2013
 “Vor ramane probabil, in viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor impune conditiile. Cred ca asta e si ideea. Probabil ca isi doresc sa atraga intr-o forma sau alta cele 50 de milioane de euro care in acest moment se impart intre statii de la Kanal D in jos”, este de parere Brindusa Vlanga

S-a rupt Money Channel. In MONEY.RO TV si nimic. Cine vinde publicitatea?
Miercuri, 10 Octombrie 2012
 „Publicitatea televiziunii Money.ro sau cum se va numi va fi vanduta tot de DBV Media House”, a mai afirmat una din sursele familiarizate cu ruperea postului in doua.
Money Magazine vinde publicitate exclusiv prin Lion House.
Joi, 20 Septembrie 2012

Andrei Cristea, managerul agentiei estimeaza  tinta de vanzari anuala a produsului la  80-100.000 eur pe an.