Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 04 Mai 2006
Brindusa Vlanga (foto), Director Vanzari The Money Channel, Realitatea TV si Director General DBV Media House spune ca telespectatorii primului post de televiziune de business sunt persoane de decizie cu venituri situate semnificativ peste venitul mediu din Romania
Miercuri, 02 Noiembrie 2005
Vazut ca alternativa la banii cu imprumut luati de la prieteni, colegi sau neamuri, campania derulata prin OMD Romania promoveaza pe televiziune, presa scrisa si radio creditul pentru nevoi personale de pana la 50.000 EUR
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Cyber Lions din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Marti, 28 Iunie 2005
Pe langa 2 nominalizari obtinute de McCann Erickson (Film Lions) si Leo Burnett (Media Lions), legenda gimnasticii romanesti a fost subiectul unui Film Bronze Lion cu agentia 180 Amsterdam (Olanda) si Adidas International
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Presa din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Lions Direct din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Radio din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Joi, 23 Iunie 2005
Ziarul care si-a schimbat forma si continutul din 20 iunie are potrivit celor mai recente date 78.423 exemplare vandute si o audienta in mediul urban de 709 mii de persoane
Vineri, 17 Iunie 2005
Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
Vineri, 17 Iunie 2005
Agentia are un nou senior Account Manager - Dan Enache ( 28 ani ) si un nou Account Executive - Corina Toma ( 24 ani )
Vineri, 13 Mai 2005
Campania "Intelegi mai mult" este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
Joi, 12 Mai 2005
Campania “Vrei sa fii mereu primul” pentru bilunarul de la Business Media Group va rula timp de 2 luni de zile pe majoritatea canalelor media – TV, radio, presa, outdoor si Internet
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: