Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 10 August 2010
“Strategia de vanzari de publicitate, si planul de lansare de produse noi sau proiecte speciale nu sunt influentate de preluarea pachetului de actiuni WAZ de catre The Nova Group”, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers, Cezar Burlan, director de vanzari de publicitate al Medien Holding
Luni, 15 Martie 2010
Aparut astazi intr-un tiraj de 70.000 exemplare, noul ziar cu un concept grafic semnat de Mario Garcia, a aparut astazi pe piata cu un pret de coperta de 1,9 lei, cu 50 bani mai mult decat pretul ziarului de saptamana de pana in 15 martie care costa doar 1,4 lei
Vineri, 06 Noiembrie 2009
Dona ii va prelua atributiile lui Cezar Burlan, si va coordona vazarile pentru 17 reviste si 12 site-uri ale companiei
Vineri, 06 Noiembrie 2009
Actionar principal in societatea “R”, care editeaza cotidianul Romania libera, tipografia United Print, Hiparion Magazines si GPR, companie de corporate media publishing,...
Vineri, 23 Octombrie 2009
Fostul director de publicitate Sanoma Hearst Romania, Cezar Burlan va fi de la sfarsitul lunii noiembrie director de vanzari de publicitate al grupului Medien Holding – un parteneriat intre editorul german Westdeutsche Allgemeine Zeitung (WAZ) & The Nova Group), care a preluat anul trecut si produsele media ale editurii Domus Magazin
Joi, 22 Octombrie 2009
Dupa 5 ani in care a condus vanzarile editorului, Cezar Burlan, Director de Publicitate la Sanoma Hearst, se va desparti de publicatiile National Geographic, FHM, Cosmopolitan,...
Vineri, 28 Noiembrie 2008
Revista va avea frecventa de aparitie trimestriala si un tiraj de 20.000 de exemplare distribuit national si un tarif lista ( rate-card ) pentru o pagina de publicitate este de 3.550 de euro
Vineri, 30 Mai 2008
Cu 459.000 de cititori pe editie, conform celui mai recent SNA, autorii spun ca revista lasa in spate competitia, printre care si Avantaje, care inregistreaza, potrivit aceleiasi surse, cu aproape 200.000 de cititori mai putin.
Joi, 17 Aprilie 2008
„Ne propunem ca anul acesta sa fim cel mai mare publisher de reviste din Romania, iar Marie Claire cu siguranta va contribui la acest lucru alaturi de celelalte titluri din portofoliu”, a afirmat, pentru...
Joi, 20 Martie 2008
“Marie Claire este cel mai important proiect al Sanoma Hearst Romania pentru prima jumatate a acestui an”, spune Theodor Manolache, Publisher Sanoma Hearst Romania
Joi, 29 Noiembrie 2007
Editia de colectie National Geographic “Viata salbatica - cele mai bune 100 fotografii” va ramane pe piata timp de 3 luni, iar tirajul este de 20.000 exemplare
Luni, 26 Noiembrie 2007
"30,000 de exemplare tiparite si distribuite, promovare pe principalele canalele media, audienta de 312,000 cititori pe editie sunt atuuri ce vor pozitiona aceasta editie printre cele mai bine vandute editii ale National Geographic Romania”, Cezar Burlan, Director Vanzari Publicitate la Sanoma Hearst Romania
Luni, 03 Septembrie 2007
Sanoma Hearst Romania a lansat Esquire - „o revista pentru domnii adevarati din România”, spune Radu Coman, redactor-sef ESQUIRE Romania, cu siguranta un fan al publicitatii pentru Zaraza
Miercuri, 06 Iunie 2007
Fondata in 1933, de trustul Hearst Corporation in Statele Unite ca o publicatie elitista de moda si literatura, promovand scriitori importanti precum Ernest Hemingway si F. Scott Fitzgerald, revista de identitate masculina va fi lansata in Romania la 1 septembrie, intr-un tiraj de 20.000 de exemplare, iar pagina de publicitate va avea o cotatie lista de 22.000 lei ( 6.500 EUR, estimare AdPlayers)
Luni, 07 Mai 2007
"Mare parte dintre producatorii, importatorii si distribuitorii de marci premium si super premium si-au rezervat deja spatii (pagini de publicitate n.r.) in primele editii ale revistei", afirma Cezar Burlan, Director Vanzari Publicitate la Sanoma Hearst Romania care spune ca printre clienti se afla deja Estee Lauder, Breguet, BLANCPAIN, Omega, Gucci, L’Oreal, Peroni, Furla
Marti, 05 Decembrie 2006
Titlu international din portofoliul Sanoma Hearst prezent si în Olanda, Cehia, Ungaria, Croatia, Serbia si Bulgaria, saptamânalul Story Romania s-a relansat printr-o "aliniere la cel mai întalnit format dintre cele existente în acest moment" - Story din Croatia, Serbia si Bulgaria
Joi, 26 Octombrie 2006
Initial aflat într-un conflict cu Hassan Awdi de la Rodipet, fostul detinator al marcii Femeia, în urma achizitiei acesteia, Sanoma Hearst România (SHR) a lansat dupa saptamânalul Femeia de azi si lunarul Femeia, o revista glossy pentru femei într-un tiraj de 60.000 de exemplare si 4.200 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate
Marti, 05 Septembrie 2006
La un pret de coperta de 5,9 lei si 2.500 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate, titlul Sanoma Hearst România al carui prim numar (octombrie) va fi pe piata în 26 septembrie, apartine ariei de home & deco si va prelua si adapta pentru piata romaneasca conceptul revistei VT Wonen, din portofoliul Sanoma, liderul segmentului de piata în Olanda
Vineri, 21 Octombrie 2005
La 10 luni de la aparitia pe piata, primul ghid tv distribuit gratuit, cu un tiraj de 100.000 de exemplare, a anuntat ieri o noua imagine, imbunatatirea distributiei dar si detalii legate de planurile de viitor
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: