Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 29 Ianuarie 2016
Potrivit estimarilor adplayers, bugetul de marketing si comunicare Promenada este de peste 1 Milion de euro pe an, variind in functie de activitatile si campaniile co-branded cu marcile din interiorul centrului comercial.
Miercuri, 17 Decembrie 2014
Intr-un clasament in care este creditata cu 67%, publicitatea prin pliante in cutia postala este urmata de publicitatea online (57% din optiuni), televiziunea ( 53% ), emailul ( 46% ), panotajul ( 42%), publicitatea in presa ( 36%) si radioul (26%).
Joi, 01 August 2013
Industria digitala inainte si dupa aparitia Publicis Omnicom Group in trei piete majore (SUA, Regatul Unit, Franta)
Joi, 11 Aprilie 2013
Potrivit unui studiu realizat prin interviuri cu 50 de antreprenori IMM, cele mai utilizate canale de comunicare sunt website-ul, blog-ul si media sociale (40%), urmate de relatiile cu presa (35%) si parteneriatele strategice/cross marketing (25%)
Marti, 08 Februarie 2011
Comisia Cationala de Solutionare a contestatiilor respinge ca inadmisibile contestatiile formulate de S.C. GFK ROMANIA – INSTITUT DE CERCETARE DE PIATA S.R.L. si MEDIARESEARCH A.S., ambele in contradictoriu cu ASOCIATIA ROMANA PENTRU MASURAREA AUDIENTELOR.
Luni, 07 Februarie 2011
Despre licitatia masurarii audientelor TV din 2012 se poate scrie chiar si un roman politist inspirat din realitate. De ce companii respectabile cer unui contract de 10...
Marti, 21 Septembrie 2010
Controlata 100% de Odyssey, Media Point - regia de vanzari Adevarul Holding - este in negocieri de consultanta de specialitate cu fostul director de vazari la Media Pro si mai apoi Realitatea Catavencu, Sorel Radu
Joi, 09 Septembrie 2010
Estimat de surse AdPlayers din piata de cercetare intre 5.000 EUR si 10.000 EUR, studiul a fost realizat impreuna cu Unlock Market Research si a avut ca scop masurarea “puterii” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.
Luni, 01 Februarie 2010
Ex co-fondator si Managing Director al GfK Romania – Institut de Cercetare de Piata intre 1992 si 2005, Cosmin Alexandru este incepand din 2005 consultant independent in...
Joi, 21 Mai 2009
Adrian Nicolaescu, Director de Marketing, Caroli Foods, a afirmat pentru AdPlayers ca, pentru creatie si strategie, Caroli Foods lucreaza cu McCann Erickson in urma unei licitatii...
Marti, 28 Aprilie 2009
Condusa de fosta Synovate, Adina Vlad, Managing Partner Unlock market research in ultimul an de activitate, compania de cercetare de piata are 30 de oameni
Vineri, 16 Ianuarie 2009
Mircea Badea isi lauda puiul - ratingul emisiunii difuzate in direct la Antena 3, fata de audienta de la Realitatea Tv, insa niciodata nu spune daca il bate pe Dan Diaconescu (OTV), sau pe Capatos ( „un show pacatos”), ori ce audienta face emisiunea dimineata, la Antena 1
Marti, 04 Noiembrie 2008
Potrivit unor surse apropiate companiei, noua companie se vanumi TruMedia Research si va fi condusa de Tudor Fulea, fost Head of Global Knowledge Center in cadrul Leo Burnett si unul din fondatorii Proximity si Cupon Pro
Marti, 03 Iunie 2008
“Ne bucuram ca am castigat licitatia pentru vanzarea a 50 % din proiectul COCOR CHANNEL”, a afirmat Antoneta Cote, Managing Director Velvet Media, referindu-se la parteneriatul Velvet Media – Cocor SA.
Luni, 11 Februarie 2008
In campania de lansare locala, Millennium Bank a colaborat cu agentiile GMP Advertising, Initiative Media si Tempo PR acum Rogalski & Grigoriu PR
Luni, 21 Ianuarie 2008
„Nu vreau sa depasesc pe nimeni, nu vreau sa ajung pe nimeni”, a afirmat, pentru AdPlayers, Zoltan Szigeti (foto) - Presedinte Thegroup, la 3 ani de la infiintarea grupului de companii specializate in marketing si comunicare
Luni, 17 Decembrie 2007
Compania de cercetare de piata Q Research (TheGroup) face studii online de tip Focus Group Interview (FGI), in parteneriat cu Geminus Research
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
Mediaedge:cia Romania a fost desemnata agentia care se va ocupa de comunicarea si implementarea media a clientului Cinema City Romania, parte a grupului Cinema City International
Luni, 26 Martie 2007
Fondata in 1962 si parte a grupului de comunicare de marketing WPP, Research International - cel mai important jucator la nivel mondial pe piata cercetarilor de marketing ad-hoc, potrivit companiei, intra pe piata romaneasca de profil, estimata la 19,5 Mil. EUR in 2005 si cu un potential de crestere la 35 Mil. EUR pana in 2009, cand compania de cercetare vrea peste 3 Mil. EUR
Joi, 22 Martie 2007
Potrivit unui studiu realizat īn luna februarie 2007 de Brand Behavior Research & Data (BBR&D) la comanda Monopoly Media, hypermarketurile Cora (Pantelimon si Lujerului) si Carrefour (Orhideea, Feeria, Colentina si Militari) au un numar mediu zilnic de vizitatori cuprins īntre 198.173 persoane - īn toata reteaua Carrefour Bucuresti si galeriile comerciale respectiv 132.571 persoane - īn toata...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: