Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 16 Aprilie 2018
Platforma care ofera advertiserilor solutii de optimizare post-click, Instapage a reusit sa se extinda in trei tari (SUA, Romania si Polonia) avand peste 150 de angajati, 30 dintre care reprezinta echipa de suport clienti cu sediul in Timisoara din 2014.
Miercuri, 04 Aprilie 2018
„Practic, functia digital a crescut exponential ca volum de activitate si a devenit parte integrata in toate campaniile noastre de comunicare (in unele cazuri, este chiar punctul de plecare in strategia clientului)” afirma Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South East Europe
Vineri, 23 Martie 2018
Valoarea investitiei in sala 4DX din Cluj – care cuprinde 124 de locuri – este de aproximativ 850.000 de euro, fiind realizata de Cinema City Romania alaturi de compania IULIUS, dezvoltatorul centrului comercial.
Joi, 15 Martie 2018
"Prin acest serviciu, dorim sa le oferim clientilor libertatea de alegere, fara a avea costuri suplimentare”, a declarat Urszula Krzyżanowska-Piękoś, Deputy CEO Alior Bank.
Vineri, 09 Martie 2018
Evenimentul care va avea loc pe 21 martie, intre orele 9:30-16:30, la Biblioteca Centrala Universitara „Carol I Miercuri, 07 Martie 2018
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 1,6 miliarde euro si aproximativ 4.600 de angajati, Nokian Tyres este si este cel mai nordic producator de anvelope din lume.
Vineri, 02 Martie 2018
Desi volumul veniturilor a ramas constant, Allianz-Tiriac a crescut rezerva de daune brute cu peste 140 de milioane de lei (peste 30 milioane de euro) fata de 2016.
Marti, 13 Februarie 2018
Reclame intruzive blocate: Desktop: Reclame tip Pop-up, Video care ruleaza cu auto-play si sunet, Prestitiale in video - cu countdown, Sticky ads-urile de format mare. Mobil: Pop-up, prestitiale, Formate de reclame mai mari de 30%, Reclame animate, Reclame care pornesc automat si cu sunet, Formate poststitiale cu countdown, Formate fullscreen scrollover, Sticky ads in format mare
Luni, 12 Februarie 2018
In perioada ianuarie-decembrie 2017, grupul PRO TV a obtinut un venit net in valoare de peste 191 milioane de dolari, in crestere cu 9.5% la o rata constanta a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2016.
Miercuri, 17 Ianuarie 2018
Valoarea proiectului se ridica la peste 200.000 euro, suma finantata de ENGIE Romania.
Marti, 09 Ianuarie 2018
Marketingul Global pentru INNA aduce 3 din 4 dolari de pe piata internationala, potrivit omului din spatele marketingului si business-ului de entertainment Global Records, Lucian Stefan, CEO al grupului Global.
Luni, 20 Noiembrie 2017
Potrivit reprezentantilor de comunicare, dupa Galati urmeaza deschiderea unei noi sali 4DX, la Cluj-Napoca, si a unui multiplex in Ramnicu Valcea
Sambata, 11 Noiembrie 2017
Cu venituri globale de peste un miliard de dolari, fuziunea internationala de media intre MEC si Maxus este reprezentata pe piata locala MEC Romania, parte din Group M (WPP), care devine oficial Wavemaker Romania sub conducerea Oanei Padure (foto)
Vineri, 10 Noiembrie 2017
Din Consiliul Director pentru urmatorii doi ani mai fac parte Dana Bulat (General Manager United Media), Radu Miu (CEO Mercury 360), Dana Nae Popa (Managing Director, pastel), Alexandra Olteanu (Managing Director Initiative), si Mirel Plesca (CFO Ogilvy & GroupM), iar Anne-Marie Obretin - Director Executiv
Joi, 26 Octombrie 2017
Potrivit oficialilor de comunicare, in trimestrul al treilea, grupul PRO TV a obtinut venituri nete in valoare de aproximativ 40.5 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 6.4% la o rata constanta a cursului de schimb valutar fata de aceeasi perioada a anului 2016.
Miercuri, 11 Octombrie 2017
Societatea de servicii financiare ajuta proiectul Viitorul Striga Prezent de la SOS Satele Copiilor Romania
Luni, 18 Septembrie 2017
Lansat anul trecut, evenimentul se va desfasura in a doua zi de marti a lunii octombrie, in toate tarile in care compania este prezenta.
Miercuri, 13 Septembrie 2017
Dupa 10 ani de la prima livrare a rezultatelor Studului de Audienta si Trafic Internet (SATI), BRAT relanseaza studiul prin cooperarea cu doua companii nordice: CXENSE si si Enreach OY
Miercuri, 13 Septembrie 2017
Pentru campania de rebranding, Telekom a colaborat cu agentia de creatie Leo Burnett Romania, iar pe parte de productie grafica, cu agentia United Senses, din Germania
Joi, 07 Septembrie 2017
Cu afaceri in 90 de tari si bugete de media de 38 de miliarde de dolari, noul brand de media va fi adoptat local, alaturi de noua identitate vizuala, pe masura ce fuziunea va fi completa, intregul proces urmand a fi finalizat pana in ianuarie 2018
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: