Rezultatele cautarii dupa : "cele"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Spor in haine noi. Rebranding semnat de Graffiti BBDO, dupa un pitch cu 4 agentii
Marti, 20 Mai 2014
 Procesul de rebranding al ambalajului a durat aproximativ sase luni, timp in care au fost analizate peste 20 de propuneri primite de la cele patru agentii de publicitate participante la pitch.
Mutare de 5-6 Milioane euro. Starcom MediaVest a pierdut, Mediacom a castigat bugetul GSK 2014.
Luni, 19 Mai 2014
 Estimat la 5-6 Milioane de euro pe an, Starcom Media Vest a pierdut bugetul GSK, cont care a fost castigat de Mediacom in urma unei licitatii de media care a avut loc pe mai multe piete inclusiv Romania, cu efect inca din prima luna a acestui an.

 

Miscare pe piata de media. Doua agentii gigant si un cont de 5-6 Milioane de euro pe 2014
Miercuri, 14 Mai 2014
 2014 redeseneaza harta clientilor de media. Estimata de surse din piata la milioane de euro, o importanta miscare in portofoliile a doua agentii de media gigant influenteaza deja negocierile anului in curs.

 

Webby Awards for MRM and McCann Bucharest, not Budapest! Primele 3 trofee Webby pentru Romania.
Miercuri, 30 Aprilie 2014
 Coca-Cola Romania, McCann Bucuresti si MRM Worldwide Romania castiga primele trofee Webby pentru Romania cu campania ”Imparte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST”.

5 pentru T: GMP, Ogilvy in consortiu cu Cap, DDB si Leo Burnett in licitatia Romtelecom & Cosmote
Miercuri, 26 Martie 2014
 Potrivit informatiilor adplayers, in debriefing-ul licitatiei au fost invitate agentiile GMP, Ogilvy in consortiu cu Cap, DDB si Leo Burnett
Surse adplayers. Licitatie Romtelecom - Cosmote. Participantii secreti.
Vineri, 21 Martie 2014
Potrivit unor surse din piata, pe langa agentiile de portofoliu, Romtelecom si Cosmote au chemat si alte companii de publicitate intr-o sedinta de briefing. Adevar sau ranchiuna pe cei chemati, sursele spun ca una dintre invitate ar avea echipe de creatie prea apropiate de cele care administreaza creatia unui alt operator de telefonie.
Puncteaza 2000 de intrari la SABRE Awards. Ioana Manoiu invitata in juriul festivalului.
Miercuri, 26 Februarie 2014
 Ioana Manoiu, Managing Partner al GMP PR a fost invitata sa faca parte din juriul international al European SABRE Awards, editia 2014
Noua axa Basescu-Merkel. GMP afliata Jung von Matt
Luni, 17 Februarie 2014
 Independenta GMP Advertising din Romania se afiliaza la reteaua germana Jung von Matt, cea mai creativa retea independenta de comunicare din Europa
A lovit toata creativitatea dintr-un foc. The Gunn Report
Joi, 13 Februarie 2014
 Cele mai premiate reclame din intreaga lume. Castigatorii The Gunn Report 2013 ii gasiti in carne si oase in raportul celor mai apreciate campanii, spoturi, printuri sau productii digitale in publicitate
La doar 28 de ani, creativa din spatele Bibliotecii Digitale Vodafone, in juriul CLIO AWARDS.
Marti, 11 Februarie 2014
 Ioana Filip, Group Creative Director McCann face parte din Juriul Clio Awards, la Categoria Direct & Engagement.

Mi-a facut placere sa-mi revad spotul facut in tinerete, Ioana Slaniceanu, fosta Tempo cand se producea spotul FNI
Vineri, 07 Februarie 2014
 
 “Make love, not war Axe si razboi auto la Super Bowl
Miercuri, 29 Ianuarie 2014
 . Poate doar mesajul pacifist al spotului Axe “ Make Love not War”, mai imprastie fumul declansat de una dintre cele mai mari batalii ale marketingului producatorilor auto.

 

A incheiat cu 3,5 Mil. EUR. Poate cel mai complicat din ultimii 10 ani Imola Zoltan McCann PR
Vineri, 17 Ianuarie 2014
 „2013 a fost un an foarte dificil, poate cel mai complicat din ultimii 10 ani.” Imola Zoltan mai spune: „overall, 2014 cred ca va fi ceva mai bine decat anul trecut”
2000 de morti anual pe caile ferate in India au inspirat cea mai buna campanie Midas Awards
Miercuri, 15 Ianuarie 2014
 2000 de oameni care mor anual traversand caile ferate in
Trofee “zgarie nori la New York Festivals
Vineri, 20 Decembrie 2013
Cu dimensiuni cuprinse intre 8 si 12,5 inch (20 – 32 cm) , organizatorii competitiilor desfasurate sub umbrela NYF ofera castigatorilor...
Campanie Carrefour de 300-400 mii de euro. Premii de 50-80 mii de euro pentru elevi
Miercuri, 18 Decembrie 2013
 Avand ca participanti copii din clasele I-VIII, numai premiile concursului de desene Carrefour derulat cu sprijinul partenerilor sunt estimate intre 50.000 si 80.000 de euro.

Campania “Fetele destepte o fac o data pe luna premiata la Cristal Festival
Marti, 17 Decembrie 2013
Semnata de Gollin Harris si Medic One (Interpublic), campania de constientizare cu privire la metodele contraceptive a fost dublu premiata in Sectiunea PR,...
Cele mai bune reclame la Epica Awards 2013. Nicio agentie romaneasca!
Joi, 28 Noiembrie 2013
 In goana dupa “lei”, “tobe” sau alte premii regionale, agentiile romanesti au refuzat sa se bata in festivalul de publicitate cu cele mai mari case de publicitate care tin ocupat podiumul de la Cannes. Cele mai bune reclame la categoriile de consurs le puteti vede pe site-ul epica awards, la sectiunea...
Cristian Kit Paul (Brandient) in juriul Rebrand 100
Vineri, 16 August 2013
 Fondator si Director Creativ al companiei Brandient, Cristian Kit Paul a fost invitat sa faca parte din juriul competitiei Rebrand 100 Global Awards, editia 2014
Buget de eveniment de peste 300.000 de euro. Media Consulta International organizeaza Centura de Aur.
Miercuri, 14 August 2013
 Mihai Craiu, presedintele si fondatorul Media Consulta International, a afirmat pentru adplayers ca agentia are mandat Federatia Romana de Box pentru a se ocupa de intreaga organizare a editiei din acest an a Centurii de Aur - de la invitarea sportivilor din cele 20 de tari participante si pana la gasirea sponsorilor care sa acopere cheltuielile pentru aceasta editie, care se ridica la...