Rezultatele cautarii dupa : "cel"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Click!, aproape de 100.000 ex. vandute
Marti, 27 Noiembrie 2007
Relansat in martie anul trecut din vechiul Averea, cotidianul din grupul condus de Razvan Corneteanu a crescut numarul de pagini de la 24 la 32
„Viata lui Ceausescu” s-a tras in 30.000 de exemplare la National Geographic
Luni, 26 Noiembrie 2007
"30,000 de exemplare tiparite si distribuite, promovare pe principalele canalele media, audienta de 312,000 cititori pe editie sunt atuuri ce vor pozitiona aceasta editie printre cele mai bine vandute editii ale National Geographic Romania”, Cezar Burlan, Director Vanzari Publicitate la Sanoma Hearst Romania
Pernod Ricard a lansat Ballantine’s Super Premium
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Cea mai extinsa gama de whisky din lume, potrivit Pernod Ricard, Ballantine’s are vanzari de peste 5,3 milioane de baxuri de 9 litri in intervalul 2005/ 2006
Licitatia Cinema City, la Mediaedge:cia
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
Mediaedge:cia Romania a fost desemnata agentia care se va ocupa de comunicarea si implementarea media a clientului Cinema City Romania, parte a grupului Cinema City International
Buget de 500.000 EUR, pentru Tuborg Christmas Brew
Luni, 19 Noiembrie 2007
Compania URBB a alocat pentru promovarea marcii Tuborg Christmas Brew un buget de 500.000 Euro rate card (in baza tarifelor lista)
Sunsilk scrie jurnalul cu Punct Advertising
Luni, 12 Noiembrie 2007
Cel mai recent proiect derulat de Punct Advertising pentru promovarea marcii Sunsilk este “Tine jurnalul unui par frumos!”
Cine face Effie Awards Romania 2008?
Luni, 12 Noiembrie 2007
Comitetul de Organizare Effie Awards Romania 2008 este format din Eusediu Margasoiu – Pepsi Americas – Presedintele Comitetului de Organizare, Valentina Tagirtoi – Unilever SCE, Diana Flutur – Odyssey Communication, Afrodita Blasius – Bridge Communication, Cezar Dumitru – Ursus Breweries, Paul Markovitz – Vodafone, Cristi Grigorescu – Next, Sorin...
„Cred ca spiritul competitional este putin exagerat”, Vlad Stan, Vodanet media, Opinii Internetics
Vineri, 09 Noiembrie 2007
„Pentru castigatori inseamna o recunoastere, iar pentru participanti nu inseamna ca sunt mai slabi decat castigatorii”
14.000 de oameni, in Campionatului de table Bucegi
Joi, 08 Noiembrie 2007
Agentia Sister si  Bucegi au jucat in prima linie a "Campionatului de table Bucegi" organizat in 8 orase din Romania
Epamedia a achizitionat Multireklam, in Ungaria
Joi, 01 Noiembrie 2007
Prezenta pe piata romaneasca prin companiile Euromedia si Betacons, Epamedia a devenit numarul 1 si in Ungaria
Crosul Petrom, facut cu Pastel Age
Marti, 30 Octombrie 2007
Conceptul creativ ales a fost „Alearga 3,7 kilometri pentru 370 de premii!” si au fost oferite premii cu valoare mare, sub forma bonurilor de combustibil (in total 6000 de litri), dar si numeroase premii cu valoare mai redusa (de la biciclete pana la corzi cu display de calorii)
Publicis castiga si la AD SPOT AWARD
Vineri, 26 Octombrie 2007
Scopul festivalului este acela de a promova si de a rasplati o idee creativa care reuseste sa suplineasca lipsa unui buget generos
Proximity a luat Silver la DMA Echo Awards
Joi, 25 Octombrie 2007
Lucrarea premiata, “Minor Report”, reprezinta un proiect de Direct Mail inovativ, realizat de Proximity anul trecut pentru organizatia Salvati Copiii, in cadrul Festivalului Brazilor de Craciun
Cristalex a facut Hotel Campari din Casa Uniunii Scriitorilor
Luni, 22 Octombrie 2007
Admistrarea proiectului de comunicare fost asigurata de agentiile Luna Promotions (agentia de brand Campari) si Millenium Communications (PR)
Internetics a dat afara magazinul cu buton de Emag.ro
Joi, 18 Octombrie 2007
Magazinul online Redatronic al carui buton de cumparare era identic cu cel de la Emag.ro a fost descalificat de organizatorii Internetics datorita neindeplinirii tuturor conditiilor de inscriere
Revista Piata organizeaza Gala Premiilor industriei bunurilor de larg consum
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Cei mai buni retaileri, cei mai buni producatori vor fi anuntati in Gala Premiilor industriei bunurilor de larg consum
Starcom a castigat Silver Drum cu Avon
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Dupa un Silver la CannesLions, agentia Starcom a castigat si un Silver Drum cu campania Avon impotriva cancerului la san la “Festivalul Noii Europe”
Romanii cheltuiesc 166 lei la Mall
Marti, 16 Octombrie 2007
Studiul a fost facut de catre Brand Management impreuna cu Operations Research pe un esantion de reprezentativ de 3.200 de persoane din Bucuresti, Timisoara, Iasi si Cluj
Orange primeste cat 10 de la Tempo
Luni, 15 Octombrie 2007
Potrivit autorilor campaniei, cele doua executii de TV si print – Orange Young Oferta si Orange Young Hot Spot – comunica tinerilor beneficiile din programul Orange Young
Cohn&Jansen adapteaza La Fantana oricarei afaceri
Luni, 15 Octombrie 2007
La Fantana Grup dezvolta impreuna cu agentia de publicitate Cohn&Jansen campania “Se adapteaza oricarei afaceri” ce continua o comunicare premiata in cadrul Aqua Awards cu Trei premii European Bottled Water Association