Rezultatele cautarii dupa : "cel"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cine vor avea cele mai mari standuri la Print&Sign? Sold-Out la spatiul expozant 2017.
Vineri, 21 Iulie 2017
 Cele mai mari standuri si suprafete contractate le vor avea Leykom (344 mp), Ad Line Solutions (201 mp), Grup Transilvae (198 mp), Mons Medius (176 mp) si Algernon (168,5 mp)
Grupul PRO (CME) vrea sa reuneasca cele sase canale sub acelasi concept grafic, vizual si denumiri
Vineri, 14 Iulie 2017
 Potrivit comunicarii reprezentantilor CME, grupul PRO va avea o singura identitate, un singur concept, in lumina caruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor sase canale TV. 
40% vor lichidari de stoc, 30% reduceri peste 35%. Pretul si promotiile conving in achizitiile online
Miercuri, 12 Iulie 2017
Cei mai multi cumparatori online, aproximativ 40%, sunt influentati intr-o mare masura de campaniile de lichidari de stoc sau cele care se incadreaza in umbrela campaniilor de tip „Black Friday”, in timp ce 30% dintre persoanele chestionate isi indreapta atentia catre acest tip de campanie doar daca produsele pe care intentioneaza sa le cumpere au o reducere mai mare de 35%, arata...
Frantuzoaica Murielle Lorilloux, fosta CEO Vodacom Congo, este noul CEO al Vodafone Romania
Vineri, 30 Iunie 2017
 Ea il va inlocui pe Ravinder Takkar, care va prelua functia de Presedinte al Vodafone Group Services, Regional Business Development, rol in care va fi responsabil de reprezentarea intereselor Vodafone in India si de dezvoltarea business-ului in regiunea Africa, Orientul Mijlociu si Asia Pacific (AMAP).
Continental Hotels in sedinte foto cu echipa pentru campania Mai mult decat profesie. Pasiune!
Joi, 22 Iunie 2017
Angajatii lantului hotelier au fost invitati sa participe la sedinte foto inedite, din care au luat nastere 12 ilustratii care spun, intr-o nota amuzanta, povestea oamenilor din spatele meseriei. 
25 de produse alese, de catre consumatori, Produsul Anului 2017 / 2018 in Malaezia
Marti, 20 Iunie 2017
 Glade Sensation Fresh Lemon, Tropicana Frutz, Nestlé Omega Plus, Kit Kat Crunchy Peanut Butter, Nestlé Latte Series, Zip Dish Washing Liquid, Red Bull Blue & Silver, Sunquick Tetra Pack, Mr Muscle 5in1 Multi-Purpose Cleaner Lavender, Magnum Pink/Black, Sunsilk Anti-Dandruff, Colgate Maximum Cavity Protection sunt doar o parte dintre cei 25 de castigatori ai competitiei...
Cu peste 10 mln de vizitatori, OLX lanseaza un nou serviciu dedicat utilizatorilor care vor sa-si promoveze afacerile
Miercuri, 14 Iunie 2017
 Cu peste 10 mln. de vizitatori unici lunar, potrivit reprezentantilor OLX, cel mai vizitat site din Romania lanseaza  un serviciu dedicat antreprenorilor care vor sa isi promoveze afacerile, utilizatorii isi pot gestiona propriile campanii de publicitate, atat local cat si la nivel national
TVR lider cu Nationala. 1 din 4 romani din publicul comercial cu ochii pe TVR 1 la Polonia - Romania
Luni, 12 Iunie 2017
 In mediul urban, partida Polonia-Romania a fost urmarita de 914.000 de telespectatori (rating mediu 9,4%, share mediu 23,5%), dintre care 378.000 reprezinta targetul comercial (8,3% rating mediu, respectiv 24,4% cota medie de piata).
Ex No1 Consumer Marketing, Apple Music&iTunes, Bozoma Saint John este noul marketing global Uber
Joi, 08 Iunie 2017
Fosta sefa globala Consumer Marketing, Apple Music & iTunes in ultimii trei ani, Bozoma Saint John este noul marketing global Uber, de la inceputul lunii iunie, anunta mai multe titluri din presa americana, confirmata deja pe propria pagina de facebook.
Gunoiul plimbat sute de kilometri si gropile neconforme, urmarite de peste 1 din 6 romani din publicul comercial la Pro TV. 17,6% cota de piata.
Marti, 06 Iunie 2017
 Reportajul ancheta privind problemele ridicate de ridicarea gunoiului si gropile neconforme cu legislatia europeana a incheiat cel de-al 18-lea sezon la Romania, te iubesc!
Premiera Range Rover Velar cu Inna. Artista este partener de imagine Tiriac Auto - Jaguar Land Rover
Joi, 25 Mai 2017
Cel mai asteptat model al gamei Range Rover, potrivit Tiriac Auto, va fi prezentat in premiera publicului la Bucuresti, sambata, 27 mai, incepand cu ora 10, la Baneasa Shopping City, in prezenta artistei Inna, partener de imagine Țiriac Auto – Jaguar Land Rover.
Campania Kaufland, Noul TU, pusa la zid de un alt creativ de 20 de ani in publicitate
Marti, 23 Mai 2017
 „Cel mai grav mi se pare impresia de stingacie si chinuiala lasata de noua directie creativa Kaufland. Sloganul pare o traducere smulsa cu forcepsul a unui mesaj electoral american. Si spunind asta ma bazez pe toata sintagma: Noul Tu traieste fresh”, este de parere Adrian Poenaru, freelancer in creatie de publicitate.
Tymbark sustine cel mai mare campionat de fotbal pentru copii. Finala Cupei Tymbark - 24, 25 mai.
Joi, 18 Mai 2017
 Turneul se desfasoara in Polonia sub denumirea „Cupa Tymbark. Din curtea scolii pe stadion!” si este, practic, cel mai mare campionat de fotbal pentru copii din Europa, insumand, in cei 17 ani de cand se desfasoara, peste 1,5 milioane de copii participanti din toata tara, cu varste cuprinse intre 6 si 12 an
Primaria Capitalei descalifica proiectul castigator in urma concursului pentru logo-ul Bucurestiului
Joi, 04 Mai 2017
  „Regretam situatia creata si, chiar in varianta foarte probabila ca nu este vorba de un plagiat, Bucurestiul nu poate avea un logo reprezentativ atat de asemanator cu al altui oras. La finalul concursului, vom publica toate lucrarile inscrise in concurs si validate de secretariatul tehnic. ” se arata in comunicatul primariei.
Traiesti. Mai stii cum e? revine cu Hei, Fruntea sus. Continua treaba. Hornbach de primavara.
Luni, 03 Aprilie 2017
 Dupa„Traiesti. Mai stii cum e?“ si „Proiectul tau e doar al tau“, Hornbach continua sa comunice intr-o maniera curajoasa. „Hei, Fruntea sus.”, noua campanie de primavara declansata la jumatatea lunii martie.
20.2 puncte de rating si 54.9% cota de piata in publicul comercial la Romanii au talent
Luni, 27 Martie 2017
 Audienta de peste sase ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obtinut doar 3.3 puncte de rating si 8.9% cota de piata
1 din 5 romani din publicul 18-49, urban, au vazut experienta cutremurelor in Lectia Japoneza, la ProTV
Miercuri, 08 Martie 2017
 La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Romania, te iubesc!, a obtinut 6.8 puncte de rating si 21.9% cota de piata.
1 din 2 romani in publicul comercial au vazut publicitatea de la Romanii au talent,  Pro TV
Sambata, 04 Martie 2017
 Conform datelor oficialilor de comunicare Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul Romanii au talent a inregistrat 22,2 puncte de rating si 55,7% cota de piata
TVR1 somata pe acuzatii fara dovezi formulate de Sebastian Ghita la adresa Laurei Codruta Kovesi
Joi, 02 Martie 2017
 CNA a decis sa sanctioneze postul de televiziune TVR 1 cu somatie publica pentru o editie a emisiunii „Romania 9”, in care deputatul Sebastian Ghita, a formulat o serie de acuzatii la adresa d-nei procuror sef DNA, Laura Codruta Kovesi, fara ca moderatorul, Ionut Cristache, sa-i solicite acestuia dovezi
Cel mai mare operator de publicitate la Metrorex, Spectacular revine la Metrou. Surse adplayers.
Luni, 27 Februarie 2017
Publicitatea Spectacular Group la Metroul din Bucuresti premiata la festivalul Cannes Lions.