Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 05 Februarie 2007
"Am început o campanie de informare a clientilor agentiei, asupra avantajelor pe care folosirea mediului online le are pentru îmbunatatirea imaginii companiei sau a produsului promovat", sustine Elena Olteanu (foto), General Manager 4 ACE–pr&publicity
Luni, 05 Februarie 2007
Cu un tirajul de debut de 10.000 de exemplare si distributie gratuita, potrivit editorilor, în format tabloid, 16 pagini tiparite în policromie, Weekender.ro se autoproclama prima publicatie destinata exclusiv turistilor de pe Valea Prahovei si are un tarif lista de publicitate de 3.500 EUR
Vineri, 02 Februarie 2007
Lucrarea contine analize si statistici documentate asupra mediului politic, macroeconomic si privitoare la dezvoltarea sectoriala, atât pentru piata româneasca cât si pentru cea internationala, potrivit editorilor, si este tiparita într-un tiraj de 67.000 de exemplare, distribuite la un cost cuprins între 120 si 150 EUR, în Europa, America de Nord, Asia, Africa si Orientul Mijlociu
Joi, 01 Februarie 2007
Ami Hasan (hasan&partners, Finlanda), Amir Kassaei (DDB Group Germania) si Frank Bodin (foto) (Euro RSCG Worldwide, Elvetia) - Presedintele juriului AdPrint, vor sustine seminarii la festivalul de publicitate de la Brasov, saptamâna viitoare
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
În doua note pentru editori în comunicate de presa apartinând companiilor, Mercury Promotions si Tempo Advertising îsi revendica, fiecare, pozitionarea de "cea mai mare agentie de publicitate independenta"
Vineri, 26 Ianuarie 2007
Aflata la cea de-a sasea editie, Bursa pentru Excelenta Creativa 2007 se adreseaza studentilor în an terminal la facultati care au cursuri cu profil creativ si ofera câstigatorului 500 euro pe luna, timp de un an
Joi, 25 Ianuarie 2007
Dupa o licitatie câstigata în decembrie, agentia condusa de Dragos Grigoriu furnizeaza producatorului de medicamente oncologice Sindan servicii PR, media, BTL si creatie, colaborarea vizând atât comunicarea corporativa, cât si comunicarea de produs, pentru toate brand-urile aflate în portofoliul companiei
Joi, 25 Ianuarie 2007
Compania de Media, al carei actionar majoritar este EMI Deutschland GmbH, a preluat marca Monitorul de Alba si detine astfel trei cotidiane locale, societatea editând si Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu
Miercuri, 24 Ianuarie 2007
"Cea mai mare agentie independenta din România", dupa cum o pozitioneaza oficialii agentiei, Mercury Promotions are 140 de angajati si a înregistrat, anul trecut, o cifra de afaceri de 12 mil. EUR
Luni, 22 Ianuarie 2007
Agentia de relatii publice a fost desemnata sa comunice "porturi mai sigure în Romania" pentru Multraship Towage&Salvage, potrivit Adentity, cea mai importanta companie de remorcari si salvari maritime din Olanda si una dintre cele mai importante din Europa
Vineri, 19 Ianuarie 2007
Agentia de consultanta Selenis anunta ca, lansat în urma cu 9 luni, programul de comunicare gazduieste 42 de studii de caz si profilurile a 23 de mari companii implicate în proiecte de responsabilitate sociala
Joi, 18 Ianuarie 2007
"Dupa 9 luni de la lansare, am devenit unul din principalii actori din mass-media locala", a declarat Silviu Ispas (foto), reprezentantul European Media Invest în România, dupa ce compania a preluat de curând pachetul majoritar (51%) la ziarele Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu, EMI detinând deja si pachetele majoritare la cotidianele Ziarul de Iasi si Obiectiv – Editie de Vaslui
Miercuri, 27 Decembrie 2006
Activarea Supradyn a fost începuta de catre agentia de publicitate Sister & Co în luna februarie 2006 si este compusa pâna în momentul de fata din 3 pasi: sponsorizare AdPrint, activare in farmacii – o serie de POSM-uri si, cea mai recenta, activarea urbana legata de ritmul de agitatie al vietii de zi cu zi al orasenilor
Vineri, 15 Decembrie 2006
Organizatorii prelungesc termenul limita pentru Concurentii care se vor înntrece în campania de promovare pâna la 8 ianuarie 2007, brief-ul fiind disponibil la www.iaa.ro
Joi, 14 Decembrie 2006
COSMOTE a acordat 1.000.000 de minute gratuite pe an pe viata clientului cu numarul 1 milion, cifra pe care a atins-o la un an de la intrarea pe piata
Vineri, 08 Decembrie 2006
Proaspat lansata televiziunea digitala totala, Dolce lucreaza cu Headvertising (agentie de publicitate), Rock’n’Roll (BTL) si MediaCom România (agentie de media), iar designul site-ului www.dolce.ro este semnat de Karakter Londra, întretinerea acestuia fiind responsabilitatea unei echipe Romtelecom
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Editori online si retele de vânzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet – Interactive Advertising Bureau (IAB) România care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Imaginile din cea mai recenta campanie fac parte din calendarul Lavazza 2007 - The Most Incredible Espresso Experience, semnat de agentia agentia Armando Testa (Barcelona), campania fiind implementata în România de Foote Cone&Belding Bucharest
Marti, 14 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate a obtinut Argint, Bronz si o nominalizare la cea de-a 16-a editie a Festivalului International de Publicitate de la Moscova (MIAF), cel mai important festival de profil din Rusia, întrecere internationala sustinuta de Asociatia Agentiilor de Publicitate din Rusia
Duminca, 12 Noiembrie 2006
Restaurat de curând cu o nota interbelica, podul cladirii din Grigore Alexandrescu 86 a devenit noul spatiu în care s-au mutat cei peste 20 de oameni reprezentând echipele de creatie, productie si DTP ale agentiilor din Ogilvy Group
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: