Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 16 Martie 2007
Agentia de publicitate are, din octombrie 2006, 4 oameni noi in echipa de Client Service: Ioana Gligor(foto) - Group Account Director, Anca Stefanescu - Account Manager, Iulia Dragomir si Anca Echim – Account Executive
Joi, 15 Martie 2007
Fost Senior Vice President, Household Care la Unilever Londra si President Unilever and Chairman Lever Faberge, Austria si având 30 de ani în marketing si comunicare, Erich Buxbaum – Presedinte IAA Europe prezinta pe 28 si 29 martie workshop-ul cu tema "Pozitionarea de brand", adresat segmentului de middle management din industria de comunicare, costul participarii la eveniment fiind de...
Luni, 12 Martie 2007
Agentia de publicitate The Ad Store condusa de Remus Frunza (foto) va demara campania de imagine la nivel local si national al grupului de firme Gold & Platin ce cuprinde în portofoliu 13 companii care activeaza în domeniul financiar (investitii, broker de asigurare – reasigurare, leasing, etc. ) si în domeniul distributiei de autovehicule, având o cifra de afaceri de 25 de milioane Euro
Luni, 12 Martie 2007
Într-un editorial pentru AdPlayers, Madalin Matica - Director de Operatiuni Europene, DotCommerce International USA afirma: "Comertul electronic a generat foarte multe articole de presa, mii de însemnari pe bloguri si zeci de conferinte dar, în ciuda acestor eforturi, facute în cea mai mare parte de magazinele virtuale sau de procesatorii de carduri, plata prin intermediul cardurilor...
Luni, 05 Martie 2007
Sergey Sidorov, profesor la Miami Ad School - cea mai prestigioasa scoala de advertising din lume, potrivit Graffiti BBDO, a tinut în agentia de publicitate de la Bucuresti un training de art direction la care au participat 12 oameni de creatie
Sambata, 03 Martie 2007
Traian Basescu este personalitatea româneasca cea mai asteptata sa îsi faca blog, arata RoBlogFest 2007, festival care a scos în fruntea categoriei media blogurile lui Zoso, Manafu, Catalin Tolontan, Jurnalism online, Media lui Comanescu, iar la bloguri de afaceri - Radu Ionescu, Orlando Nicoara, Succes Dublu, BlogInvest si BusinessIDEAS
Vineri, 02 Martie 2007
Wim Vermeulen(foto), Director of Digital Innovation pentru Ogilvy Group CEE este de parere ca brand-urile aloca în ultimul timp bugete importante publicitatii neconventionale, consumatorii fiind din ce în ce mai interesati de publicitatea participativa, comparativ cu cea pasiva
Vineri, 02 Martie 2007
Programata sa aiba loc la Bucuresti, pe 19 Martie, într-una din sesiunile evenimentului, Dave Brown va vorbi cu tinerii designeri români despre modelul britanic în designul industrial, despre ce înseamna sa lucrezi pentru cea mai importanta firma de branding din lume dar si de experienta obtinuta din colaborarea cu nume cum sunt Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Mattel...
Vineri, 02 Martie 2007
Noul Creative Director (CD) de la Sister&Co – Mihaela Pascu (foto), are 10 ani în publicitate si a mai lucrat pentru D’Arcy, Saatchi&Saatchi, GMP (CD), din nou Saatchi&Saatchi (CD) si, de curând, pentru Mercury Promotions (CD)
Miercuri, 28 Februarie 2007
Cosmin Radoi - New Business Director la Foote Cone & Belding Bucharest a declarat pentru AdPlayers ca agentia de publicitate a câstigat contul de comunicare 7 Magic de la Ringier la sfârsitul lunii ianuarie, prin selectie de oferte
Marti, 27 Februarie 2007
Spotul Fanta Pink Grapefruit a fost conceput de catre echipa Ogilvy & Mather – Belgia, agentia McCann Erickson România fiind cea care a lucrat pentru adaptarea spotului si implementarea campaniei în Romania, contul de media fiind derulat de Universal McCann, iar componenta de PR de agentia Image Promotion
Luni, 26 Februarie 2007
Sub titlul "Deja Vu", pe blogul McCann puteti vedea un spot facut în 2001 de McCann Erickson Lisabona, despre care reprezentantii agentiei motiveaza ca "probabil atât echipa de copy-art de la McCann Erickson Lisabona cât si echipa (blogului) de la agentia din Romania au vizionat acelasi film care i-a inspirat", vorbind despre filmul Shallow Hal, aparut în 2001, un film care pare foarte aproape...
Joi, 22 Februarie 2007
La capatul unei licitatii pentru începute în luna iulie, anul trecut, si finalizate la sfârsitul anului, dupa cum au declarat pentru AdPlayers, oficialii de relatii publice de la Tempo, agentia de publicitate gestioneaza, din 2007, strategia de comunicare a companiei Arco Real, integrând toate competentele sale specializate - PR, ATL si BTL
Joi, 22 Februarie 2007
Motoractive Leasing comunica produsul de finantare auto pe 7 ani cu agentia de publicitate QMC, campania desfasurata în perioada 7 februarie - 31 martie 2007 fiind prezenta atât în presa nationala, cât si în cea locala, pe postul de radio KissFM, pe site-urile evenimentulzilei.ro, ghiseulbancar.ro, masini.ro, stiriauto.ro
Miercuri, 21 Februarie 2007
"AdPrint-ul de anul acest a adus un venit de 200.000 euro din taxe de participare la evenimente, înscrieri si sponsorizari", a afirmat, pentru AdPlayers, Andrei Bortun (foto), Presedintele festivalului AdPrint si managerul Millenium Communications, organizatorul competitiei de publicitate dedicate print-ului, care a înregistrat în acest an 328 de lucrari înscrise
Luni, 12 Februarie 2007
Cu doua trofee si o nominalizare la cel mai bun print dintre cele 330 lucrari înscrise la AdPrint, agentia Propaganda spune ca a pus serios umarul la integrarea europeana a printului local si la cea mai buna performanta a Romaniei la festivalul de publicitate dedicat print-ului
Luni, 12 Februarie 2007
"AdPrintul este un ultim test înainte de Cannes si o ocazie de a publiciza cele mai bune lucrari", spune Adrian Botan, Director de Creatie Regional pentru Europa Centrala si de Est, McCann Erickson
Joi, 08 Februarie 2007
Promotia "Pepsi si Lay’s dubleaza distractia!" este prima campanie nationala Pepsi desfasurata in Romania, in care s-au asociat doua produse diferite si doua companii distincte, ambele fiind aflate sub umbrela PepsiCo
Joi, 08 Februarie 2007
"Negocierea pentru difuzarea meciurilor din Liga I din Campionatul intern este o farsa financiara jucata cluburilor de fotbal", sustine Ionut Bodea Director de Marketing care mai spune ca "Probabil ca o investigatie asupra acestei farse financiare ar schimba situatia în favoarea cluburilor"
Marti, 06 Februarie 2007
"Un proiect neconventional pornit din credinta ca barbatii Bergenbier sunt nu numai inteligenti, ci si descurcareti", afirma, pentru AdPlayers, Stefan Teodorescu, Senior Brand Manager Bergenbier
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: