Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 30 Octombrie 2007
Conceptul creativ ales a fost „Alearga 3,7 kilometri pentru 370 de premii!” si au fost oferite premii cu valoare mare, sub forma bonurilor de combustibil (in total 6000 de litri), dar si numeroase premii cu valoare mai redusa (de la biciclete pana la corzi cu display de calorii)
Marti, 30 Octombrie 2007
Spotul Tv “Calatoria” semnat de Adventure este principalul suport de comunicare , pe baza caruia au fost dezvoltate executii si pentru celelate medii de comunicare pentru campania „Viata e o calatorie. Asigura-te ca e una frumoasa ”
Vineri, 26 Octombrie 2007
Inaugurat ieri, 24 octombrie, Real Vitan este primul magazin Real din Bucuresti, si parte din reteaua Monopoly Media impreuna cu celelalte 8 locatii Real din: Baia Mare, Constanta, Craiova, Oradea, Satu Mare, Sibiu, Targu Mures, Timisoara
Sambata, 20 Octombrie 2007
„Nu ne asteptam la rezultat, insa imi place ca facem munca buna si este si apreciata in continuare”, a declarat vineri seara, pentru AdPlayers, Adrian Botan - CEE Creative Director la McCann Erickson, vorbind despre castigarea trofeul Golden Rose pentru a doua oara consecutiv de catre McCann Romania
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Cei mai buni retaileri, cei mai buni producatori vor fi anuntati in Gala Premiilor industriei bunurilor de larg consum
Luni, 15 Octombrie 2007
Potrivit autorilor campaniei, cele doua executii de TV si print – Orange Young Oferta si Orange Young Hot Spot – comunica tinerilor beneficiile din programul Orange Young
Luni, 15 Octombrie 2007
La Fantana Grup dezvolta impreuna cu agentia de publicitate Cohn&Jansen campania “Se adapteaza oricarei afaceri” ce continua o comunicare premiata in cadrul Aqua Awards cu Trei premii European Bottled Water Association
Joi, 04 Octombrie 2007
Prima campanie de comunicare pentru Delaco este realizata de agentia de publicitate “Cap”, relatiile publice fiind asigurate de Millenium Communications
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Prima etapa a campaniei se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania, iar cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Promotia de toamna pentru Cif si Domestos este semnata de Brands & Bears
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Mercury360 deruleaza campania pentru Martinel, noul produs pentru copii de la Reinert, lider de piata in domeniul specialitatilor din carne in Germania, recent intrat pe piata din Romania
Marti, 02 Octombrie 2007
Nelson Mattos va lucra in biroul Google din Zurich, Elvetia, si va fi responsabil de proiectele globale de tehnologie derulate in Europa, Orientul Mijlociu si Africa
Luni, 24 Septembrie 2007
Fost jurnalist, elvetianul Marius Hagger (foto, 44 ani) va prelua managementul operational al companiei Ringier Romania, si va raporta pe linie ierarhica lui Alexander Theobald, care va continua sa reprezinte atat Romania cat si Ungaria in cadrul Board-ului Executiv al Grupului Ringier
Joi, 20 Septembrie 2007
Cu un buget de 30.000 EUR in acest an, potrivit lui Gabriel Militaru, General Manager la Media Mall, si aflata la cea de-a treia editie, Caravana Minimax s-a incheiat dupa un tur prin opt orase mari ale tarii si doua statiuni de pe litoral (Constanta, Eforie Sud, Neptun, Mangalia, Iasi, Vaslui, Craiova, Timisoara, Sibiu si Brasov)
Marti, 18 Septembrie 2007
Cu 9000 de angajati in intreaga lume, actiunea din Romania are loc dupa ce, in 2006, Interpublic Group, din care faceau parte FCB si DRAFT, a hotarat la nivel international ca cele doua entitati sa se uneasca si sa se transforme in DRAFTFCB
Miercuri, 12 Septembrie 2007
Reglementarea publicitatii la produsele de igiena personala (Articolul 109) si cea privind publicitatea la produsele alimentare destinate copiilor (articolul 138) vor intra in vigoare la 1 ianuarie 2008
Joi, 06 Septembrie 2007
"Conform studiilor noastre, jumatate dintre clientii nostri au declarat ca inainte de a-si cumpara masina, au consultat informatiile de pe internet pentru a putea lua cea mai buna decizie de achizitie”, a declarat Elena Buhus, Chef Departement Marketing Relationnel, Renault Romania
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Campania de redenumire Sindan în Actavis este semnata de Tempo Advertising, costul estimativ al proiectelor de rebranding pentru acest an fiind de aproximativ 400.000 de euro
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Europa FM lanseaza cu Brandstalk o noua campanie de imagine, care se va desfasura în preioada 3 septembrie - 26 octombrie
Luni, 03 Septembrie 2007
Sanoma Hearst Romania a lansat Esquire - „o revista pentru domnii adevarati din România”, spune Radu Coman, redactor-sef ESQUIRE Romania, cu siguranta un fan al publicitatii pentru Zaraza
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: