Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 16 Martie 2010
„Aproximativ 6.000.000 de romani au intrat in contact online cu mesajele lui Traian Basescu in ceea ce a fost cea mai apriga campanie pe mediul online de pana acum in Romania”, spun oficialii Republika Interactive, agentie de comunicare interactiva care s-a ocupat de componenta Social Media a campaniei prezidentiale pentru Traian Basescu
Vineri, 12 Martie 2010
„In 2010, acesta piata se va pastra, plus sau minus 10% comparativ cu 2009, in functie de evolutiile anului, sau de cum vor juca diversi investitori importanti in piata de...
Marti, 02 Martie 2010
Campania va fi difuzata in 16 tari din Europa si este realizata de Saatchi & Saatchi impreuna cu Mediaedge:cia, agentia responsabila de achizitia media
Luni, 15 Februarie 2010
Potrivit unui interviu acordat Business Magazin, strategia companiei ar trebui sa aduca managerului McCann Erickson o cifra de afaceri mai mare decat cea din 2007, cand agentia...
Vineri, 12 Februarie 2010
Doi poli ai investitiilor in print din Romania, Realitatea Catavencu si Ringier, au ramas in doar 2 ziare. Romania Libera anunta investitii in relansare la...
Joi, 11 Februarie 2010
Editura Evenimentul si Capital, companie care a achizitionat publicatiile cu acelasi nume de la Ringier Romania, este detinuta in proportie de 70% de catre Bobby Paunescu, Spet...
Miercuri, 03 Februarie 2010
„Televiziunea cred ca va ramane constanta, sau va avea o scadere de 5%, insa Print-ul va suferi si in acest an o cadere dramatica fata de anul precedent: 40%-50%
Miercuri, 27 Ianuarie 2010
Miscarile inceputului de an au dat afacerilor lui Enoiu o gaura de 15 Milioane de euro si un potential de extindere al plagii deschise la Tnuva, un cont evaluat de surse AdPlayers la...
Luni, 21 Decembrie 2009
O parte din companiile de marketing si comunicare au intrat in vacanta chiar din aceasta saptamana
Luni, 14 Decembrie 2009
Cea mai buna lansare PR a anului 2009 din Europa a fost considerata campania Lipton Raspberry, creata de GMP PR pentru Pepsi Lipton International
Joi, 10 Decembrie 2009
Daca pentru Business Standard a raspuns cu „no comment”, „Money Express va aparea exact in forma si cu aceeasi echipa care a consacrat-o, fara nici cea mai mica schimbare de continut”, a declarat pentru AdPlayers, Sorin Freciu, Director General, Divizia de Business Media, Realitatea Catavencu
Vineri, 04 Decembrie 2009
Lantul de magazine „do it yourself” s-a despartit de curand de un fost responsabil de marketing dupa ce, coincidenta sau nu, acesta ar fi reusit sa administreze fara...
Joi, 03 Decembrie 2009
Agentia de indoor advertising trage linie sub primele 3 trimestre ale anului 2009 la o cifra de afaceri de 988,173 lei, in scadere cu 5% de la 1,039,706 lei cat...
Luni, 30 Noiembrie 2009
Cu o estimare in acest an de 318 Milioane EUR tranzactii online intr-o zi, cea mai aglomerata zi pentru cumparaturile pe internet a fost in ultimii doi ani, lunea, la inceputul lunii decembrie, estimata pentru 2009, pe 30 noiembrie
Vineri, 27 Noiembrie 2009
Campania „Ceva Bun” a fost dezvoltata de GMP si Webstyler, dupa castigarea contului in urma unui pitch care a avut loc in luna septembrie.
Miercuri, 25 Noiembrie 2009
Invitat la un bal de caritate organizat de Asociatia Ovidiu Rom, celebrul actor a fost intampinat cu „Welcome back to Bucharest, Ethan”
Marti, 24 Noiembrie 2009
Agentia de publicitate si Heineken Romania dezvaluie „secretul unei beri dintr-o mie” pentru Ciuc Premium
Luni, 23 Noiembrie 2009
Conform reprezentantilor postului, canalul de stiri a fost urmarit la ora 21:00, 2.008.000 de telespectatori din toata tara
Marti, 27 Octombrie 2009
Intrata din nou pe agenda postului de radio, campania a demarat in primavara acestui an, cand Itsy Bitsy s-a adresat unui numar de peste 2.500 de copii.
Luni, 19 Octombrie 2009
Octav Popescu, MD, Initiative: Piata de media 2009 se va situa in jurul valorii de 350 Milioane eur, cu 35% in scadere fata de anul trecut, an in care piata a fost estimata la 540 Mil EUR
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: