Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 17 August 2010
Producatorul auto a vandut in luna iulie la nivel international un numar de 58,513 unitati, din care 15.543 vehicule in China, reprezentand 26,5% din volumul total de vanzari, in crestere...
Miercuri, 04 August 2010
Noile reguli aprobate de Adunarea Generala a Departamentului de Audit al Tirajelor ofera posibilitatea auditarii mediilor zilnice ale tirajului difuzat pentru cotidiene, contra unei taxe...
Joi, 29 Iulie 2010
„In mod normal, indiferent care ar fi companiile participante, procesul de selectie trebuia sa fie reluat de la inceput”, Peter Jansen (UAPR), ori „nu trebuia sa aiba loc” Cristi Mucichescu (OMD), despre licitatia Adevarul Holding
Miercuri, 21 Iulie 2010
Ioana Bulat este noul PR Manager de la Xerox Romania
Miercuri, 30 Iunie 2010
Evenimentul de lansare va avea loc in septembrie, dupa o licitatie castigata de Wunderman, la care au mai participat agentiile The Practice, Nicola Porter Novelli, Skepsis, Split...
Marti, 15 Iunie 2010
Campania de comunicare Weleda pentru 2010 vizeaza in principal media relations, organizarea de evenimente speciale si sesiuni de testare...
Marti, 08 Iunie 2010
Desi n-ar trebui sa constituie un secret ci dimpotriva - un act de onoare si tototdata de asumare a responsabilitatii juratilor, secretul alcatuirii celor 4 paneluri Luni, 07 Iunie 2010
Valoarea tranzactiei este de aproximativ 100.000 EUR, potrivit informatiilor AdPlayers, insa Alice Nastase, fondatoarea si redactor sef al revistei, a evitat sa faca vreun comentariu in privinta cifrei inaintate
Miercuri, 19 Mai 2010
Estimata de AdPlayers la un buget de 75.000-100.000 EUR, componenta digitala dezvoltata de Syscom Digital simultan in Romania si Moldova este parte a campaniei promotionale Coca-Cola "Sarbatoreste Finala Mondialului cu mii de premii", cu premii de peste 350.000 EUR
Vineri, 07 Mai 2010
Potrivit cifrelor funizate de oficialii Intact si estimarilor AdPlayers, Divizia TV a grupului Intact, care include posturile de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV...
Vineri, 30 Aprilie 2010
Contul este aproximat de AdPlayers la peste 35.000-40.000 EUR pe an, reprezentantii Lowe PR nu au comentat valoarea bugetuluiMarti, 27 Aprilie 2010
Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
Joi, 22 Aprilie 2010
Dupa 7 ani de casatorie si volume de publicitate intre 50.000 si 180.000 EUR pe an, Monitorul de Suceava si ARBOmedia se despart, motivul fiind legat de cea mai recenta colaborare a regiei cu Obiectiv de Suceava
Joi, 22 Aprilie 2010
Difuzat de ProTV, meciul de handbal Oltchim-Gyor a fost urmarit in momentul de maxima audienta inregistrat la orele 18.46 de aproape 2 milioane de telespectatori din intreaga tara.
Marti, 20 Aprilie 2010
Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
Luni, 19 Aprilie 2010
Dupa un pitch la care au participat mai multe agentii de publicitate, Philip Morris va continua cu agentia Wunderman, cu care lucra din 2007, la care se adauga de curand si Saatchi & Saatchi X
Joi, 15 Aprilie 2010
Cu date de retur sunt complete pentru primele doua saptamani dupa relansare, noua Romania Libera a avut o crestere de 18%
Marti, 13 Aprilie 2010
Trei manageri din agentii de media comenteaza pentru AdPlayers numirea lui Peter Imre in pozitia de director de marketing si publicitate de la Adevarul Holding
Luni, 22 Martie 2010
Estimat de surse AdPlayers la peste 50.000 EUR, bugetul a fost castigat in ruma unei licitatii la sfarsitul anului trecut
Vineri, 19 Martie 2010
Radio Lynx aduce in prezent aproape 20.000 EUR pe luna din publicitate preponderent din player-ul video, insa potentialul este de peste 500.000 de euro pe an, dupa cum sustine Alexandru Ciochia, unul din parteneri, care vede mai degraba un concurent in publicitatea offline decat cea online.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: