Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 10 Iunie 2014
Creativ a fost, creativ a plecat. Colegii veteranului in publicitate Emil Cioanca anunta ca isi vor lua la revedere miercuri (11 iunie), de la ora 11.00, la Cimitirul Sfanta Vineri din Bucuresti (Calea Grivitei nr.202)
Marti, 10 Iunie 2014
„Extraodinari oamenii pe care ii poti intalni intr-o viata. Sunteti cei mai buni, cei mai tari.”a fost ultimul mesaj scris in urma cu 24 h pe o retea de socializare de Emil Cioanca, unul dintre creativii veterani din industria romaneasca de publicitate, care s-a stins din viata in cursul zilei de ieri, potrivit unor surse adplayers apropiate grupului de companii in care lucra.
Vineri, 06 Iunie 2014
Spotul “Diva”, cea de-a doua executie creativa a agentiei Papaya, reitereaza cu lux de amanunte aurite de ce oferta companiei de telefonie mobila nu se potriveste cu viata cetatenilor bogati din Belgravistan.
Joi, 29 Mai 2014
Dupa o repozitionare a unor programe “pentru parinti” care a adus Itsy Bitsy o crestere a veniturilor de 25%,postul de radio...
Luni, 26 Mai 2014
„Romania este o tara plina de talente si probabil cea mai creativa tara din regiune” a declarat pentru adplayers Doris Danner, director regional TBWA Europe, retea la care Friends Advertising s-a afiliat de curand, sub noul nume al agentiei FRIENDS TBWA Bucharest.
Marti, 20 Mai 2014
Gazeta Sporturilor a obtinut premiul intai la categoria “Best Use of an Event to Build a News Brand” cu investigatia despre Gala Bute
Miercuri, 14 Mai 2014
2014 redeseneaza harta clientilor de media. Estimata de surse din piata la milioane de euro, o importanta miscare in portofoliile a doua agentii de media gigant influenteaza deja negocierile anului in curs.
Miercuri, 26 Martie 2014
Potrivit informatiilor adplayers, in debriefing-ul licitatiei au fost invitate agentiile GMP, Ogilvy in consortiu cu Cap, DDB si Leo Burnett
Luni, 17 Februarie 2014
Independenta GMP Advertising din Marti, 11 Februarie 2014
Un buget de media local pe Telecom se afla deja in licitatie. Unul se pregateste international. Ce va face al treilea? Cel mai probabil tot in 2014 se va lua decizia.
Luni, 10 Februarie 2014
Twitter raporteaza venituri din publicitate de 220 Milioane USD din totalul de 243 Milioane USD pe ultimul trimestru 2013. Daca ponderea se pastreaza, publicitatea in 2014 ar putea fi de 1 Miliard de dolari. Platforma de socializare estimeaza venituri totale de 1,15-1,2 Miliarde USD pe 2014
La revedere P&G pentru Heineken. Horhoianu - noul marketing Heineken, a lucrat pe 8 piete in Balcani
Marti, 04 Februarie 2014
De la inceputul lunii februarie, Narcis Horhoianu, fostul marketing Procter & Gamble pe opt piete din Balcani, a intrat in echipa de management Heinken Romania si va fi responsabil de strategia de marketing a producatorului de bere.
Vineri, 31 Ianuarie 2014
„Estimam ca peste 20% din cifra de afaceri din 2013 provine din solicitari legate de Facebook” a declarat pentru adplayers Adrian Alexandrescu, Managing Partner al companiei care estimeaza afaceri de peste jumatate de milion de euro pentru anul recent incheiat.
Luni, 27 Ianuarie 2014
Pierdere emblematica DDB, dupa rebrandingul Brandstalk. Volkswagen a plecat la GMP, dupa o licitatie la care au participat, potrivit unor surse din piata, DDB - agentia care administra contul din 2009, GMP Advertising, McCann Erickson, Tempo si DRAFTFCB GMP.
Vineri, 17 Ianuarie 2014
„2013 a fost un an foarte dificil, poate cel mai complicat din ultimii 10 ani.” Imola Zoltan mai spune: „overall, 2014 cred ca va fi ceva mai bine decat anul trecut”
Miercuri, 15 Ianuarie 2014
2000 de oameni care mor anual traversand caile ferate in Luni, 13 Ianuarie 2014
Cu o cifra de afaceri de peste 20 Milioane euro pe an, compania de logistica KLG Europe Romania a ales agentia de marketing si comunicare Zaga Brand in urma unui proces de selectie in care a fost analizata experienta in categorie a mai multor agentii..
Vineri, 20 Decembrie 2013
Topul Notorietatii pentru copii arata diferit: Kinder, Danone, Nestle urmate de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochlandm, potrivit rezultatelor desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY BITSY
Marti, 17 Decembrie 2013
Semnata de Gollin Harris si Medic One (Interpublic), campania de constientizare cu privire la metodele contraceptive a fost dublu premiata in Sectiunea PR,...
Luni, 09 Decembrie 2013
Campania ”Why don’t you come over?” realizata de GMP Group (GMP Advertising, WEBSTYLER si GMP PR) impreuna cu Mediafax Group a castigat Grand Prix la categoria PR, editia 2013 a competitiei Eurobest, fiind singurul Grand Prix romanesc castigat anul acesta.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: