Rezultatele cautarii dupa : "cea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
TVR 1, lider cu Kazahstan-Romania. Rating de 11,3% si cota de piata de 22,4% in medie la nivel national
Miercuri, 12 Octombrie 2016
In publicul din mediul urban, partida Kazahstan-Romania a fost urmarita de 1.180.000 de telespectatori (rating mediu 12,1%, share mediu 24,3%), dintre care 461.000 reprezinta targetul comercial (10,3% rating mediu, respectiv 27,4% cota medie de piata)
Bunatati pe roti in parcare la mall Promenada. Food Truck Festival on Tour
Luni, 10 Octombrie 2016
 Food Truck Festival on Tour, proiect dedicat promovarii mancarurilor preparate rapid, dar sanatos a oprit pana la 16 octombrie la Promenada. 
“Testul Puritatii AQUA Carpatica de Cohn&Jansen JWT a castigat White Pencil la D&AD Impact
Vineri, 07 Octombrie 2016
 Campania  AQUA Carpatica a oferit intrumentul de masurare al apei pe care o bem, fie ca este cea imbuteliata, fie cea de la robinet sau din fantani. Rezultatele au fost centralizate pe platforma www.testulpuritatii.ro, unde consumatorii au inregistrat peste 2514 de teste.
American Advertising Federation isi alege liderii din generatia 40 si mai tineri cu cele mai mari realizari
Miercuri, 05 Octombrie 2016
The Advertising Hall of Achievement (AHOA) este cea mai importanta distinctie pentru realizari deosebite in industria de publicitate americana pentru liderii din generatia de 40 de ani sau mai tineri.
Peste 200 mii EUR in campania DERO “50 de ani. Mindshare, Engines, Image, Kubis, Syscom Digital
Marti, 04 Octombrie 2016
 Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.
Aur pentru flashmob-ul Orchestrei Simfonice de Rogalski Damaschin pentru Therme Bucuresti
Sambata, 01 Octombrie 2016
 Rogalski Damaschin si Therme Bucuresti au castigat aur pentru flashmob-ul #cultureofhealth la cea mai importanta competitie de comunicare digitala din Europa, Digital Communication Awards.
Jurnalist premiat de Siemens CEE Press Award 2016 pentru un material in Stiinta si Tehnica, Romania
Vineri, 30 Septembrie 2016
 Jurnalistul Oraan Marculescu a fost premiat pentru un articol publicat in revista Știinta si Tehnica din Romania
Mai bine de 1 din 4 romani urmaresc dimineata Stirile Pro TV. Din 26 septembrie, de la 6.00.
Luni, 26 Septembrie 2016
 Stirile Pro TV au inregistrat in perioada 1-22 septembrie o audienta medie de 3.0 puncte de rating si o cota de piata de 26,1 % reprezentand 143.000 de telespectatori in publicul comercial (18-49 urban) , arata cea mai recenta prelucrare Pro TV a datelor oferite de Kantar Media Audiences pentru adplayers.
Radio Romania Actualitati anunta ca detine cea mai mare cota de piata
Luni, 05 Septembrie 2016
Cu 14,4% la nivel national, 14,2% in mediul urban si 16,0% in Bucuresti – conform datelor celui de al doilea val de masurare a audientelor radio, valul de vara din 2016, postul public anunta cel mai mare market share pe canale radio, pe toate mediile de rezidenta.
Romania a atras fonduri europene de 2,9 Miliarde de euro de la inceputul anului 2016
Luni, 22 August 2016
 Romania a atras de la inceputul anului 2016 fonduri europene de 2,9 miliarde de euro, suma aferenta exercitiului financiar 2007-2013, arata Ministerul Fondurilor Europene intr-o comunicare publica, citand date dintr-un interviu acordat hotnews de catre Primul Ministru al Romaniei, Dacian Ciolos. 
Inoveo organizeaza concursul de branding in valoare de 10.000 de euro Brandathlon 2016
Marti, 26 Iulie 2016
Initiat de acelasi consultant de branding in urma cu 6 ani, concurcursul „Cel mai promitator brand romanesc”, devine Brandathlon 2016
Constructie temporara gigantica in Piata Victoriei. 3 mesh-uri pe prisma cu latura 40m si inaltime 10m
Luni, 06 Iunie 2016
 „Cel mai mare semn publicitar din istorie in mijlocul Bucurestiului!”, potrivit aprecierilor a doi specialisti din piata outdoor, trei mesh-uri gigantice au construit un „bloc” metalic cu latura de 40 metri si inaltime de 10 m, fix in buricul Bucurestiului.
Adolescentii stau 3 ore online. Socializare, filme si spatiu de invatare (50%)
Marti, 17 Mai 2016
Rezultatele cercetarii au fost prezentate in cadrul evenimentului “Universul adolescentilor 2.0: intre online si offline”, care a avut loc la SNSPA in luna mai 2016
Best Use of Facebook in competitia In2 Sabre Awards EMEA pentru Tribal Romania si McDonald’s
Luni, 25 Aprilie 2016
 Agentia Tribal Worldwide Romania si McDonald’s Romania au primit 3 premii pentru campania #MecSalutaJunimea in Competitia In2 Sabre Awards EMEA, anunta reprezentantii de comunicare ai campaniei
Medii de lucru extraordinare? Best Employers Study a dat start editiei 2016
Joi, 14 Aprilie 2016
 Adresata companiilor cu peste 50 de angajati si minim trei ani pe piata, cercetarea aflata la a patra editie aduce recunoastere publica organizatiilor ce au reusit sa creeze medii de lucru extraordinare pentru angajatii lor.
Trei licitatii pe 500.000 - 1 Milion euro. Bugetele de publicitate, PR si online Secom castigate de McCann Bucuresti, McCann Health si MRM
Joi, 31 Martie 2016
Bugetele Secom de publicitate, PR si comunicare online au fost castigate de McCann Bucuresti, McCann Health si MRM
Identitatea Verbala concureaza la festivalul London International Awards 2016
Miercuri, 30 Martie 2016
 Festivalul de publicitate a dat start inscrierilor unde sunt asteptate lucrari difuzate, publicate sau dezvoltate pe un canal media comercial, cu aprobarea clientului, in perioada 1 iulie 2015 si 31 iulie 2016.
Fabrica de Clatite Tefal cu premii zilnice si bucatarie de 2.000 EUR. Show culinar, Pure Media.
Miercuri, 23 Martie 2016
 Cea  de-a doua editie a comunicarii Tefal, “Fabrica de Clatite”, a luat startul printr-un show culinar interactiv, organizat de Pure Media Solutions.
Noi burse de 12.000 de euro pentru proiecte jurnalistice despre educatie
Marti, 22 Martie 2016
 
TV
 20,6% rating si 46,4% cota de piata in publicul comercial la Romanii au talent, Pro TV
Sambata, 19 Martie 2016
 La nivel national, peste 3.4 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Pro TV, Pe intreaga durata de difuzare, 20:30 – 23:09