Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 07 Februarie 2008
Avand 12 tutori dintre cei mai buni directori de creatie din industrie, prima scoala de profil din Romania spera sa aiba 60 de studenti la fiecare 3 luni
Miercuri, 06 Februarie 2008
Pana la noile alegeri, Presedinte Interimar va fi Stefan Iordache (Presedinte Leo Burnett, Starcom MediaVest Group)
Marti, 14 August 2007
Prima asociatie profesionala a oamenilor care fac strategie în domeniul comunicarii - APG România (Account Planning Group) are ca prim consiliu interimar de conducere format din Razvan Matasel (presedinte interimar), Costin Radu (responsabil de comunicare), Bogdana Butnar (responsabil de proiecte), Stefan Stroe (responsabil de proiecte), Diana Ceausu (trezorier)
Miercuri, 04 Aprilie 2007
"Dacia a reusit sa devina singurul brand premiat la toate editiile Effie in conditiile unei piete din ce in ce mai competitive, dominata de promotii agresive, piata in care inca mai persista cutuma cum ca aceasta masina se vinde singura", afirma Catalina Cernica, Managing Director Graffiti BBDO si membru al juriului editiei 2007 Effie Romania
Duminca, 04 Martie 2007
Mai mult de jumatate din membrii juriului Effie provin din partea clientilor de publicitate, în timp ce o treime reprezinta agentii de publicitate si media, festivalul eficientei în publicitate care potrivit lui Victor Dobre, Director Executiv IAA, reprezinta "unul dintre cele mai apreciate si mai recunoscute festivaluri de mar-com din lume", intra, în România, în ultima saptamâna de înscrieri
Vineri, 02 Martie 2007
"Ne-am gândit sa ne facem un loc unde sa ne putem exprima, expune, exterioriza într-o maniera lipsita de false restrictii corporatiste pe teme care ne plac si ne intereseaza (adica da, o sa vorbim uneori si despre publicitate", motiveaza aparitia jurnalului online graffiti.bbdo.ro/blog, pentru AdPlayers, Catalina Cernica - Managing Director la Graffiti BBDO România
Luni, 26 Februarie 2007
250 de prieteni au sarbatorit vineri seara trecerea în anul 5 a agentiei de publicitate formate în jurul nucleului creativ Sorin Trânca - Bojan Spasic, FRIENDS Advertising având acum peste 15 clienti si o echipa de 24 de oameni, în majoritate seniori
Marti, 05 Decembrie 2006
Graffiti BBDO este autorea campaniei de imagine Dacia - 40 de ani care se deruleaza în perioada 20 noiembrie - 10 decembrie 2006, contul de media apartinând Media Direction
Luni, 13 Noiembrie 2006
"Îmi pare rau ca plec acum la nici 9 luni de când am devenit director de creatie", spune Bogdan Mirica, care renunta la pozitia din agentie dar si la publicitate, functia acestuia de director de creatie Graffiti BBDO fiind preluata începând cu ianuarie 2007 de Ema Prisca, în prezent Associate Creative Director
Luni, 06 Noiembrie 2006
Semnate de agentia condusa de Catalina Cernica, campania sub titlul "Lucruri marunte", pentru asigurarile de viata de la Allianz-Asigurari si-a început difuzarea din 26 octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentul de presa scrisa
Marti, 24 Octombrie 2006
Campania pentru Banca Româneasca este semnata de agentia condusa de Catalina Cernica fiind declinata pentru TV, presa scrisa, radio si internet
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Ex Senior Copywriter la Leo Burnett, Ema Prisca (foto) a mai lucrat pentru conturi de comunicare cum sunt BCR, Prigat, Cris-Tim, P&G sau Muzeul Grigore Antipa
Miercuri, 30 August 2006
"Am decis ca este momentul ca oameni experimentati din echipa deja existenta sa îsi asume provocari noi, iar Catalina Cernica este unul dintre ei", afirma presedintele grupului de comunicare BBDO România care spune ca va pastra rolul si responsabilitatile de CEO dupa numirea noului MD al agentiei de publicitate
Luni, 28 August 2006
Catalina Cernica este noul Managing Director al agentiei, dupa ce a ocupat pozitia de Client Service Director si, dupa 9 ani de brief-uri în "prima agentie de publicitate", conduce în prezent o echipa de aproape 100 de oameni
Miercuri, 17 Mai 2006
Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine Tuborg Gold, difuzata incepand din luna mai pe principalele posturi TV nationale si adaptata pentru segmentele outdoor si Oops media
Luni, 17 Aprilie 2006
Intitulata "real,- Bunny", noua executie TV Graffiti BBDO pentru promovarea ofertei de Paste a hipermarketului din grupul Metro se difuzeaza pe posturile TV locale din Timisoara
Vineri, 31 Martie 2006
Apartinand grupului METRO, hypermarketul recent deschis la Timisoara desfasoara campania locala semnata de agentia condusa de Dan Moraru
Duminca, 26 Martie 2006
Pe langa marele trofeu Grand EFFIE Awards 2006, eficienta campaniilor de anul trecut a fost "medaliata" la EFFIE Awards Romania din acest an cu 7 trofee de aur (GOLD EFFIE 2006), 8 argint (SILVER EFFIE 2006) si 14 de bronz ( BRONZE EFFIE 2006 )
Luni, 04 Iulie 2005
Campania include spot TV cu executii de 45 si 30 de secunde care vor rula in aceasta vara pe 8 posturi TV nationale si publicitate outdoor
Luni, 11 Aprilie 2005
Tuborg Royal Export are o noua campanie in presa, "scrisa" de Graffiti BBDO
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: