Rezultatele cautarii dupa : "catalin"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Publicis castiga si la AD SPOT AWARD
Vineri, 26 Octombrie 2007
Scopul festivalului este acela de a promova si de a rasplati o idee creativa care reuseste sa suplineasca lipsa unui buget generos
Documentar Rompetrol, regie Odyssey
Joi, 18 Octombrie 2007
Campania de imagine a Grupului Rompetrol este prezenta cu toate executiile sale pe statiile tv si in presa scrisa, dar in acelasi timp este comunicata si intern catre cei peste 8000 de angajati ai companiei
Saatchi&Saatchi se relaxeaza din nou cu Ciuc Premium
Joi, 18 Octombrie 2007
Demarata pe data de 4 octombrie, campania include spot TV, printuri de presa, outdoor si internet
Consumer Generated Content sau Consumer Generated Media?
Vineri, 12 Octombrie 2007
Gianni Catalfamo / CEO Pleo Intalia va dezbate cele doua teme la Toolbox Online, eveniment la care mai sunt invitati sa vorbeasca marti, 16 octombrie, Catalin Tolontan (GSP),  Victor Ciutacu / Jurnalul National, Razvan Exarhu / Radio Clandestino,  Radu Ionescu / Kinecto,  Victor Kapra / Ziarul Financiar, Sorana Savu / Premium Communication
Catalin Tolontan: „Ziarele de sport tind sa devina numarul 1”
Joi, 04 Octombrie 2007
Cu o medie de vanzari de 71.402 exemplare/aparitie, in prima parte a anului 2007, Gazeta Sporturilor s-a clasat pe primul loc in topul celor mai bine vandute cotidiene de sport din Romania si locul 3 pe intreaga piata, inclusiv ziarele generaliste, spun editorii GSP, citand cifrele de tiraj de la BRAT
„Presa si New Media în dialog cu viitorul”, pe ultima suta de metri
Marti, 25 Septembrie 2007
Astazi este ultima zi de inscrieri la Conferinta Inovatia in Media organizata de Media Management Institute si Freedom House va avea loc in data de 11 octombrie 2007, eveniment care se va bucura participarea World Association of Newspapers, IFRA, Clubul Roman de Presa, Centrul pentru Jurnalism Independent, Asociatia Patronala a Editorilor Locali, precum si personalitati de prima mana din...
Cohn&Jansen | Ashley & Holmes baga 3.000 EUR pe an în exprimarea libera
Vineri, 14 Septembrie 2007
Dupa ce a abordat teme sociale precum terorismul, demagogia, disparitiile lui Steve Irwin, Cristian Nemescu si Toni Alexe sau pupincurismul, un panou devenit suport de exprimare al agentiei a ajuns de curand chiar pe prima pagina la Gazeta Sporturilor, cu revenirea lui Dorinel Munteanu in Echipa Nationala de fotbal a Romaniei
Cu un spot de 100.000 EUR, Publicis nu merge cu Symbol la service
Vineri, 14 Septembrie 2007
Cu un buget de productie a spotului de aproximativ 100.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu - Creative Director la Publicis România, noua campanie semnata Publicis pentru  Renault Symbol îsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii în service nici la 150 de mii de kilometri parcursi
Pepsi face outdoor interactiv
Joi, 06 Septembrie 2007
Poiectul a fost dezvoltat de Graffiti BBDO, Media Direction si Proximity, cu sprijinul Personal Networks si Media Advertising
Lemarco cristalizeaza cu Starlink Group
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Cele doua noi executii TV pentru brandul Lemarco, zahar alb si zahar brun, sunt semnate de Starlink Group, autorii campaniei care au afirmat pentru AdPlayers ca lucreaza pentru Lemarco din luna iunie a.c
Dacia da start primei campanii de publicitate pe bloguri
Marti, 28 August 2007
Agentia Media Direction si 13 posesori de bloguri in frunte cu autorul Zoso.ro - Vali Petcu (foto), au convins Dacia ca blogul este la fel de bun ca orice alt suport media Online, luand-o inaintea unui alt proiect de publicitate pe acest segment, anuntat de Blog Agency - o agentie al carei business vrea sa valorifice exclusiv interesul comunicarii prin intermediul jurnalelor online
Buget net de 100.000 EUR pentru Orangina Bosaball Tour
Miercuri, 08 August 2007
Despre bugetul anual pentru BTL si evenimente sponsorizate de Orangina, Catalin Ignat Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverages a afirmat pentru AdPlayers ca acesta este cuprins intre 35% si 40% din bugetul total alocat comunicarii marcii, estimat de executiv pe an la o valoare cuprinsa intre 1 si 1,5 Mil. EUR
Catalin Popa, fost Associate Creative Director Notorious, a luat o pauza de publicitate
Joi, 12 Iulie 2007
Cu 9 ani in aceeasi agentie despre care nu vorbeste de o despartire definitiva, Catalin Popa (40 de ani) este unul dintre cei mai longevivi oameni de creatie intr-o companie de publicitate
Media Today intra online cu Praktiker
Luni, 25 Iunie 2007
Agentia Media Today a dezvoltat prima campanie publicitara online pentru Praktiker, compania de media lucrand pentru reteaua de magazine do it yourself (DIY)  inca de la infiintarea companiei
Media Direction, premiata pentru inovatie Pepsi la festivalul Mediamixx, în Bulgaria
Miercuri, 20 Iunie 2007
Agentia Media Direction a obtinut premiul Golden Umbrella Grand Prix la categoria Best Use Of New Communication Channels pentru campania Pepsi Bus Station & Bluetooth, la Festivalul International Mediamixx 07, desfasurat in Bulgaria
Publicis Romania exporta Renault dCi, cu o productie sub 50 000 EUR
Miercuri, 20 Iunie 2007
Cu un buget de productie de sub 50,000 EUR, Publicis Romania a convins Renault ca agentia sa exporte regional campania promotionala "Mega motoare. Mini consumuri. Nano preturi" pentru motoarele dCi
Heineken served Extra Cold se concentreaza online cu OgilvyGroup
Vineri, 08 Iunie 2007
Campania de comunicare extinsa se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online, dar principalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro
Publicis Romania a castigat o licitatie europeana Renault, in reteaua Publicis
Miercuri, 23 Mai 2007
Agentia Publicis Romania a castigat o licitatie regionala pentru Renault, la care au mai participat agentiile Publicis din Turcia si Rusia
Graffiti BBDO toarna pentru Tuborg
Joi, 10 Mai 2007
"Este o schimbare de ambalaj care isi doreste sa tina pasul cu preferintele consumatorilor de Tuborg",  afirma Anca Iulia Calin, Account Director la agentia de publicitate despre "aceeasi bere, o infatisare pe masura"
GAV| Scholz&Friends mai da o cheie la imaginea Vito si Viano
Joi, 26 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GAV Scholz&Friends Bucuresti lanseaza impreuna cu DaimlerChrysler Romania doua campanii de vanzari pentru van-urile Vito si Viano, de la Mercedes-Benz