Rezultatele cautarii dupa : "castigatorii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
A inceput ca producator de biciclete si astazi fabrica automobile. ŠKODA AUTO, partener oficial principal al Tour de France din 2004.
Luni, 05 Iulie 2021
 ŠKODA ENYAQ iV serveste drept centru mobil de comanda (‘Red Car’) in 15 din 21 de etape, fiind folosita de directorul Turului, Christian Prudhomme. ŠKODA AUTO sponsorizeaza pentru al saptelea an consecutiv Tricoul Verde pentru castigatorul la puncte. Campania WeLoveCycling de anul acesta...
Campaniile, agentiile si brand-urile finaliste Effie Awards Romania 2021. Premiere online, pe 17 iunie.
Miercuri, 09 Iunie 2021
84 de lucrari sunt finaliste in competitia Effie Romania 2021. Castigatorii vor fi anuntati pe 17 iunie 2021, in cadrul evenimentului online care va fi difuzat pe paginile de Facebook Effie Romania, IAA Romania si UAPR, incepand cu ora 7:30 p.m.
13 saptamani cu premii de mii de euro. Noua campanie MyAccount de la Telekom Romania, pentru clientii care utilizeaza aplicatia mobila.
Luni, 07 Iunie 2021
 Utilizatorii aplicatiei MyAccount vor putea participa, pana la data de 29 august 2021 inclusiv, in noua campanie organizata de Telekom Romania, “Ghicitoarea verii – Tombola MyAccount”, unde vor putea castiga premii diferite in fiecare zi a saptamanii.
Gala Superscrieri 10 a decernat premiile pentru cel mai bun jurnalism din Romania anului 2020
Miercuri, 21 Aprilie 2021
 Superscrierea Anului, premiu in valoare de 1500 de euro (sustinut de BRD), a revenit seriei de reportaje „Apa de baut”, realizate de Alex Nedea si David Muntean pentru Recorder. Premiul Superscrierea Cititorilor, in valoare de 1200 de euro, votat si sustinut financiar de cititori, a mers catre...
DDB Romania sarbatoreste prezenta pe podium in Top 3 ADC 2020
Vineri, 19 Februarie 2021
 In urma punctajului cumulat pentru toate lucrarile inscrise de-a lungul anului, DDB Romania obtine locul 2 in topul Agentiilor.
Sapte recomandari pentru ca brandurile premium sa prospere in timpul recesiunilor
Marti, 19 Ianuarie 2021
Contrar asteptarilor comentatorilor din industrie cum ca brandurile premium sunt cele mai susceptibile de a suferi pierderi mari in timpul recesiunilor, cercetarea realizata de „The Effectiveness Partnership”, a concluzionat ca brandurile premium pot chiar sa prospere in perioadele de recesiune daca au in...
Cinci fragmente de monolit reptilian IAB Mixx ajung la Sector 7 HUB
Marti, 22 Decembrie 2020
 ,,Sunt acestea cu adevarat fragmente de monolit? Sunt trofee? Nu stim! Noi doar punem intrebari! Dar asemanarile nu pot fi o coincidenta!” spune hub-ul de comunicare
10 studenti exceptionali vor primi timp de un an o bursa lunara de 2.230 de lei. Castigatorii programului „Bursele Telekom”
Joi, 10 Decembrie 2020
,,Ii felicitam pe toti studentii care s-au inscris in program, le uram mult succes castigatorilor de anul acesta si le multumim tuturor universitatilor, asociatiilor studentesti si jurnalistilor care au promovat programul nostru si anul acesta”, declara Ruxandra Voda, Corporate Communications Director, Telekom...
Castigatorii Effie Awards Romania 2020. 41 de premii la Gala Effie, prima in format digital.
Miercuri, 02 Decembrie 2020
18 agentii si companii au fost premiate la editia a XVII-a a Galei Effie, care s-a desfasurat pentru prima data in istoria competitiei in format online pe paginile de Facebook EFFIE Romania si IAA si pe platforma Discord. In total, au fost acordate 1 Grand Effie, 8 Gold Effie, 13 Silver Effie si 19 Bronze Effie.
Cu peste 400.000 de euro oferiti pana in prezent, Telekom Romania lanseaza cea de-a unsprezecea editie a programului „Bursele Telekom”
Luni, 02 Noiembrie 2020
 Peste 2.300 de aplicanti, peste 400.000 de euro oferiti prin burse lunare, 115 studenti beneficiari ai sprijinului financiar acordat de Telekom Romania de la lansarea programului si pana in prezent.
LONCOLOR in campanie promotionala de vara cu 1000 de premii instant si marele premiu, o masina Suzuki Vitara
Luni, 13 Iulie 2020
Brand-ul romanesc numarul 1 in categoria vopsea pentru par, LONCOLOR a lansat campania promotionala “E VARA PREMIILOR LONCOLOR. E vara cu VITARA!”
89% dintre romani cauta un pret cat mai mic, comparativ cu 60% in 2017. Telekom Romania taie costurile, nu si beneficiile, cu Telekonomie
Vineri, 12 Iunie 2020
 Procentul romanilor care cauta economia in costuri este cu atat mai importanta cu cat aceasta este cu aproape 50% mai mare decat in 2017. Potrivit oficialilor Telekom, intr-o cercetare din vremuri mai bune, in 2017, romanii care cautau cumparaturile economice si pretul cat mai mic era de aproximativ 60%, comparativ...
Castigatorii ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD. 535 de proiecte din 24 de tari inscrise in competitie.
Marti, 31 Martie 2020
 Cu 535 de proiecte inscrise de creativi din 24 de tari pe platforma competitiei Antalis Interior Design, sectiunea “Home” a fost castigata de Laura Pietrusel – Romania, cu proiectul “Bloom apartment”
Peste 2.200 de aplicanti si peste 400.000 de euro oferiti de Bursele Telekom. Start la a-X-a editie
Miercuri, 20 Noiembrie 2019
 Telekom Romania sustine performanta tinerilor in educatie. Peste 2.200 de aplicanti, peste 400.000 de euro oferiti prin burse lunare, 110 studenti beneficiari ai sprijinului financiar acordat de Telekom Romania, de la lansarea programului si pana in prezent;
Bursa The Motans si Global Records sprijina cinci tineri cu burse cumulate de 104.000 de lei
Luni, 12 August 2019
Denis Roabes si-a propus sa fondeze, impreuna cu echipa Global Records, proiectul „BursaTheMotans” - destinat tinerilor care sunt pasionati de domeniul pe care si l-au ales, dedicati si seriosi in ceea ce-si propun sa faca.
Cerbul de Aur 2019 pe o scena cat 1.000 de televizoare
Luni, 12 August 2019
Potrivit organizatorilor, artistii prezenti la Cerbul de Aur 2019, concurenti sau invitati, vor urca pe o scena de 800 m2, cu 400 m2 ecrane de LED - echivalentul a 1.000 de televizoare! - si cu peste 50.000 de piese demontabile de scenotehnica.
Campania ,,Doneaza sange constant, singura din Romania premiata la IPRA Golden World Awards (GWA) 2019.
Joi, 11 Iulie 2019
“In numai o luna de la lansarea campaniei, am reusit sa avem alaturi de noi, in premiera, majoritatea grupurilor de presa din Romania" a afirmat pentru AdPlayers Lavuinia Chican, Senior Partner McCann PR, despre c
Solutii alternative de energie ca sa ajungi la festival. ,,Green Race to UNTOLD cu ENGIE si McCann PR
Vineri, 05 Iulie 2019
 ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in...
Castigatorii Effie Awards 2019, pe 10 iunie. In finala, 21 de agentii si companii
Joi, 30 Mai 2019
 21 de agentii si companii au obtinut nominalizari in 25 de categorii de concurs: Auchan | Cohn & Jansen JWT | Digital Star | Geometry Global Romania | GMP+WEBSTYLER | Headvertising | Jazz Communication | Kubis Interactive | Leo Burnett Romania | MAINSTAGE THE AGENCY | McCann Worldgroup Romania | Mercury360...
Doua productii TVR, premiate la Prix CIRCOM. Organizatia reuneste 376 de statii TV din 38 de tari
Vineri, 19 Aprilie 2019
 Televiziunea Romana a urcat pe podium la Prix CIRCOM 2019, obtinand locul I si o mentiune in cadrul Galei Asociatiei Televiziunilor Regionale din Europa (CIRCOM Regional) - organizatie care reuneste 376 de statii TV din 38 de tari si care premiaza cele mai bune productii ale acestora.
« 1 2 3 4 5 »