Rezultatele cautarii dupa : "castigarea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona vor coordona global creatia si strategia Beko
Marti, 24 Noiembrie 2015
 McCann Worldgroup castiga clientul BEKO la nivel global. McCann Bucuresti, McCann Istanbul si The Cyranos McCann Barcelona fac parte dintr-un hub european de creatie si strategie, special creat pentru clientul Beko, pentru comunicarea incepand cu luna noiembrie 2015.
Presedinte si CEO JWT Canada; Tony Pigott vine la IAA Summit
Miercuri, 29 August 2007
Global Director pe Social Marketing prin ETHOS (divizia de CSR din cadrul JWT) si totodata Presedinte si CEO al JWT Canada, Tony Pigott (foto) vine la Bucuresti pentru a participa la conferintele dedicate CSR-ului
GroupM Romania, lider pe new business pe piata de media, dupa primele 9 luni din 2020. Studiu COMvergence.
Joi, 26 Noiembrie 2020
 Conform raportului realizat de COMvergence, companie independenta care monitorizeaza evolutia pietelor de media la nivel international, grupul de media GroupM isi consolideaza pozitia de lider pe segmentul de new business, atat pe piata locala, cat si la nivel global, cu performante de new business si retentie de 4...
Studiu in piata de media 2020: Numarul 1 pe licitatii noi castigate global si local: GroupM a atras 3.7 Mld. USD new business mondial si 12,6 Mil. USD local
Miercuri, 30 Septembrie 2020
 Conform raportului realizat de COMvergence, companie independenta care monitorizeaza evolutia pietelor de media la nivel international, GroupM este desemnat grupul de media numarul 1 pe segmentul de new business, atat pe piata locala, cat si la nivel global, cu performante de new business si retentie de 3.7...
Connex a murit, traiasca Sayegh-Conex
Marti, 18 Iulie 2006
Dupa ce a pierdut contul de creatie al vopselei Savana, agentia Imager “vorbeste” cu vopseaua Sayegh - Conex
Pitch la dublu: Dan Oprescu (Hochland) si Raluca Oprescu (Ursus - Redd’s) cauta agentii de publicitate impreuna?
Joi, 28 Mai 2009
 Un inpatimit de intelesuri ascunse din publicitate, Iulian Trasa, fondatorul imagoo, gaseste in AdPlayers doi oameni de marketing care poarta acelasi nume si lucreaza cu aceeasi agentie. Sa fie un cuplu care isi selecteaza agentiile si din aceleasi ratiuni ?
McCann Romania mulge TNUVA
Marti, 12 Septembrie 2006
O investitie estimata la 55 de milioane de Euro, TNUVA Romania a ales grupul de comunicare McCann Romania pentru a dezvolta campania integrata de comunicare, acoperind toate disciplinele de comunicare, de la media, PR, creatie, la BTL si relatii cu consumatorii, compania tinand sa devina un jucator important pe piata romaneasca a lactatelor
Buget de 1 – 1,5 Mil. EUR Philip Morris, la Wunderman si Saatchi & Saatchi X
Luni, 19 Aprilie 2010
 Dupa un pitch la care au participat mai multe agentii de publicitate, Philip Morris va continua cu agentia Wunderman, cu care lucra din 2007, la care se adauga de curand si Saatchi & Saatchi X
Licitatia Continental Hotels a tras la Advertigo
Marti, 26 Iunie 2007
"Avem in plan investitii de 130 de milioane de euro. Aceste actiuni trebuie sprijinite de o campanie de publicitate bine structurata si organizata, care sa poata comunica abilitatile noastre si calitatea servciilor", spune Michele Meoni, Directorul Operational al Continental Hotels
Mercury Promotions a filmat spotul Ad’Or 2005 in cimitirul vesel de la Sapanta
Marti, 10 Mai 2005
Agentia a dezvoltat „Creativitatea la romani” si va asigura executia si promovarea campaniei in presa scrisa precum si spoturile radio si tv ce se difuzeaza incepand de azi
Publicitatea online din ultimul an se va bate in doua festivaluri
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Internetics vrea sa recunoasca cele mai bune campanii online inaintea Ad’Or-ului
Pitch cu cantec in retail. Cainele de paza al licitatiilor in publicitate vorbeste.
Joi, 23 Februarie 2012
 In urma unui proces de selectie care a avut loc in perioada ianuarie - februarie, un renumit lant cash and carry din Romania a ales o agentie de peste...
Brands&Bears a castigat HVB-Banca pentru Locuinte
Joi, 03 Noiembrie 2005
Castigarea licitatiei a fost urmata de semnarea contractului pentru campania de lansare HVB-Banca pentru Locuinte, la sfarsitul saptamanii trecute
Ioana si Stefan Iordache: “Pentru grupul Leo Burnett, anul 2011 este un an mai bun decat 2010
Luni, 24 Octombrie 2011
 Clienti mai multi, proiecte mai multe si venituri pentru agentiile din grup mai mari. Ioana Iordache si Stefan Iordache, fondatorii si presedintii grupului Leo Burnett, spun ca 2011 este un an mai bun decat 2010, chiar daca investitiile in media au scazut. 

Cea mai mare campanie HELL de pana acum. Castiguri: un Mercedes AMG A35, o cina cu Michele Morrone si alte peste 1.000 de premii!
Luni, 17 Februarie 2025
 Pe langa Romania, aceasta campanie se lanseaza in alte 9 tari, oferind milioanelor de participanti sansa de a castiga premii incredibile.
Licitatia Romtelecom, acum si oficial: Splendid Media, dupa un pitch cu 4 regii
Luni, 15 Februarie 2010
Surse apropiate procesului de selectie spun ca, in primul an de reprezentare in piata de media, este putin probabil ca serviciile de publicitate Romtelecom sa aduca mai mult de 1 Milion de...
Grey Worldwide EMEA este Agency Network of the Year la Euro EFFIE 2005
Luni, 03 Octombrie 2005
"Cea mai buna retea de publicitate" a anului 2005 pentru eficienta campaniilor de comunicare din Europa a fost confirmata cu Aquafresh, Lenor, Seat  si Synoptic
Spune cate premii ai luat la ADOR, ca sa-ti spun cat de creativ esti
Joi, 30 Septembrie 2010
 La 9 ani distanta de prima editie Ad’Or, premiile sunt mai putine dar amintirea zecilor de trofee castigate la kilogram mai bantuie inca imaginea festivalului
Bayer Schering Pharma administreaza 4 tablete la Clock Advertising
Vineri, 04 Mai 2007
Infiintata de catre 3 parteneri in 2002 ca agentie de BTL, dupa cum a afirmat, pentru AdPlayers, Laura Kungl (foto) - Managing Partner la Clock Advertising, compania de comunicare s-a dezvoltat ulterior ca agentie full-service si are in prezent 65 angajati si o cifra de afaceri de 1,3 Mil. EUR
Felix Tataru (GMP), de la Cannes: 'Ar trebui sa fie tot managementul agentiilor din Romania la Cannes Lions'
Miercuri, 20 Iunie 2007
"Tot ce este inscris la Cannes este creme de la creme. Imaginativa ca finalistii sunt creme de la creme de la creme, din care 25 de oameni din juriu trebuie sa le aleaga Leii", adauga seful agentiei de publicitate finalista la Press Lions cu inscrierea Mandra, pentru Carpalat.
« 3 4 5 6 7 »