Rezultatele cautarii dupa : "casa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Itsy Bitsy FM refuza bugete junk food, parteneriate Jetix si Cartoon Network
Luni, 18 Mai 2009
 Postul de radio pentru copii si parinti care emite in prezent in 6 orase este subventionat 50% din casa de productie On Air Studio, dar refuza in continuare „bauturi carbogazoase, tot ceea ce noi consideram „junk food”, mai precis chips-uri, si chiar un lant de fast-food-uri” explica Nadia Tataru, fondatoarea postului
Promotia Goana dupa Aur sau Goana  dupa Tinichele ?
Vineri, 08 Mai 2009
 Sunt premiile despre care se vorbeste in „Goana dupa Aur” intradevar incadrate la  „metale pretioase” si...
Spotul Heineken Walk in Fridge a fost creat in Olanda de agentia TBWANEBOKO
Joi, 07 Mai 2009
 Spotul Tv poate fi vazut si in Romania pe posturile TV si in salile de cinema incepand din 8 mai
Realitatea Catavencu renunta la DBV Media House pentru vanzarile Publishing si Radio
Joi, 07 Mai 2009
 La nici sase luni de administrare a publicitatii prin regia DBV Media House, potrivit unor surse din piata, board-ul Realitatea Catavencu ar fi votat deja marti, 6 mai,...
Fundatia Principesa Margareta a Romaniei a organizat “Crosul Generatiilor cu Pastel Age
Joi, 30 Aprilie 2009
 Agentia a asigurat servicii de consultanta sportiva si implementare pentru “Crosul Generatiilor”, competitie derulata miercuri, 29 aprilie, in Parcul Herastrau
FRIENDS Advertising: 9,4 Mil. Lei (2,55 Mil. EUR) din creatie si strategie (55%), project management (30%) si PR (15%)
Vineri, 17 Aprilie 2009
 „Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Gabi Szabo si Claudiu Niculescu cheama cu Pastel Age 2.000 de elevi in Cupa 1
Miercuri, 08 Aprilie 2009
 Cu un buget necesar de 80.000 de euro pentru ca un eveniment de acest gen sa fie relevant in publicul tinta, anul trecut organizatorii sustin ca au participat la Cupa 1 mai mult de...
Intesa Sanpaolo Bank: creatie Funny, media - Brand Connection
Vineri, 03 Aprilie 2009
 Aflata in prima campanie produsa in Romania, comunicarea se va derula pana la finalul lunii aprilie pe Tv, presa centrala si locala, Internet si materiale de promovare in unitatile...
Publicis Romania semneaza campania venirii Ursus alaturi de Echipa Nationala
Marti, 31 Martie 2009
 Campania integrata „Ursus - O noua atitudine pentru Echipa Nationala” se desfasoara  pe TV, in online prin site-ul dedicat ursusfotbal.ro, pe panouri gigant, in presa scrisa
Cu 157.000 cititori, Caminul anunta trei cresteri consecutive de audienta in SNA
Luni, 30 Martie 2009
 Avand o audienta de 157.000 cititori e editie, potrivit studiului SNA Focus oct'07-oct'08, incepand cu numarul lunii aprilie, revista home & deco editata de Hiparion Magazines...
FHM anunta vanzari mai mari decat Playboy (+60%), Men’s Health (+96%) si Maxim (+193%)
Marti, 24 Martie 2009
 Potrivit reprezentantilor Sanoma Hearst Romania, editorul publicatiei, revista de lifestyle masculin a vandut  in semestrul II din 2008 in medie un numar de 18.464 exemplare
Financiarul: sold out 20.000 exemplare din Ghidul de Cultura Generala Enciclopaedia Britannica
Joi, 12 Martie 2009
 „Ghidul de cultura generala – intrebari si raspunsuri” realizat imoreuna cu „Enciclopaedia Britannica” s-a lansat din 6 martie
Key Visual Effie 2009, de Sorin Predescu
Miercuri, 11 Martie 2009
 Despre concursul de creatie pentru key visualul Effie 2009, cu Sorin Predescu, 14 ani de creatie in publicitate si Director de Creatie, Candiso
Valentin Oeru pleaca de la sefia regiei de vanzari Boom
Luni, 09 Martie 2009
 Numit director executiv Boom la sfarsitul anului 2006, regia de vanzari de la Netbridge Investments condusa alaturi de Cristian Petriceanu, Director General al companiei, a...
Dots Combinatii: creatie Propaganda, media Starcom
Luni, 02 Martie 2009
 Produs de Propaganda, spotul Dots Combinatii se difuzeaza prin agentia de media Starcom din 26 februarie
Cappy Tempo, Mima, semnat de Ogilvy
Luni, 02 Martie 2009
 Noua campanie Cappy Tempo este comunicata din 14 februarie la nivel national pe principalele canale TV si prin materiale la punctul de vanzare
Fost director MediaMall, Carmen Andrei a plecat la Cocor Channel, Director Executiv
Miercuri, 25 Februarie 2009
 Carmen Andrei a plecat de la MediaMall la „Client”, Cocor Channel fiind unul dintre canalele media reprezentate de catre regia de vanzari pe piata romaneasca de media,...
Campania interactiva Panasonic Cuceritorul, cu Sparkle Digital
Luni, 09 Februarie 2009
 Lansata in luna mai 2008, Sparkle a dezvoltat mai multe proiecte de marketing digital si de one-to-one marketing pe platforme integrate (web, sms, infoline, newsletter, print) pentru...
1 milion de euro pentru integrarea diviziei de business Realitatea-Catavencu
Miercuri, 04 Februarie 2009
 “ Integrarea celor trei redactii ale diviziei are drept scop in primul rand o eficientizare a fluxurilor operationale si de lucru”, spune Sorin Freciu, Director Divizie Business Media Realitatea-Catavencu
 Pesimist 2,5 Mil., optimist trecem de 3,5 Mil, poate chiar 4 Mil. EUR, estimare F5 X Media, Dragos Stanca, MD, F5
Luni, 26 Ianuarie 2009
 Dragos Stanca mai estimeaza ca, pe langa F5 X Media - regia de vanzari online a grupului, parteneriatele si proiectele in finantare vor produce jumatate din cifra de afaceri totala a...