Rezultatele cautarii dupa : "carpatica"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 »
25 de sculptori la Zilele Atelierelor Deschise de Sculptura, Editia a-III-a, aprilie 2019, Bucuresti
Marti, 09 Aprilie 2019
Cu prilejul evenimentului Zilele Atelierelor Deschise de Sculptura de anul acesta, 25 de sculptori va asteapta la adresele atelierelor lor pe parcursul a doua weekenduri consecutive, 13-14 si 20-21 aprilie. Aceiasi sculptori isi vor reuni lucrarile, din 11 aprilie 2019, in expozitia Sculpturi din Atelierelor Deschise...
Divizii noi la ARBO Influence Marketing (The AIM). ,,Clientii multinationali investesc bugete consistente Alin Alecu, GM, ARBOmedia
Luni, 18 Martie 2019
 "Dupa intrarea pe piata in jumatatea a doua a anului 2018 cu cele 3 divizii de: Travel, Wellbeing si Family, am identificat o nevoie a clientilor de bloggeri specializati pe diferite nise. Astfel am creat divizia de food, pentru impatimitii gatitului si divizia de lifestyle pe care am lansat-o in cadrul...
Femei care inspira celebrate de Itsy Bitsy, intr-o expozitie gazduita de Auchan Titan si hidratata de Aqua Carpatica
Joi, 14 Martie 2019
 In cadrul unei expozitii gazduite de Auchan Titan si hidratata de Aqua Carpatica, Andreea Marin, Dana Nalbaru, Feli, Sore, Urania Cremene, Simona Dragomir, Ruxandra Rusan, Alex Zamfir si Marius Constantinescu au vorbit cu recunostinta despre acele femei, care le-au marcat existenta, intr-o campanie de celebrare a...
As You Like It. Expozitie de Grafica Digitala pe teme shakespeariene din 19 februarie la F64 din Bucuresti
Luni, 18 Februarie 2019
Expozitia este organizata de Liceul de Arte Plastice Nicolae Tonitza in cadrul Proiectului Cultural Contemporanii si Wacom
Cronicari Digitali a adus Zaga Brand patru trofee la competiiile nationale de comunicare
Luni, 03 Decembrie 2018
200 de autori de continut digital au creat in doar sase ore 1.000 de povesti virtuale in cadrul unui Heritage Instameet, eveniment de inchidere oficiala, pe anul in curs, a proiectului Cronicari Digitali, cea mai mare campanie din Romania de promovare a patrimoniului cultural in randul tinerilor, desfasurata cu accent pe...
Campania de viralizare a patrimoniului cultural, Cronicari Digitali a castigat Best Digital PR la IAB MIXX Awards 2018
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
 Trofeul pentru cea mai buna campanie de Digital PR derulata in 2018 a fost adjudecat de Cronicari Digitali, demers de viralizare a patrimoniului cultural in randul millennials, desfasurat de agentia de comunicare Zaga Brand si sprijinit de Institutul National al Patrimoniului. 
8 case in 5 zile in BIG BUILD 2018, la Cumpana, cu Habitat for Humanity Romania
Miercuri, 10 Octombrie 2018
Printre cei care au donat bani, materiale de constructii sau servicii se numara: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, (partener principal), Tondach, Bosch,  Ursa, Siniat, Ariston, Piatra Online, VEKA Romania, TeraPlast, Atelierele Ilbah, Aqua Carpatica, Fundatia...
Festival Vizual intre 23 - 26 august la Brasov. AMURAL 2018 intitulata sugestiv Editia A4
Vineri, 17 August 2018
In perioada 23-26 august, intreaga zona Dupa Ziduri, cu padurea si monumentele sale medievale, devine “caietul de schite” a peste 100 de artisti din intreaga lume. Tema acestei editii – foaia A4 si infinitele posibilitati pe care aceasta le ofera.
32 de trofee de eficienta. Grand EFFIE 2018 merge la Together for MagicHOME, de Jazz Communication
Vineri, 15 Iunie 2018
 12 agentii si companii au fost premiate in cadrul Galei Effie, care s-a desfasurat la Palatul Bragadiru si a fost prezentata de Andi Moisescu. In total, au fost acordate 9 Gold Effie, 12 Silver Effie, 10 Bronze Effie alaturi, bineinteles, de Grand Effie.
50.000  de parinti si copii au sarbatorit 1 Iunie cu Itsy Bitsy FM
Marti, 05 Iunie 2018
Evenimentul a fost realizat cu sprijinul Primariei Sectorului 3 si sustinut de: AMS Rent a Car, Aqua Carpatica Kids, Baby Dove, BCR, Caroli, Centrul Comercial Auchan Titan, Danonino, Fulga, LEGO, Napoca, Nivea Sun, Secom, Telekom.
Lucrari asigurate la 10 milioane de euro in Art Safari. 34.000 vizitatori la cel mai mare eveniment de arta.
Vineri, 25 Mai 2018
 Lucrarile, asigurate pentru o valoare globala de aprox. 10 milioane de euro, au provenit din muzee romanesti si straine, printre care si Muzeul Pompidou si Muzeul Louis Vuitton Fondation din Paris
Cele 29 produse si servicii care vor purta in campanii Votat Produsul Anului 2018. Castigatorii competitei.
Vineri, 25 Mai 2018
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
Voluntarii Habitat for Humanity Romania incep constructia a 36 de case in 5 zile in cadrul Big Build
Luni, 02 Octombrie 2017
 Partenerii proiectului: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, Holzindustrie Schweighofer (parteneri principali), Bosch, Holcim, Ariston, Ursa, Siniat, Bel Profile, Cisco, AkzoNobel, Apla, Kronospan, Dow, Aqua Carpatica, Fundatia pentru Smurd, DB Schenker, Nakita, A.C.E.E.A., Habitat for Humanity Irlanda de Nord, Habitat...
1.483 de copii si 20 de scoli au participat la atelierele Art Safari Kids 2017
Marti, 25 Iulie 2017
Pe langa partenerii institutionali, evenimentul a fost sprijinit de Lexus, Gi Group, Domicilio, Silva, Tastemakers, Decor Floor, Milliken, Policolor, Gerflor, Microsoft, Roca, Illy, Merenist Profesional, Domeniile Samburesti, Retropolitan Republic, World Class, Huawei, Uber, Konica Minolta, Aqua Carpatica, Moir,...
Doua Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnata de Cohn&Jansen JWT
Joi, 22 Iunie 2017
 AQUA Scanner a avut peste 150.000 de download-uri, cu peste 4.500 de sesiuni pe zi in timpul campaniei si a reusit sa genereze vizibilitate problemei nitratilor din apele imbuteliate, generand un reach organic de 1.3 milioane de vizualizari. 
Video-mapping si pictura la Human Extension.
Joi, 09 Martie 2017
 Expozitiea Human Extension de Victor Fota si Aural Eye va avea loc in perioada 14 martie – 6 aprilie  si are printre sustinatori Galeria Galateca (Gazda) si partenerii expozitiei: Epson, Grolsch, AQUA Carpatica, Domeniile Samburesti, Rose Mary, 2Music Events.
“Testul Puritatii AQUA Carpatica de Cohn&Jansen JWT a castigat White Pencil la D&AD Impact
Vineri, 07 Octombrie 2016
 Campania  AQUA Carpatica a oferit intrumentul de masurare al apei pe care o bem, fie ca este cea imbuteliata, fie cea de la robinet sau din fantani. Rezultatele au fost centralizate pe platforma www.testulpuritatii.ro, unde consumatorii au inregistrat peste 2514 de teste.
100.000 EUR in campania Itsy Bitsy de 1 iunie. Scop: Zi libera si Timp de calitate pentru parinti si copii
Luni, 30 Mai 2016
 Campania este dublata de „Copiii coloreaza viata” - un eveniment de 1 iunie special organizat la Bucuresti de reteaua de posturi...
United a castigat contul de servicii de marketing si comunicare al ansamblului de birouri Oregon Park
Miercuri, 11 Mai 2016
 Estimat la servicii de marketing de agentie de 50.000-70.000 euro anual la care se adauga investitiile in media si comunicare, bugetul ansamblul  de birouri apartine Portland Trust care a mai dezvoltat Opera Center I si II, Bucharest Business Park, Floreasca 169A si Floreasca Park.
INFO: Tabloul Complet al Castigatorilor si Finalistilor Effie Awards Romania 2012
Miercuri, 06 Iunie 2012
Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.

 

« 1 2 3 »