Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 06 Iunie 2011
Organizatorii festivalului au facut public si in acest an cei „peste 80 de membri” ai juriului, dar niciodata cine, si mai ales ce categorii a...
Marti, 15 Martie 2011
In timp ce administratorul contului de media a ramas acelasi din anul 2006 – agentia Mediacom (parte a grupului WPP), UniCredit Tiriac Bank a desemnat trei agentii noi pentru dezvoltarea campaniilor de comunicare: 23 Communication Ideas (creatie), Rogalski Grigoriu (PR) si Republika Interactive (online)
Vineri, 04 Februarie 2011
„Comparativ cu munca in PR, in industria publicitate am simtit un fel de deriva”, spune Eliza Rogalski in AdPlayers, in primul interviu acordat unei publicatii dupa numirea la carma Tempo Creative Group, care include operatiunile agentiilor Tempo Advertising, Rogalski Grigoriu si Kinecto
Vineri, 19 Noiembrie 2010
“Vine pensia! A 13-a!” este o continuare a conceptului campaniei lansate anul trecut “A venit pensia””, a afirmat pentru AdPlayers Carmen Oprisescu,...
Vineri, 23 Iulie 2010
Panoul GMP care multumeste angajatilor a primit replici OOH multimedia de la colaboratorii agentiei, in 4 locatii din Capitala
Miercuri, 21 Iulie 2010
„GMP este “despre oameni”. Oamenii cu care am construit ceea ce este astazi GMP. Altfel, n-as fi putut sa fac decat un boutique de creatie cu 4-5 colegi, dar n-a fost asa”
Vineri, 02 Iulie 2010
Contul a fost castigat in urma unei licitatii la care au mai participat Draftfcb, Frank, Graffiti BBDO, Lowe&Partners
Joi, 10 Iunie 2010
Agentia a ajuns in finala competitiei ce are ca obiectiv design-ul copertei Advertising Age, the Global Issue, numarul care va aparea in timpul festivalului international Cannes...
Vineri, 04 Iunie 2010
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
Joi, 13 Mai 2010
Ce spun reprezentantii din Romania? Radu Florescu: „Este o discutie de achizitie pentru Zenith”, Teddy Dumitrescu: „Nici vorba”, Stefan Iordache:...
Marti, 23 Martie 2010
Estimat de AdPlayers la 100-110.000 EUR, intregul cont de creatie, strategie si productie, inclusiv website a itrat in portofoliul Saatchi & Saatchi, in urma castigarii unui...
Luni, 25 Ianuarie 2010
„Este evident una din cele mai multe mutari din business-ul de media romanesc ale acestui an, insa, chiar si fara Vodafone, ne batem in continuare pentru locul I pe piata de media”, a declarat pentru AdPlayers, Mihai Trandafir, seful diviziei de media Universal McCann de la McCann Erickson
Joi, 01 Octombrie 2009
„Cifra de afaceri pe 2008 este data de suma operatiunilor de pana la 1 iunie 2008 ale fostului OMD, devenit Omnicom Media Group Romania ...
Luni, 10 August 2009
Agentia de publicitate Propaganda a semnat creatia si strategia campaniei „Aventurile bobului de cafea” in presa scrisa, online si radio, contul de media administrat de Mediaedge:cia fiind derulat in perioada iulie - septembrie
Miercuri, 15 Iulie 2009
Videoclipul aniversar de Ziua Frantei s-a proiectat pe 3300 mp, mediafatata fiind estimata la un trafic de 2,9 milioane autoturisme pe luna
Marti, 26 Mai 2009
Miscarea ar reprezenta o aliniere a activitatilor de cumparare de media pe segmentul de bauturi racoritoare Pepsi Americas estimate la 4-5 Mil. EUR, la cele de produse alimentare din...
Luni, 25 Mai 2009
Dupa plecarea a doi din trei redactori Strategic, publicatia online va trece sub coordonarea redactorului sef Biz, Marta Usurelu, apropiata a fostului redactor sef al publicatiei Campaign si predecesorul Romanitei Oprea- Cristian Manafu
Luni, 04 Mai 2009
Editia de luna mai a revistei editate de Edipresse AS Romania marcheaza 10 ani de la lansarea primului numar, publicatia avand potrivit declaratiilor de difuzare un tiraj vandut de 20.164 exemplare pe aparitie
Miercuri, 25 Februarie 2009
Carmen Andrei a plecat de la MediaMall la „Client”, Cocor Channel fiind unul dintre canalele media reprezentate de catre regia de vanzari pe piata romaneasca de media,...
Miercuri, 18 Februarie 2009
„Am ales OMG Romania din mai multe oportunitati pe cae le-am avut dupa despartirea de Y&R/ Team pentru ca mi s-a parut cea mai interesanta propunere si provocare profesionala”, a afirmat pentru AdPlayers, Nicu Laita, Media Director la Omnicom Media Group Romania.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: