Rezultatele cautarii dupa : "care"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Victor Dobre, (International Advertising Association / IAA - Romania
Joi, 10 Mai 2007
"Sfatul meu ar fi ca domnul Faryna sa accepte cat mai repede propunerile IAB Romania si sa coopereze neconditionat. Riscurile pe care si le asuma denigrand sunt foarte mari. E mai bine sa fii IN autobuz decat SUB autobuz (parafraza unui proverb britanic)".
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Calin Rotarus (ARBOmedia)
Miercuri, 09 Mai 2007
"Piata romaneasca de media online isi continua cresterea exploziva si a atins un stadiu de evolutie in care simte nevoia sa reglementeze aspectele tehnice si etice legate de aceasta forma de publicitate, lucru pe care il va face oricum, printr-o organizatie sau alta, afiliata sau nu la IAB sau la alt organism international"
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Andrei Georgescu (White Image)
Miercuri, 09 Mai 2007
"Sincer mi se pare putin jenant ce face domnul Faryna. In primul rand ca si-a permis sa vorbeasca in numele industriei de advertising din Romania in momentul in care agentia dumnealui lucra in principal pentru guvernul SUA. In al doilea rand pentru ca pana acum nu l-am vazut zbatandu-se pe piata pentru a impune niste standarde sau pentru a aduce mai multa lumina in ceea ce inseamna aceasta...
Ogilvy& Mather da 'gustul Copilariei'
Marti, 08 Mai 2007
Potrivit autorilor, noul spot TV semnat de agentia Ogilvy& Mather va fi urmat in vara de o campanie neconventionala, care va cuprinde doua componente: outdoor si internet, campania media fiind derulata de Starcom
Nestea se racoreste cu Lowe&Partners
Luni, 07 Mai 2007
Potrivit agentiei, pe parcursul campaniei de 6 saptamani, principalul target atins de mesajul Imagineaza-ti un ceai cu aromele padurii sunt tinerii si adultii carora le place sa bea cafea si ice tea si care adopta un stil de viata sanatos, fara a deveni obsesivi
ETARGET a avut venituri de 2,24 Mil. EUR din publicitatea pay-per-click (PPC)
Vineri, 04 Mai 2007
ETARGET a inregistrat venituri (revenue n.r.) din publicitatea pay-per-click (PPC) in valoare de 2,247 milioane euro anul trecut, iar din punct de vedere al cifrei de afaceri (turnover n.r.), Dusan Urban (foto) - Country Manager al Etarget Romania mai declara de curand, pentru AdPlayers, ca furnizorul de reclama online insumeaza in tarile in care serveste reclama PPC o cifra de afaceri de...
Prime Time pentru audienta ARMA
Joi, 26 Aprilie 2007
Primul Seminar International ARMA dedicat tendintelor actuale in masurarea audientelor si utlizarii datelor de audienta in practica industriei de media si publicitate va avea loc pe data de 29 mai 2007 si "se adreseaza specialistilor in media si in principal celor care se ocupa cu producerea si utilizarea de date de audienta in institute de cercetare, agentii de publicitate/media, statii...
Mihaela Nicola, fata in fata cu Robert Turcescu
Miercuri, 25 Aprilie 2007
Mihaela Nicola (Nicola Porter Novelli, The Group) este invitata sa participe la prima editie a seminarului "Fata in fata cu presa", eveniment la care mai este anuntat sa acorde bile jurnalistice si Robert Turcescu
GMP ar putea lucra pentru Basescu
Vineri, 20 Aprilie 2007
"Probabil ca da", a raspuns Felix Tataru (foto) - Managing Director la GMP, agentia de publicitate care a lucrat pentru Traian Basescu la ultimele campanii pentru alegeri, intrebat de catre AdPlayers cum ar raspunde daca i s-ar propune sa lucreze din nou pentru Basescu
Starlink a cāstigat strategia de media Autoitalia Group
Vineri, 20 Aprilie 2007
Cu  52 de angajati si o cifra de afaceri de 5,6 Mil EUR anul trecut, Starlink Group a castigat strategia media Autoitalia Group, cont care are in portofoliu Fiat, Alfa Romeo, Lancia, SsangYong, Maserati si Honda
McCann Erickson a cāstigat contul de creatie Caroli Foods
Miercuri, 18 Aprilie 2007
In urma unei licitatii organizate de reprezentantii companiei, la care a mai participat Violet Advertising, agentia de publicitate McCann Erickson a castigat creatia Caroli Foods, dupa ce, anul trecut, contul era in portofoliul Saatchi&Saatchi
Suntem (Vodafone Romania) lideri de business Liliana Solomon - CEO, Vodafone Romania
Marti, 17 Aprilie 2007
La 10 ani de activitate de telefonie mobila pe piata romaneasca, "Suntem  lideri de business", a afirmat Liliana Solomon, Presedinte si Chief Executive Officer Vodafone Romania, care a mai spus ca cifra de afaceri este un indicator incontestabil, spre deosebire de numarul de clienti in retea
Milli comunica online cu Starcom si Ninespices
Marti, 17 Aprilie 2007
Comunicat īn cadrul unei campanii ce cuprinde componenta indoor, campanie online si direct mailig care se va īncheia la sfārsitul lunii aprilie, site-ul www.sanatateamilli.ro este promovat prin agentia media STARCOM, care a colaborat cu agentia Ninespices pentru web development si executie
Senior textier nou, la Brandstalk
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Marian Enache - Senior Copywriter, a intrat in publicitate in 1999 si spune ca a lucrat a lucrat in cam toate "genurile de agentii": de la buticuri de creatie cu 5-10 angajati pana la multinationalele "in care nici dupa un an nu stii cum ii cheama pe toti colegii tai"
Pasari rare, la Rodirect 2007
Marti, 10 Aprilie 2007
Pe langa Drayton Bird (foto), o legenda a marketingului pe care Chartered Institute of Marketing il numara printre cele 50 de nume care au ajutat la formarea marketingului de azi, printre invitatii conferintei de marketing direct de saptamana viitoare se mai numara Alastair Tempest, Director General Federatia Europeana de Marketing Direct (FEDMA), Jack Saffell- Reader's Digest, Fred Koblinger -...
Exclusivitate ARBOmedia īn Balcani pe 4 Mil. utilizatori de internet
Marti, 10 Aprilie 2007
Regia pan-europeana de vanzare de publicitate ARBOmedia a semnat un proiect de colaborare exclusiva cu Httpool, un punct central pentru marketing online in Slovenia, Croatia, Serbia si Muntenegru, Bosnia si Macedonia care ii aduce 150 de site-uri si 4 milioane de utilizatori
Adrian Tuluca (Propaganda) despre Effie 'Premiile obtinute confirma sintagma sub care Propaganda se pozitioneaza'
Joi, 05 Aprilie 2007
"Premiile obtinute (la EFFIE n.r.) confirma sintagma sub care Propaganda se pozitioneaza – Creative Marketing si faptul ca furnizam partenerilor nostri solutii eficiente, ce imbina strategia si creatia intr-un mod fericit", a declarat Adrian Tuluca, Director Executiv Propaganda, agentia care a castiugat 2 premii la Effie (Aur pentru Radio Guerrilla si Argint pentru Fiobilin
Incizie īn Anatomia unui media plan
Miercuri, 04 Aprilie 2007
Workshop-ul  organizat de curānd de Media Hub Consultants a avut ca invitati jucatori din piata de publicitate printre care s-au numarat oameni de marketing si publicitate de la Berlin-Chemie, Friends Advertising, Germanos, MOL Romania, Real Hypermarket, Supreme Chocolat
McCann PR a cāstigat licitatia Ericsson
Miercuri, 04 Aprilie 2007
"Am muncit mult si, īn acelasi timp, ne-am dorit foarte tare sa cāstigam acest cont", afirma Imola Zoltan (foto) - Managing Partner, McCann PR, agentie care a cāstigat contul Ericsson pentru Romānia īn urma unui pitch
Catalina Cernica (Graffiti BBDO) despre EFFIE
Miercuri, 04 Aprilie 2007
"Dacia a reusit sa devina singurul brand premiat la toate editiile Effie in conditiile unei piete din ce in ce mai competitive, dominata de promotii agresive, piata in care inca mai persista cutuma cum ca aceasta masina se vinde singura", afirma Catalina Cernica, Managing Director Graffiti BBDO si membru al juriului editiei 2007 Effie Romania