Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 24 Iunie 2010
Presedintele grupului din care fac parte Publicis Romania, Publicis Events si Optimedia subscrie opiniilor exprimate de Bogdan Enoiu si Radu Florescu, dar vine si cu o perspectiva a pietii in cifre si o ilustrare sugestiva a invingatorilor
Miercuri, 23 Iunie 2010
„Cumulul cifrelor de afaceri nu mai reflecta clasamentul grupului”, explica Stefan Iordache, COO, Leo Burnett Group din care fac parte printre altele Luni, 21 Iunie 2010
Festivalul international de publicitate care a luat startul Duminica, 20 iunie, promite spre deosebire de alti ani o mai mare acoperire „LIVE” pe canneslions.com
Miercuri, 16 Iunie 2010
Producatorul de bere care a lucrat pentru creatia si strategia de la "Ziua Barbatului" Bergenbier cu agentia Leo Burnett, a semnat noul spot Tv pe „fotbal” cu o...
Joi, 10 Iunie 2010
Agentia a ajuns in finala competitiei ce are ca obiectiv design-ul copertei Advertising Age, the Global Issue, numarul care va aparea in timpul festivalului international Cannes...
Miercuri, 09 Iunie 2010
Alexandra Popa (foto) este noul Account Director pe Philip Morris, Luiza Dumitras este Account Manager care se va ocupa de Marlboro, Ionut Ciocsan – Senior Producer si Radu Baitan – BTL Director
Marti, 08 Iunie 2010
In jur de 80 expozanti si aproape 4.000 de participanti, din care 20% specializati, sunt asteptati la editia din acest an ce va avea la Sala Palatului, intre 10 si 12 iunie
Marti, 08 Iunie 2010
Desi n-ar trebui sa constituie un secret ci dimpotriva - un act de onoare si tototdata de asumare a responsabilitatii juratilor, secretul alcatuirii celor 4 paneluri Vineri, 28 Mai 2010
Lansata sub conceptul creativ “Gustul de care nu te poti desparti”, campania Campofrio beneficiaza de doua spoturi tv
Miercuri, 26 Mai 2010
Cu 25% afacerea Millenium Communications, divizia de PR a grupului devine agentia de relatii publice Bortun-Olteanu, care ii are ca parteneri pe Andrei Bortun, fondatorul si...
Joi, 20 Mai 2010
Sub deviza "Miercuri ne imbatam cu vise la Ad'Drink", in contextul crizei economice care a afectat industria de publicitate, publicitarii au demarat miercuri, 19 mai, o...
Joi, 20 Mai 2010
Estimat de AdPlayers la 700.000 – 1 Milion EUR, bugetul de media Labormed a fost castigat de Brand Connection, in defavoarea Universal McCann, divizia de media de la McCann...
Marti, 18 Mai 2010
Costin Ilie, ex redactorul sef cotidianul.ro si mai apoi Voxpublica.ro, il inlocuieste pe fostul redactor sef realitatea.net, Ionel Lespuc, care va ramane in componenta echipei portalului de stiri de unde va conduce o serie de proiecte editoriale de la Cluj, printre care si REALITATEA.NET/Local
Joi, 13 Mai 2010
„Avem un contract global. Pana in momentul in care nu primim o informatie oficiala nu putem comenta zvonuri”, a declarat...
Luni, 10 Mai 2010
Sustinut international e Orange, Editura Evenimentul si Capital (EEC) in colaborare cu B1 lanseaza proiectul multimedia Cannes 2010, singurul proiect care va reflecta festivalul in perioada 10 - 23 mai 2010, atat in audio-video, cat si presa scrisa si online
Vineri, 07 Mai 2010
Potrivit cifrelor funizate de oficialii Intact si estimarilor AdPlayers, Divizia TV a grupului Intact, care include posturile de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV...
Marti, 27 Aprilie 2010
„Am fost socati de realitatea cruda a fotografiilor”, afirma Jorg Riommi, Creative Director Saatchi & Saatchi, agentie de publicitate care nu a intervenit in niciun fel in imaginile realizate de fotograful Chris Jordan
Miercuri, 21 Aprilie 2010
Fostele Millenium Communications, Raluca Bailescu si Alina Alexandrescu, alaturi de un al treilea partener, Dragos Maraloiu, intra pe piata de evenimente si BTL cu Zebra Communications, agentie care, potrivit unor surse din piata, pregateste deja poiecte pentru Finlandia si Jack Daniel’s
Luni, 19 Aprilie 2010
Dupa un pitch la care au participat mai multe agentii de publicitate, Philip Morris va continua cu agentia Wunderman, cu care lucra din 2007, la care se adauga de curand si Saatchi & Saatchi X
Joi, 08 Aprilie 2010
„Compania poate sa fie profitabila prin atragerea de venituri mai mari din publicitate, la care se adauga nu neaparat reducerea, cat optimizarea cheltuielilor de publicitate”, a afirmat Peter Imre pentru AdPlayers
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: