Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 25 Martie 2008
Editorii publicatiei gratuite din domeniul amenajarilor, decoratiunilor si constructiilor si-au propus in acest an venituri peste 1 Milion EUR
Vineri, 21 Martie 2008
Agentia de publicitate Scala JWT a dezvoltat si lansat recent campania de comunicare pentru cel mai nou produs Bancpost, Contul Perfect
Vineri, 22 Februarie 2008
Campania este programata pe outdoor, presa, internet si altele
Sambata, 15 Decembrie 2007
Trimestrialul editat de Edipresse AS Romania apare din decembrie, intr-un tiraj de 20.000 de exemplare, si un tarif lista pentru o pagina de publicitate de 8.900 RON
Joi, 06 Decembrie 2007
La o piata estimata in 2007 la 50 milioane euro rate card sau 42 milioane euro net, Affichage Romania si Amco au, in acest an, o cifra de afaceri cumulata de 10,5 milioane euro”, spune Lucian PaIaz, CEO Affichage Romania, compania estimad ca are pese 25% din piata
Luni, 03 Decembrie 2007
Lansarea Bonus Card a fost conceputa de V+O Communication (consultanta in comunicare) si sustinuta de agentiile Cohn&Jansen (publicitate) si Trust Vision (BTL)
Joi, 29 Noiembrie 2007
McCann Erickson, Publicis, GMP, Papaya si Propaganda au luat 3 Silver si 3 Bronz la Epica Awards, dar nu au reusit sa atinga stralucirea gold-ului, singurul recunoscut ca premiu in festivalul de publicitate
Marti, 27 Noiembrie 2007
Intr-un top realizat de Adevolution in luna Noiembrie, un numar de 363 de companii mari si mijlocii insumeaza cheltuieli media online de 14,7 Milioane EUR net
Sambata, 24 Noiembrie 2007
GMP PR, Mmd, Pleon Graffiti, Grey Bucuresti, McCann PR si Ogilvy Public Relations sunt nominalizate la European Excellence Awards, competitie la care au participat peste 600 de intrari.
Luni, 19 Noiembrie 2007
Compania URBB a alocat pentru promovarea marcii Tuborg Christmas Brew un buget de 500.000 Euro rate card (in baza tarifelor lista)
Marti, 13 Noiembrie 2007
Cu utilizare internationala, „Business Credit Card” de tip VISA, are nivelul maxim de creditare de 30.000 RON (pentru microintreprinderi) si 70.000 RON ( pentru IMM medii)
Miercuri, 08 August 2007
Despre bugetul anual pentru BTL si evenimente sponsorizate de Orangina, Catalin Ignat Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverages a afirmat pentru AdPlayers ca acesta este cuprins intre 35% si 40% din bugetul total alocat comunicarii marcii, estimat de executiv pe an la o valoare cuprinsa intre 1 si 1,5 Mil. EUR
Luni, 06 August 2007
Potrivit oficialilor de comunicare ai agentiei, colaborarea pe noul proiect Respiro dintre Lauren Finance, membra a grupului A&D Pharma, si AdVenture, s-a concretizat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate in luna iunie, pitch la care au mai participat alte cinci agentii de publicitate
Marti, 24 Iulie 2007
Agentia de publicitate AdVenture este noul furnizor de servicii de ATL si BTL pentru campaniile de marketing desfasurate de Interamerican, asigurare care a inceput deja cu o campanie de 450.000 EUR tarif lista, evaluata pentru AdPlayers, potrivit unor surse din piata, intre 50.000 si 80.000 EUR net
Joi, 05 Iulie 2007
Reevaluand pozitia Netbridge pe piata de media in publicitatea online, Valentin Oeru - Director Executiv la Boom - regia de vanzari de la Netbridge afirma: "Eu am declarat ca avem ca tinta in acest an 3 - 3,5 Mil. EUR si suntem in grafic"
Miercuri, 04 Iulie 2007
Spoon (lingura, eng. n.r.) Media lucreaza pentru bomboanelor gumate Katjes, campania - prezenta deja pe ecranele TV din Romania - fiind estimata la aproximativ 500.000 EUR Rate Card, sub 100.000 EUR in valoare neta, potrivit unor surse din piata
Joi, 28 Iunie 2007
Revista lunara va fi aparea intr-un tiraj de 20.000 de exemplare si va avea un tarif lista (rate card) de 13.000 RON pentru o pagina de publicitate
Vineri, 22 Iunie 2007
Tiparit in 10.000 de exemplare, conform editorilor, Mediafax Annual Report – Constructii 2007 se distribuie gratuit companiilor care opereaza in domeniul constructiilor si industriile conexe, tariful lista (Rate Card) pentru o pagina de publicitate fiind de 4550 RON
Vineri, 08 Iunie 2007
Campania de comunicare extinsa se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online, dar principalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro
Miercuri, 06 Iunie 2007
Fondata in 1933, de trustul Hearst Corporation in Statele Unite ca o publicatie elitista de moda si literatura, promovand scriitori importanti precum Ernest Hemingway si F. Scott Fitzgerald, revista de identitate masculina va fi lansata in Romania la 1 septembrie, intr-un tiraj de 20.000 de exemplare, iar pagina de publicitate va avea o cotatie lista de 22.000 lei ( 6.500 EUR, estimare AdPlayers)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: