Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 21 Iunie 2012
Volumul de publicitate outdoor cheltuit in Romania este de aproximativ 40 Milioane de euro net, iar cel al publicitatii Indoor este de aproximativ 10 Mil. euro, au estimat astazi pentru adplayers jucatorii din piata de media prezenti la evenimentul de lansare a Monitorizarea Investitiilor in Publicitate Out Of Home (MIP OOH).
Miercuri, 13 Iunie 2012
Media fact Book 2012. Potrivit agentiei de media Initiative, piata de media romaneasca a inregistrat in 2011 un volum de 309 Mil. EUR , si...
Luni, 05 Martie 2012
Editia din acest an a Mobile World Congress Barcelona 2012 a avut un numar de 1.400 de expozanti, un catalog de 450 de pagini (cantarind peste 2 kg !!!) si un cont bancar al organizatorilor cu siguranta mult mai gras decat cel de anul trecut. Scurt overview Mobile World Congress 2012, de Maia Novolan, Managing Partner Syscom Digital.
Miercuri, 02 Noiembrie 2011
In premiera in Romania la seria de evenimente organizate de ARMAD, ecusoanele de acces la RoDirect 2011 au imprimate si un QR CODE in care se gaseste encodata si cartea de vizita a participantilor la conferinta de marketing direct
Miercuri, 21 Septembrie 2011
“Mult mai putin,” spune Nicu Laita, Media Director la OmnicomMediaGroup Romania/Head of Opera. Desi estimarea in baza tarifelor lista este cu mult mai mare - cei 97 Mil. EUR Rate Card pe 6 luni cat spune monitorizarea BRAT ce reprezinta doar o parte din titluri, in realitate, presa scrisa n-a inghitit mai mult de 8-10 Mil. EUR in primul semestru al anului
Luni, 20 Iunie 2011
Divizia dedicata conceperii si implementarii de solutii neconventionale, “off-rate card” din cadrul Zenith Media Romania, a contribuit la realizarea campaniei de refinantare a creditelor de la ING Bank, dezvoltata sub sloganul „Pentru Oameni Mari”.
Miercuri, 23 Februarie 2011
Cu o cifra de afaceri de 300.000 EUR pe an, si avand sloganul „The Sportish Healthy Way”, marketingul cafenelei Fitto Cafe de pe Calea Floreasca din Bucuresti vinde racoritoare din fructe si legume, intampinand din partea casei clientii cu un sfert de tona de morcovi la pahar.
Marti, 01 Februarie 2011
Cu tiraje de la 100-150.000 exemplare pana la peste 500.000 exemplare, proiectele speciale si suplimentele editate de companiile Medien Holding au fost inserate nu numai in produsele grupului ci si in publicatiile altor editori
Vineri, 19 Noiembrie 2010
“Vine pensia! A 13-a!” este o continuare a conceptului campaniei lansate anul trecut “A venit pensia””, a afirmat pentru AdPlayers Carmen Oprisescu,...
Joi, 18 Noiembrie 2010
"Afisele respective sunt parte dintr-o campanie adresata pensionarilor - "Pune-ti pensia pe card si poti castiga a 13 -a pensie", afirma reprezentantii Mather...
Joi, 11 Noiembrie 2010
Estimat de AdPlayers la 100-120.000 EUR pe an, Zilele Biz, cel mai important dintre acestea, are loc in acest an in perioada 15-19...
Luni, 20 Septembrie 2010
Cu 205.000 exemplare distribuite gratuit, lunarul gratuit Oblique Dolce TV Magazin se claseaza conform BRAT pe locul 4-5 in ce priveste topul de tiraje per editie al publicatiilor din Romania, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Alexandru Andrei, managerul de vanzari al publicatiei
Joi, 15 Iulie 2010
In totalul veniturilor, aproximativ 60% a fost atras din display advertising, 35% din volumul de business este reprezentat de proiectele speciale de publicitate online, in timp ce reclamele contextuale si alte venituri au fost sub 5%, estimeaza Mihai Seceleanu, CEO al Internet Corp
Luni, 07 Iunie 2010
Valoarea tranzactiei este de aproximativ 100.000 EUR, potrivit informatiilor AdPlayers, insa Alice Nastase, fondatoarea si redactor sef al revistei, a evitat sa faca vreun comentariu in privinta cifrei inaintate
Luni, 31 Mai 2010
Inca o data Jobs se dovedeste a fi cu un pas in fata celor care i-au facut planul salvarii presei scrise, fara sa se intrebe daca si el si-a dorit cu adevarat acest lucru
Vineri, 28 Mai 2010
Daca pana mai ieri media locala era aproape monopolizata de Arbomedia care detinea 53% din piata de publicitate nationala in presa locala, noua regie Midas Media intra si ea in...
Vineri, 12 Martie 2010
„In 2010, acesta piata se va pastra, plus sau minus 10% comparativ cu 2009, in functie de evolutiile anului, sau de cum vor juca diversi investitori importanti in piata de...
Marti, 02 Martie 2010
Campania va fi difuzata in 16 tari din Europa si este realizata de Saatchi & Saatchi impreuna cu Mediaedge:cia, agentia responsabila de achizitia media
Luni, 22 Februarie 2010
Maia Novolan, Managing Partner, Syscom Digital, prezenta la evenimentul desfasurat intre 15 si 18 februarie la Barcelona
Joi, 22 Octombrie 2009
Cu 360.000 EUR venituri pe 2008 si o crestere de 10% pe primele cinci luni din 2009, managerul este de parere ca ar avea o revista profitabila, daca n-ar exista o parte din...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: