Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 02 Noiembrie 2015
E greu sa incepi cu "Intre Dumnezeu si neamul meu" a Omului Petre Tutea. Cer ingaduinta celor care citesc pentru ca vreau doar sa atrag atentia ca publicitatea inseamna si altceva decat bani si reclamele care se vad.
Marti, 27 Octombrie 2015
Joi, 20 August 2015
Televiziunea Romana a lansat pe, 19 august, la 134 de ani de la nasterea lui George Enescu, site-ul www.enescu.tvr.ro, dedicat exclusiv celui mai important eveniment cultural al anului, Festivalului International George Enescu.
Vineri, 07 August 2015
Banca sustine evenimentul si pentru atingerea unor obiective de marketing ambitioase.
Joi, 23 Iulie 2015
„N-avem nimic cu Metrorex, partenerul de contract. Vinovatii sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca pierd milioane de euro din publicitatea Metrorex” este pe scurt pozitia lui Vlad Ruta, reprezentantul legal Spectacular, compania care a castigat reprezentarea spatiului de publicitate la metrou in 2011.
Marti, 02 Iunie 2015
Luni, 18 Mai 2015
Difuzata in intervalele de emisie dedicate parintilor, din 18 mai, la orele 10:40 si 16:40, “Pretuieste viata” este realizata atat pe radio cat si in format audiovizual digital
Luni, 19 Ianuarie 2015
In timp ce unii oameni de publicitate se distreaza copios citind in presa e-mailurile altora, industria de publicitate romaneasca marcheaza un nou record negativ, la doi ani dupa Ordonanta de Urgenta nr.25 care interzice intermediarilor cumpararea spatiului publicitar TV in procesul de achizitie media pentru clienti.
Marti, 25 Noiembrie 2014
Republika, una din agentiile cunoscute drept pionieri in pozitionarea pe servicii digitale, si-a alaturat de curand o echipa si capabilitati de relatii publice si comunicare unui ADN recunoscut digital.
Miercuri, 13 August 2014
Editia 2014 a festivalului isi asteapta deja intrarile, iar termenul limita de inscriere este 15 septembrie. Premiile vor fi cunoscute la sfarsitul anului, in luna decembrie.
Vineri, 25 Iulie 2014
Estimate de specialisti din piata de media la aproape 100.000 de euro, pe cele 90 de minute de meci, vedetele au fost Cosmote si Vodafone. Marcile au scos din buzunar bani pe o audienta de dubla fata de meciurile de la Campionatul Mondial
Exclusiv: Fost CEO in OOH, Bogdan Vasile reintra in DM pe 25 Milioane de clienti cu Reader’s Digest.
Vineri, 11 Aprilie 2014
Fostul CEO al Euromedia, Bogdan Vasile, a fost recrutat de catre Tarsago Media Group o companie de marketing direct, publisher si servicii de maketing care a cumparat in ultimii 2 ani licentele de a vinde produsele Reader’s Digest din Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria si Romania.
Luni, 17 Februarie 2014
Independenta GMP Advertising din Miercuri, 20 Noiembrie 2013
Perceput drept un radio „pentru copii” conform unor cercetari de audienta, postul vrea sa accentueze perceptia „pentru parinti si copii”.
Marti, 09 Aprilie 2013
Estimata de surse din piata la un buget de aproximativ 100.000 de euro, campania Stejar isi cheama consumatorul “strong” sa bea pentru gustul si emotia momentelor masculine in situatii de consum variate, inclusiv cu tovarasii.
Miercuri, 03 Aprilie 2013
Ina Negoita a fost numita director de marketing la Provident Financial Romania.
Marti, 26 Martie 2013
In ciuda formularilor simple, productia mesajelor de marketing poate avea culise complicate si schimbari de agentii. O dovedeste si comunicarea platformei „Online va fi mereu simplu”.
Vineri, 08 Martie 2013
Cu o afacere a companiei interactive care a depasit in 2011, iar in 2012 s-a mentinut in cifra de 1 milion de euro, Justin Kadima, managerul si fondatorul agentiei Republika explica de ce piata serviciilor de profil stagneaza de ani buni incoace, in timp ce furnizorii de media online a crescut spre exemplu de la 20 la 40 de milioane de euro.
Luni, 18 Februarie 2013
Campania CNA ,,Interesul public mai presus de gustul publicului” a fost realizata doar cu resurse interne ale Consiliului National al Audiovizualului, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii institutiei
Miercuri, 28 Noiembrie 2012
OUG de modificare a Legii Audiovizualului interzice plata achizitiilor prin intermediari. „Obiectul achizitionarii mentionate la alin. (1) va fi platit direct de catre beneficiarul final al publicitatii televizate radiodifuzorului, in baza facturii ce va fi emisa de radiodifuzor catre beneficiarul final al publicitatii televizate”, spune punctul 6. privind modificarea...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: