Rezultatele cautarii dupa : "canalele"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Catena, Profi, Kaufland, Penny si Dr. Max in Top 5 cele mai vizibile branduri monitorizate in saptamana 13-19 martie 2023. Cercetare mediaTRUST.
Vineri, 24 Martie 2023
 Parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, mediaTRUST Romania, compania de monitorizare media cu capital privat cu cea mai indelungata experienta pe piata si cel mai vast portofoliu de client din Romania
Cu segmente ale videoclipului filmate cu HONOR Magic4 Pro, HONOR lanseaza campania globala de Craciun
Joi, 15 Decembrie 2022
 Cu peste 3.000 centre de service si 9 call centers, oferind servicii premium si eficiente clientilor din peste 100 de piete, compania este dedicata dezvoltarii tehnologiilor care le permit oamenilor din intreaga lume sa-si depaseasca limitele, avand capacitatea de cercetare si dezvoltare, precum si tehnologia...
Cu 9 Milioane euro investiti in noua fabrica de la Reghin, Lactate de Ibanesti, 100% romanesti, se extind national si se pregatesc international
Luni, 12 Decembrie 2022
 Fratii Mircea si David Todoran au preluat afacerea MIRDATOD Prod care comercializeaza brand-ul de la parintii lor in anul 1994, atunci cand au deschis manufactura de branza de la Ibanesti. O afacere in care laptele este adus de la ferma de peste deal, procesat dupa o reteta mostenita de la mama bunicului din partea...
Surse AdPlayers: Mutare la varful Vodafone. Ruxandra Rau, Director Brand & Marketing Communication
Joi, 03 Noiembrie 2022
 Potrivit informatiilor AdPlayers, neconfirmate de oficialii de comunicare, din 1 Noiembrie Ruxandra Rau se alatura echipei Vodafone Romania in functia de Director Brand & Marketing Commmunication.
Campanie Deloitte 30 de ani in Romania, semnata de Wopa. Despre oameni. Dincolo de cifre.
Miercuri, 05 Octombrie 2022
 
Licitatia Alpin 57 Lux, castigata de Cheil | Centrade. Cu noul partener de comunicare lanseaza campania „Dezgheata copilul din tine!” pentru Fulg de Nea
Luni, 03 Octombrie 2022
 Agentia de comunicare integrata si data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al retelei Cheil Worldwide, devine, in urma unui proces competitiv de pitch, noul partener pentru servicii de comunicare integrata al Alpin 57 Lux, o companie cu peste 30 de ani de traditie pe piata locala in...
HUAWEI Ads anunta parteneriate globale si solutii inovatoare la DMEXCO 2022
Joi, 22 Septembrie 2022
 Platforma de comunicare isi consolideaza cresterea rapida in Europa prin dezvoltarea ecosistemului de publicitate Huawei si pregateste parteneriate globale pentru siguranta brandului si imbunatatirea calitatii traficului
Noua oferta de toamna Vodafone. Campanie pentru buget de 200 de euro in beneficii, la alegere
Miercuri, 21 Septembrie 2022
 Noii abonati pot opta pentru reducere la factura, extra-optiuni sau dispositive. Oferta Vodafone de toamna aduce in prim plan diversitatea familiilor din Romania si pasiunile diferite ale acestora, fie ca e vorba de seriale, tehnologie, sport sau cumparaturi.
31.1 milioane de vizualizari si sute de clipuri pe Kaufland Summer TV. Postul online lansat de Kaufland si v8 au adus festivalurile pe telefoane
Joi, 01 Septembrie 2022
 Prin intermediul proiectului, Kaufland a devenit cel mai activ brand in digital in timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor care au mers la UNTOLD si la Neversea, dar si ale celor care au urmarit de la distanta evenimentele si au creat energia de la stand-uri si de la scenele de...
Promotiile la alcool au batut tot. 2 din 5 campanii din lanturile de magazine prezente in Romania au fost pentru bauturi alcoolice. Raport Mercury360, 2021.
Miercuri, 31 August 2022
 In 2021, campaniile promotionale au mentinut ritmul impus de valurile pandemice si au avut o frecventa intensificata in perioadele cu restrictii mai putine, pe perioada de vara, conform unui raport al companiei de comunicare si servicii de marketing Mercury360
Unicul turneu WTA de la Bucuresti, 10-18 septembrie. Investitie de 300.000 EUR si premii de 115.000 USD si 160 de puncte WTA pentru campioana, in WTA ”Tiriac Foundation Trophy”
Vineri, 05 August 2022
 Ion Tiriac: ”Organizarea acestui turneu reprezinta suma eforturilor depuse pentru a pastra Bucurestiul pe harta internationala a turneelor de tenis. Scopul Fundatiei Tiriac este de a incuraja practicarea sportului in randul tinerilor, iar organizarea acestei competitii vine sa completeze misiunea Fundatiei....
„Mame vs Tati”: Parintii Millenials si diferentele de perceptie, obiceiuri de consum si comportament intre mamele & tatii din Romania. Cercetare Cognition.
Luni, 01 August 2022
 Care sunt valorile parintilor romanilor cu varste cuprinse intre 35-44 ani? Care sunt prioritatile, pasiunile si obiceiurile de consum, canalele pe care le acceseaza si cum pot brandurile sa ii abordeze pentru a fi relevante? Cognition si-a propus sa raspunda la aceste intrebari in cel mai recent studiu realizat...
Cheil | Centrade si KUBIS semneaza o noua campanie pentru NN Romania, avandu-l protagonist pe Adrian Nartea
Marti, 24 Mai 2022
 Cheil | Centrade, hub-ul de comunicare integrata pentru Europa de sud-est al retelei coreene Cheil Worldwide a gandit si implementat o noua campanie ATL pentru NN Romania, care comunica principalele beneficii ale produselor de asigurare si pensie, anunta autorii campaniei.

„De la inceput cu SPOR!”. Marca de vopsea lavabila de la Policolor sustine proiectele de relocare in Romania, parte din migratia de la oras la sat.
Miercuri, 30 Martie 2022
 Neo-ruralii sunt noua generatie de adepti urbani ai relocarii la sat sau oras mai mic, fenomen care ia avans fata de migrarea inversa spre marile orase
Peste 35 de ziare locale, 80 de radiouri si 45 de televiziuni din portofoliul ARBOmedia in sprijinul refugiatilor din Ucraina
Marti, 01 Martie 2022
 Portofoliul de canale media ARBOmedia isi pune la dispozitie, cu titlu gratuit, spatiul disponibil pentru toate persoanele si entitatile dispuse sa ofere sprijin refugiatilor care trec granita dinspre Ucraina spre Romania.
Crestere cu 7,5% comparativ cu 2020 in FMCG. Industria bunurilor de larg consum continua sa fie un motor al economiei
Luni, 21 Februarie 2022
 Marcile proprii ale retailerilor, in majoritate cu preturi mai mici, continua sa castige teren in fata brandurilor de producator (+1.0% cota de piata), ajungand sa reprezinte 15.1% in valoare din totalul vanzarilor de FMCG din Romania.
GroupM lanseaza INCA, platforma de influencer marketing WPP de automatizare data-driven bazata pe AI. Costin Cocioaba, INCA Romania, Lead.
Miercuri, 20 Octombrie 2021
 Costin Cocioaba, INCA Romania, Lead: ,,INCA ofera neutralitate si planificare, precum si un proces de implementare mult mai usor, prin folosirea tehnologiei in toate etapele unei campanii, de la zona de discovery, pana la amplificare si raportare integrata si in timp real, toate acestea in premiera pentru piata din...
Prima campanie globala din cadrul noii platforme de comunicare Real Magic, Coca-Cola.
Vineri, 01 Octombrie 2021
 Brandul Coca-Cola prezinta Real Magic, noua sa platforma globala de marketing, si dezvaluie “Hug”, o noua abordare a emblematicului logo Coca-Cola.
4 din 5 romani interesati sa exploreze vor acest lucru calatorind. Noi documentare National Geographic
Joi, 16 Septembrie 2021
 74% dintre romani considera ca explorarea este importanta, arata un studiu National Geographic, iar jumatate dintre ei prefera zonele urbane
De 9 ani in digital marketing, fosta Head of Xaxis Romania, Alexandra Constantinescu, este noul Programmatic Director, GroupM (WPP)
Miercuri, 15 Septembrie 2021
 Cu servicii si produse de programmatic la Xaxis si GroupM din 2014, numirea noului programmatic director al grupului de media are loc in contextul unificarii tuturor solutiilor de programmatic buying din cadrul Group M sub un singur leadership.
« 1 2 3 4 5 »