Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 11 Iunie 2009
Ajuns la „sapte ani de acasa”, Ioan Ceausescu, organizatorul evenimentului, a afirmat pentru AdPlayers ca Festivalul Televiziunilor Locale si Producatorilor Independenti...
Marti, 09 Iunie 2009
Administrata de agentia Cohn & Jansen, comunicarea Gindi Investments pentru un complex rezidential de 324 de apartamente sfideaza criza din piata imobiliara investind intr-un...
Sambata, 06 Iunie 2009
CNA a acordat saptamana trecuta amenzi de 32.500 de lei pentru incalcarea reglementarilor audiovizuale
Joi, 14 Mai 2009
Potrivit postului de televiziune, numarul romanilor din Italia se ridica la 1,6 Milioane
Vineri, 08 Mai 2009
Pe langa creditul Agro Capital IMM, banca urmeaza sa lanseze si un produs destinat finantarii investitiilor, sub numele Agro Invest IMM
Miercuri, 29 Aprilie 2009
Fisk va sustine pe 22 mai workshop-ul “Marketing Genius”, in care va prezenta 50 de idei si tehnici de marketing pentru vremuri de criza si schimbare economica
Marti, 28 Aprilie 2009
CNA ia in discutie marti, 28 aprilie, dosarul S.C. RCS&RDS SA Bucuresti prinvind o solicitare licenta audiovizuala prin satelit pentru Digi Sport ( si pentru Digi Sport 2, 3,...
Vineri, 10 Aprilie 2009
In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Miercuri, 01 Aprilie 2009
Pepsi Lipton International a adaptat campania internationala semnata de agentia DDB New York cu agentia locala DDB Bucharest, iar contul de media este derulat de agentia Media...
Marti, 31 Martie 2009
Managing partner al companiei Intertel, primul furnizor de servicii de televiziune interactiva si furnizor de sms marketing din 2003, Maia Novolan spune ca 2008 a fost cel mai bun an dupa...
Luni, 23 Martie 2009
“In 2008, Optimedia a avut o cifra de afaceri de peste 30 Milioane de euro si o crestere de aproximativ 88% fata de anul precedent” a afirmat pentru AdPlayers, Cezar Batog, General Manger al agentiei de media
Joi, 05 Martie 2009
Biroului Roman de audit al Tirajelor si-a facut campanie pentru cresterea numarului de membri BRAT, dar nu ofera raspuns la intrebarea: „De ce publicitate in Presa Scrisa?
Luni, 02 Martie 2009
Noua campanie Cappy Tempo este comunicata din 14 februarie la nivel national pe principalele canale TV si prin materiale la punctul de vanzare
Joi, 26 Februarie 2009
Imprimanta de format mare cu latimea de 3,2 metri a produs pentru Neighborhood Ball un sigiliu de 16 metri in diametru pentru scena circulara special conceputa pentru primul dans al Presedintelui si Primei Doamne a Americii, modelul VUTEk QS3200 fiind disponibil si pe piata romaneasca prin Leykom,...
Marti, 24 Februarie 2009
AdPlayers programeaza incepand din aceasta saptamana primul episod din telenovela "Sexy Publicitatea de Business" in care primii protagonisti, Domo, Banca Transilvania, UPC sau Vodafone, joaca in sexy-publicitatea premium sau de business, insa pentru o audienta cu tinta cat se poate de generalistaJoi, 12 Februarie 2009
Contul va influenta volumele de media ale agentiilor de media finaliste - Zenith Media, United Media si Media Investment, dar si polurilor de media PGM estimat de surse din piata de media la 140 Mil. EUR, si The Media Partnership, acesta din urma aproximat la putin peste jumatatea volumului PGM (70-80 Mil. EUR).
Luni, 09 Februarie 2009
Cable Direct si Sony Pictures Television International au semnat contractul prin care regia de media se ocupa de gestionarea si vanzarea spatiului publicitar al posturilor AXN SCI-FI...
Vineri, 06 Februarie 2009
Compania fondata de fostul director de creatie de la Grey, si mai apoi Brandstalk, a lucrat pentru clienti comerciali – Zapp, Telegraf - dar si comunicare politica – PSD...
Marti, 02 Decembrie 2008
Razvan Constantinescu ofera detalii despre piata de indoor romaneasca, la scurt timp dupa ce, zilele trecute, Laurentiu...
Marti, 18 Noiembrie 2008
„Avem o viziune si vrem ca intr-un univers de timp relativ apropiat de 2-3 ani sa ajungem la 3% din totalul cheltuielilor investitiilor in publicitate”, a afirmat, pentru AdPlayers, Horatiu Dimulescu, Manager Mobile Advertising la Vodafone, vorbind despre estimarile segmentului pe care il reprezinta, in economia investitiilor in publicitate
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: