Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 13 August 2014
Editia 2014 a festivalului isi asteapta deja intrarile, iar termenul limita de inscriere este 15 septembrie. Premiile vor fi cunoscute la sfarsitul anului, in luna decembrie.
Joi, 07 August 2014
Indiferent ca ne aflam la Dristor sau la Aurel Vlaicu sau chiar in tunelul dintre cele doua magistrale de metrou de la Piata Unirii, reclamele apropiate publicului calator devin un excelent mediu de exersare a creativitatii urbane.
Joi, 27 Februarie 2014
Premiile IAA le-a premiat pe excelentele sale in comunicare Smiley si Bartos.
Marti, 08 Octombrie 2013
Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
Marti, 27 August 2013
„Pagina de Facebook Lidl Romania a crescut atat organic, cat si prin intermediul campaniilor de Facebook Ads foarte bine targetate.” au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare Lidl, despre atingerea cifrei de 1 Milion de fani pe Facebook
Vineri, 23 August 2013
Praktiker isi dezvolta vanzarile online cu o platforma semnata de specialistii digitali de la Infinit Solutions, in urma unei licitatii desfasurate in luna februarie a acestui an.
Joi, 06 Iunie 2013
Tom Eslinger, Worldwide Digital Creative Director Saatchi & Saatchi, primul presedinte al juriului Mobile Lions de la Cannes, va sustine in cea de-a doua zi a evenimentului ICEEfest ( vineri, 7 iunie) o prezentare pe tema evolutiei agentiilor de publicitate in era mobila
Joi, 25 Aprilie 2013
Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei, managerul ar fi “divortat” de Spectacular, in urma scandalului rezilierii contractului publicitatii de la metrou. Din informatiile de pana la aceasta ora conducerea companiei este asigurata de patronat.
Vineri, 08 Februarie 2013
Vor invata televiziunile sa-si indrepte programele spre un continut de calitate, castigand oamenii si pierzand un client de publicitate sau doi in goana dupa rating? Poate ca da. Mai curand, nu. Sa nu uitam ca televiziunea nu vinde calitatea, ci ratingul.
Miercuri, 09 Ianuarie 2013
Cat costa vandalizarea publicitatii Out Of Home?
Luni, 26 Noiembrie 2012
„Comparativ cu anul 2008, suma ceruta in 2012 este de doua ori mai mare. Pentru o imagine mai clara, fata de anul 2005, sumele cerute in 2012 sunt de peste 3 ori mai mari”, au declarat reprezentantii RCS&RDS pentru adplayers.
Vineri, 23 Noiembrie 2012
Iesirea unui canal de sport din pachetele de cablu ar putea antrena pierderi de milioane de euro pe an in vistieria canalului
Luni, 22 Octombrie 2012
Comunitatile retelei sociale nu apartin producatorilor marcilor: Alex Cernatescu, Infinit: "Comunitatile brandurilor din Facebook nu se mai pot numi owned media."
Miercuri, 10 Octombrie 2012
„Publicitatea televiziunii Money.ro sau cum se va numi va fi vanduta tot de DBV Media House”, a mai afirmat una din sursele familiarizate cu ruperea postului in doua.
Vineri, 10 August 2012
Lion House estimeaza 80-120.000 euro pe an cu Money Magazine, dupa cum a declarat pentru adplayers Andrei Cristea (foto), managerul agentiei. Compania de dezvoltare a postului de...
Luni, 06 August 2012
Euromedia si Beta Cons tintesc pentru a doua jumatate a anului in curs 3% din vazarile de publicitate outdoor din statiile de autobuz pe 2012 (Bus-Shelter) cu noul format Bus-Shelter 4 More, dupa cum a declarat pentru adplayers Horatiu Girbea, director vanzari al companiilor de publicitate outdoor membre Epamedia.
Joi, 19 Iulie 2012
In timp ce Duna TV inregistreaza si chiar spera sa transmita in direct evenimente de la Lacul Sfanta Ana, dintre canalele autohtone, singura...
Joi, 21 Iunie 2012
Volumul de publicitate outdoor cheltuit in Romania este de aproximativ 40 Milioane de euro net, iar cel al publicitatii Indoor este de aproximativ 10 Mil. euro, au estimat astazi pentru adplayers jucatorii din piata de media prezenti la evenimentul de lansare a Monitorizarea Investitiilor in Publicitate Out Of Home (MIP OOH).
Marti, 21 Februarie 2012
Nicola Porter Novelli inoveaza comunicarea corporate in Romania. Dezvaluirea in exclusivitate, in cursul diminetii de marti, a parteneriatului The Group cu Omnicom a facut ca profesionistii de comunicare ai agentiei de relatii publice sa trimita adplayers la agentii de stiri
Miercuri, 15 Februarie 2012
Dand vina pe un talk-show de televiziune, un editorial semnat de un redactor sef de gazeta acuza ca presa se face cu dosul. Oameni buni. Spre deosebire de presa, televizorul scoate banii din audienta TV. Deci nu presa se face cu dosul, ci televiziunea.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: