Rezultatele cautarii dupa : "campanii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
7 agentii romanesti in finala Eurobest
Vineri, 30 Noiembrie 2007
McCann Erickson, TBWAMerlin, Graffiti BBDO, Leo Burnett, Media Direction, Starcom si Propaganda sunt nominalizate la Eurobest 2007, castigatorii festivalului de publicitate urmand sa fie desemnati astazi
BVB a facut prima campanie cu Propaganda
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Realizata impreuna cu agentia de publicitate Propaganda, prima campanie pentru Bursa de Valori Bucuresti se desfasoara in perioada 24 noiembrie – 21 decembrie si urmeaza a fi reluata in 2008, prima campanie fiind derulata pe TVR1, TVR2, Antena 3 si Realitatea Tv
Propaganda recomanda muzica normala de la Radio Guerrilla
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Agentia de publicitate semneaza o noua campanie a postului de radio din grupul Realitatea – Catavencu ce promoveaza si recomanda ascultatorilor muzica postului drept singura normala intr-o tara normala
Starcom lanseaza Starcom Direct
Marti, 13 Noiembrie 2007
Condusa de Bogdan Vasile, divizia de marketing direct a companiei Starcom Romania are deja printre clienti Philip Morris, Dacia si Renault (cu toate brandurile), dar si clientii Starcom si Leo Burnett activi pe partea de comunicare directa
Castigatorii Romanian PR Award 2007
Luni, 12 Noiembrie 2007
Agentia Anului este  Pleon Graffiti, competitia acordand in total, in acest an, 4 premii de aur, 5 premii de argint, 3 premii speciale si 12 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award.
Bogdan Nitu, Webstyler: „De ce dracu’ inca mai traieste capra vecinului?”, Opinii Internetics
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
„Sunt dezamagit sa vad ca scandalurile din ultimii ani din publicitatea romaneasca se repeta acum in zona web. Am sperat aiurea ca cei din web au invatat ceva din asta, dar se pare ca frustrarile sunt mult prea mari”
„Ziua Barbatului, a 2-a agentie de comunicare interactiva din Romania”, Marius Pahomi, Mediaedge:cia
Marti, 06 Noiembrie 2007
Vorbind despre premiul iLeo, a doua agentie clasata in competitie, „Personal cred ca, la Campanii Interactive, juriul a fost incapabil sa delimiteze componenta online in cadrul mixului de media, sa delimiteze obiectivele specifice ale acesteia si sa evalueze strict rezultatele campaniei online”, sustine Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:cia
Bogdan Nitu, Webstyler: „Avem de gand sa il inscriem la Cannes 2008 pe Alo.. 322”
Miercuri, 31 Octombrie 2007
„Am apreciat deschiderea juriului spre inovativ (vezi campania anti SIDA). Au fost punctate lucrari foarte bune gen BMW cu o executie exceptionala, sau creativitatea si interactivitatea”, mai spune seful Webstyler, legat de modul in care s-a jurizat, insa adauga faptul ca i s-a parut ciudat ca in festival nu a putut fi inscrisa si o campanie integrata online
Schweppes comunica On-line Film Festival
Marti, 30 Octombrie 2007
Potrivit auorilor, noua campanie este structurata pe ideea unei serii de scurt-metraje incitante, al caror fir epic este inteles pe deplin doar accesand site-ul www.schhh.ro
Interamerican are buget de 1 Mil. EUR pentru AdVenture
Marti, 30 Octombrie 2007
Spotul Tv “Calatoria” semnat de Adventure este principalul suport de comunicare , pe baza caruia au fost dezvoltate executii si pentru celelate medii de comunicare pentru campania „Viata e o calatorie. Asigura-te ca e una frumoasa ”
Cosmote intra si in marketingul muzical alaturi de Proconsul
Marti, 30 Octombrie 2007
Compania sprijina noul album Proconsul - “Da mai departe”, ce include melodia originala “Alaturi de tine”, tema noii campanii de imagine a COSMOTE Romania din luna iunie, albumul urmand sa fie promovat si printr-un turneu in diferite orase din tara
Publicitatea online are comenzi intre 500 EUR si 30.000 EUR
Marti, 30 Octombrie 2007
„Am avut, spre exemplu, o comanda de 30.000 de EUR pentru o luna, proiect care s-a derulat in peste 20 de site-uri”, a afirmat pentru AdPlayers, Magda Zander, Senior Sales Manager la NetBridge Investments, compania care opereaza reteaua, agentia si serviciile de publicitate online Boom
400.000 EUR stransi de Balul de Caritate de Halloween
Marti, 30 Octombrie 2007
"Anul acesta s-au strans cele mai multe fonduri –peste 400.000 Euro - si o iau personal ca pe un succes al industriei”, spune Alexandra Tanjala (foto stanga) manager si owner al agentiei si membru in Comitetul Organizatoric si Comitetul Consultativ al Asociatiei OvidiuRom
McCann Erickson, premiata la Cresta Awards
Luni, 29 Octombrie 2007
„Avem 24 de lucrari inregistrate din Romania in acest an”, a declarat in exclusivitate pentru AdPlayers, despre inscrierile din Romania la Cresta Awards, Nancy Ross – Presedinte Creative Standards International, organizatorul festivalului de publicitate care, anunta cele 71 de trofee ce provin din 21 de tari, intr-un show pe website-ul  Cresta Awards...
Premierea Cresta Awards live, luni, 29 oct., 16:00
Duminca, 28 Octombrie 2007
Din Romania au ajuns in finala Cresta Awards 2007 agentiile McCann Erickson si GMP, atat la sectiunea TV cat si la Print
Magnetique isi lauda furtul cu publicitate in Capital
Duminca, 28 Octombrie 2007
Dupa vorba romaneasca “prostul parca nu-i prost destul, pana nu e si fudul”, editorii de la Magnetique Marketing fac campanie de promovare pe Capital pentru Notoriu.ro, si "provoaca reactii puternice" laudandu-se oamenilor de afaceri, practic, cu furtul de continut editorial de la alte publicatii online
The AdStore trateaza cu Paracetamol
Joi, 25 Octombrie 2007
“The AdStore incalca reguli, iese din tipare, revolutioneaza si demonstreaza ca asta poate duce la un produs publicitar de calitate”, Remus Frunza, Managing Director al agentiei The Ad Store, autoarea campaniei
Berea Azuga se va lansa national
Joi, 25 Octombrie 2007
Campania de imagine care va fi semnata de Propaganda va marca relansarea Azuga ca marca nationala de bere cu prezenta si distributie pe întreg teritoriul României
HP pune campania “What do you have to say?” in principal pe Internet
Joi, 25 Octombrie 2007
„Campania HP “What do you have to say?” pune accentul in primul rand pe Online si pe comunicarea neconventionala. Pe cautarea mediilor care te face sa te gandesti mai mult decat ceea ce vezi la inceput”, a afirmat, pentru AdPlayers, Erich Chirea, Marketing Manager al Diviziilor Print si Sisteme de Calcul la HP
Castigatorii romani la Golden Drum
Luni, 22 Octombrie 2007
McCann Erickson, Ogilvy&Mather, Publicis Romania, GMP, Graffiti BBDO, Starlink, Starcom, Webstyler, Grey Bucharest sunt agentiile care au plecat cu premii de la editia din acest an a festivalului de publicitate