Cu 24 de oameni in prezent, agentia de publicitate full service pe Internet condusa de Bogdan Nitu inregistra anul trecut aproximativ 700.000 EUR
„Migrarea spre eficienta online s-a facut un pic prea repede, intr-o piata in care toti vorbim de cifre, cresteri, predictii dar siteurile din spate nu sunt tocmai ceea ce ne dorim sau ce-si doresc utilizatorii” mai spune Clonda
Scanteie a scris stiri si analize de media si publicitate pentru publicatii precum „Evenimentul Zilei” si „Campaign”, publicatie recent inchisa de editorii Business Media Group
„Interneticsul se afla la acelasi nivel ca si industria”, mai spune Tenita, managerul TreeWorks, unul dintre premiantii festivalului
Cu 12 ani de publicitate, fostul sef de creatie de la Punct Advertising lucreaza in comunicare din 96, unde timp de 6 ani a activat in agentia Graffiti BBDO, iar din 2002 pentru compania de care s-a despartit in urma cu doua saptamani
Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online
Premiul pentru Publisher-ul Anului nu s-a acordat, Agentia Anului la Internetics 2008 este Webstyler, iar trofeul Webvertiserul anului a fost acordat la 2 companii - Coca-Cola Romania si L'Oreal Romania. Castigatorii Internetics Live ( Refresh pentru cititorii in timp real ai evenimentului )
Anterior el a fost Art Director la Brands & Bears, apoi a trecut prin GMP Advertising, pentru ca din anul 2006 pana in prezent sa fie Senior Art Director la Leo Burnett