Rezultatele cautarii dupa : "campanii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
And the 2012 Cresta Awards, Grand Prix Winner, Integrated Campaigns is: McCann Erickson Romania
Marti, 23 Octombrie 2012
 McCann Erickson a mai ridicat o data „Romanii sunt Destepti” pe cea mai inalta treapta a podiumului unui festival de publicitate. Grand Prix, Campanii Integrate, Cresta Awards 2012.
Cel mai greu pitch in 5 ani. 2 luni de munca la un proiect anulat si reactivat la jumatate de an.
Luni, 15 Octombrie 2012
 „Cel mai greu pitch a fost pentru un client din categoria bricolaj, am fost chemati de doua ori, prima data a fost anulat proiectul, apoi s-a reactivat la aproximativ 6 luni distanta” isi aminteste Monica Tarnovean, printre cele mai grele lucruri in 5 ani la The Syndicate: „Un timp util desi nefacturat”
Uraste ne iubeste! Ce spune agentia autoare? Raspunde Armada Marketing.
Vineri, 12 Octombrie 2012
 Ne-a raspuns: “Mesajul campaniei noastre este mai puternic decat al celeilalte, dar in acelasi timp si mai controversat” spun reprezentantii Armada Marketing despre comparatia mesajului de pe uraste.ro cu o campanie italiana de responsabilitate sociala
Info: Castigatorii Internetics 2012
Marti, 02 Octombrie 2012
Premiile festivalului de comunicare digitala Internetics 2012
UniCredit a batut palma pe 2 ani cu Marks. Participantii in pitch: Nedezvaluiti.
Joi, 27 Septembrie 2012
 „Pitch-ul a avut loc la sfarsitul lunii august, iar atat bugetul cat si agentiile participante la licitatie sunt supuse clauzelor de confidentialitate ale colaborarii”, a afirmat pentru adplayers Iulian Padurariu, Managing Partner – Marks, despre castigarea contului de servicii de marketing UniCredit Tiriac Basunt supuse clauzelor de confidentialitate nk.
Vaci de muls sau cai de incalecat? Mixul de borhot in comunicare.
Miercuri, 22 August 2012
 Cum sa aduni vaci si boi, cai si magari in topurile de comunicare din Romania.
Money Channel, Money Magazine si .ro tintesc publicitate de 1,5 Milioane euro.
Marti, 14 August 2012
 Publicitatea produselor sub umbrela Money - canalele de media Money Channel, Money Magazine si platforma on-line Money.ro, tinteste in 2012 o suma globala de 1,5 milioane euro, a declarat pentru adplayers Dan Apostol, CEO Money Channel. Vanzarile sunt reprezentate pe piata de media prin DBV Media House. Revista Money Magazine a intrat in portofoliul Lion House pentru realizarea revistei.
Banii vorbesc. Licitatie FMCG alege o agentie, bugetul alta.
Joi, 26 Iulie 2012
 Pitch cu un final neasteptat pentru un proiect de trade marketing FMCG, de racoritoare. Cu intalniri amanate timp de aproape o luna si jumatate in care ar fi trebuit sa se discute brieful de campanie si sa se aprobe bugetul, activarea nu si-a gasit timp pentru a fi administrat de agentia castigatoare. In final, pentru ca proiectul trebuia dezvoltat, iar banii trebuiau cheltuiti, bugetul...
Decizia este luata de oameni care nu se pricep. Negocierile 'La client'.
Miercuri, 25 Iulie 2012
 De ce se distrug negocierile? „Pentru ca la fotbal si la marketing se pricepe toata lumea. Pentru ca in multe companii nu este delimitat foarte bine rolul fiecarui om, iar de aici tentatia oricarui nespecialist de a intra pe teritoriul vecin, in loc sa aiba grija de ograda proprie” o spune un om de marketing de la client, care a tinut sa-si apere breasla, dar care nu intelege...
Distrugerea preturilor din publicitate. Victoria concurentei neloiale.
Marti, 24 Iulie 2012

„Clientul – lacom si dornic sa faca din rahat bici – pune presiune pe agentie sau pe producator.  Si asa se duce pe apa sambatei si calitatea si pretul de pana ieri” Opinia lui Anicescu, directorul firmei de tipar de mari dimensiuni AMOD Business, este cu atat mai interesanta cu cat isi argumenteaza pozitia cu o poveste devenita model de...

Descopera Rosia Montana, nu aurul sau Maia Morgenstern. Campanie sociala semnata de Papaya.
Duminca, 17 Iunie 2012
 Un spot rar, pentru o cauza nationala rara. Aurul si afacerile, contra omului care se vede nevoit sa fie dat afara din pamantul sau, de o miza care nu este a sa, a urmasilor lui si urmasilor urmasilor lui. Nu stim daca spotul Rosia Montana va castiga vreun premiu la festivalurile de publicitate. Adplayers se grabeste sa felicite insa una dintre cele mai bune idei si executii apartinand...
INFO: Tabloul Complet al Castigatorilor si Finalistilor Effie Awards Romania 2012
Miercuri, 06 Iunie 2012
Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.

 

Calendarul de postare a publicitatii outdoor 2012
Luni, 07 Mai 2012
Asociatia Romana de Publicitate Exterioara (Romanian Outdoor Advertising Association – ROAA) anunta introducerea calendarului de postare pentru campaniile outdoor contractate incepand cu data de 2 iulie 2012.

Sef nou peste bugete online de 3 Mil. euro la MEC Interaction
Miercuri, 18 Aprilie 2012
 Cu un volum de business estimat de adplayers la 3 Milioane EUR pe an, divizia specializata de servicii online a agentiei de media MEC Romania este condusa de Raluca Mateescu, noul Head of MEC Interaction, incepand cu 18 aprilie.

 

300.000-500.000 euro pe an creatie Timisoreana si Ciucas la GMP.
Luni, 09 Aprilie 2012

Dupa un pitch cu 8 agentii, GMP este agentia castigatoare a conturilor de creatie pentru Timisoreana...

Clientii Agentiilor de Publicitate 2012. The Syndicate.
Joi, 01 Martie 2012
 Cu Grande Panini si Laptarul lui Ghita castigati recent, agentia de publicitate are in portofoliul de clienti Banca Romaneasca, Unilever Food Solutions, Trust, Bramac, Derpan

2.500 de zile pe an de publicitate outdoor mobila cu MVCOM. Fara limita de kilometri.
Miercuri, 29 Februarie 2012

Cu un business de peste 320.000 EUR in 2011, in scadere cat spuma de la paharul de bere comparativ cu anul precedent, masinile cu panouri mobile reprezinta 80% din afacerea condusa de Marian Costache.

Iresponsabilitate sociala. Milionari in euro in comunicare, fara lopata in dotare.
Marti, 31 Ianuarie 2012
 In plin „buricul targului’ din Bucuresti, responsabilitatea sociala si-a rupt gatul pe gheata. Companii cu cifre de afaceri de zeci sau sute milioane de euro n-au fost in stare sa-si dea zapada din fata portii. Cum se „pupa” grija pentru zapada pe care pot aluneca oamenii in fata firmei cu investitiile de sute de mii de euro in campanii sociale?
Protest inedit impotriva prostitutiei in design.
Marti, 24 Ianuarie 2012
 Oana Zainescu, alias Zaineasca.ro, a dat frau liber creativitatii pentru a protesta impotriva prostitutiei in design.
Totul despre cum obtii primul European Advertising Certificate
Joi, 12 Ianuarie 2012
“Pentru ca este un studiu online, programul de certificare nu este legat de un numar minim sau maxim de participanti”, explica Eleonore Af Schaumburg-Lippe, director executiv al UAPR,  despre programul de certificare europeana in publicitate  lansat in colaborare cu EACA