Ordonare dupa: data / relevanta
Licitatie online de outdoor digital Phoenix Media. Doua campanii de 5.000 eur, cu pornire de 500 eur
Miercuri, 25 Ianuarie 2017
Programata pe data de 27 ianuarie, intre orele 10:00 si 17:00, licitatia online Phoenix Media are ca obiect doua campanii in valoare de 5.000 de euro net, al caror pret de pornire va fi 500 de euro.
Valoarea colesterolului LDL si riscul bolilor cardio. Infinit si CardioPrevent pentru ,Stiu cat am''
Vineri, 20 Ianuarie 2017
„Am ales sa investim resurse in campanii de informare a populatiei si de constientizare cu privire la pericolele nivelului crescut de colesterol LDL (asa-zisul „colesterol rau”) indemnand la masurarea valorii colesterolului LDL si la accesarea sfatului medical specializat”.
Luni, 09 Ianuarie 2017
TP Vision a desemnat Weber Shandwick ca agentie de lifestyle PR si social media in Europa, pentru brandul licentiat Philips TV.
Joi, 05 Ianuarie 2017
Pentru operatiunile din Romania, grupul international de companii cu activitate in industria digitala estimeaza o crestere de aproximativ 40%, a afirmat pentru adplayers Dragos Stanca, Managing Partner, ThinkDigital Romania, oficialul de business TDG de la Bucuresti.
Marti, 03 Ianuarie 2017
Holmes Report si African Public Relations Association (APRA, www.AFPRA.org), lanseaza prima editie a competitiei Africa Sabre Awards.
Vineri, 09 Decembrie 2016
„Nu-i lasa pe altii sa aleaga pentru tine! Iesi la vot” se incheie filmul care a inregistrat deja peste 16 mii de redistribuiri doar pe facebook, la 18 ore de la publicare.
Luni, 05 Decembrie 2016
Semnata de atelierul new yorkez The Studio, o animatie cu 10.000 de ore pentru rendering V-Ray intra in seria de 5 filme multi-platforma pentru campania "The Foundation for AIDS Research" impotriva SIDA
Miercuri, 23 Noiembrie 2016
Agentia de marketing digital parte a McCann WorldGroup Romania a castigat in competitia industriilor creative digital
Vineri, 04 Noiembrie 2016
De la un obiect menit sa ajute in situatii de criza sau calamitati, cortul a devenit adapost electoral in care activisti de absolut toate orientarile si discursurile posibile se intalnesc ca la piata unde isi deschid tarabe unul langa altul.
Luni, 24 Octombrie 2016
30 de locuri spectaculoase redescoperite in cadrul campaniei Romania Moderna, realizata de Ogilvy & Mather Romania pentru Ciuc Radler ar putea face invidiosi si cei mai buni ministri responsabili pentru imaginea tarii de la 1990 incoace. Si asta fara bani publici.
Luni, 24 Octombrie 2016
Titlul de "Agency Network Of The Year" a fost castigat pentru a treia oara in patru ani de participare la Festivalul Golden Drum 2016
Sambata, 22 Octombrie 2016
Agentia condusa de Teddy Dumitrescu a castigat cel mai mare trofeu al festivalui de publicitate din Europa Centrala si de Est
Marti, 04 Octombrie 2016
Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.
Sambata, 01 Octombrie 2016
Rogalski Damaschin si Therme Bucuresti au castigat aur pentru flashmob-ul #cultureofhealth la cea mai importanta competitie de comunicare digitala din Europa, Digital Communication Awards.
Miercuri, 21 Septembrie 2016
Fundatia Telekom Romania a fost acreditata de catre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice sa ofere servicii de informare si consiliere profesionala, anunta reprezentantii de relatii publice.
Joi, 15 Septembrie 2016
Bugetul de media Altex este administrat de agentia Media Investment (parte din holdingul The Group) iar serviciile de relatii publice si comunicare sunt administrate de Porter Novelli (The Group).
Vineri, 24 Iunie 2016
Contactat de catre adplayers, Vlad Popovici, Managing Director, Kubis Interactive, nu a dezvaluit valoarea bugetului, motivand ca acesta va depinde nu doar de un pachet de servicii constant livrate ci si de proiecte noi care ar putea fi adaugate in perioada colaborarii.
Vineri, 17 Iunie 2016
Chiar daca mesajul publicitar nu a fost confirmat, din informatiile adplayers de pana la aceasta ora, mesh-ul gigant ar putea avea dimensiuni de aproape 1.500 mp (aproximativ 70m x 20m).
Vineri, 03 Iunie 2016
Campanii-pilot si teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) si Ernst & Young
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: