Rezultatele cautarii dupa : "campanii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Mutare la varful Kubis. Fost Group Creative Leo Burnett pe Telekom, Alin Marghidanu este noul Creative Director Kubis
Luni, 08 Iulie 2019
Fost Leo Burnett, unde a lucrat din 2016 ca Group Creative Director pe contul Telekom, pozitie din care a ajutat agentia sa ajunga in doi ani la rand agentia anului la Effie, Marghidanu a facut parte din echipa care a luat un trofeu de bronz la Cannes cu proiectul Vloggers Swap si multe alte premii cu proiecte si campanii precum Hai #Netliberare, No Romanian Left Behind, Hotelekom etc.
Fost GMP si Jung von Matt / Spree Berlin, Mihai Gongu revine in Romania la Cheil | Centrade, Executive Creative Director Southeast Europe
Vineri, 05 Iulie 2019
 In Cheil | Centrade, Mihai Gongu va conduce o echipa de creatie formata din 20 de specialisti cu competente in campanii de brand, implementate pe toate canalele, continut digital, UX si design. Portofoliul recent de clienti include branduri de prestigiu precum Samsung, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, Procter...
Primul operator cu abonamente 5G in Romania. Lansate de Vodafone, noile abonamente 5G sunt disponibile in Bucuresti, Cluj-Napoca si Mamaia
Miercuri, 26 Iunie 2019
Disponibile in Bucuresti, Cluj-Napoca si Mamaia, abonamentele Red Infinity 17 si Red Infinity 25 sunt primele abonamente 5G ce ofera trafic de date nelimitat in reteaua...
Un altfel de teambuilding. PROFI aduna deseuri.
Luni, 10 Iunie 2019
 Inspirati de Ziua mondiala a Mediului - care tocmai fusese sarbatorita, angajatii PROFI au plecat la padure sa respire aer curat dar, si mai important, s-au hotarat sa ajunga acolo pentru a-i reda padurii frumusetea naturala, eliberand-o de gunoaiele si de resturile de la picnic pe care, peste an, vizitatori...
Policolor in campanie cu noul spot CasaBella. Media, la Zenith.
Joi, 06 Iunie 2019
 Sub sloganul, „Pentru liniste-n familie, te ajuta CasaBella”, noul spot de la Policolor are ca obiectiv de comunicare promovarea intregii game de produse CasaBella - un brand modern, tanar, ale carui atuuri sunt acoperirea buna, gama variata si culorile.
O agentie din Romania semneaza campania globala dedicata zilei internationale a iubitorilor de biciclete din intreaga lume. Hogarth Romania (WPP)
Marti, 04 Iunie 2019
 In Bucuresti, evenimentul principal care sustine comunicarea acestei miscari va avea loc duminica, 9 iunie, la Roaba de Cultura din parcul Herastrau.
Dupa o licitatie la sfarsitul anului 2018, Biofarm in trei campanii de comunicare integrata cu McCann PR
Luni, 03 Iunie 2019
 Cu o colaborare inceputa in urma unei licitatii de la sfarsitul anului 2018, parteneriatul cu Biofarm vizeza campanii de comunicare integrata pentru marcile Triferment, Carbocit, Devaricid.
Fun culinar in cadrul ApropoTV. Selgros si Andi Moisescu lanseaza campania Fast & Fresh
Vineri, 31 Mai 2019
 Rezultatele „lectiilor” primite de Andi Moisescu se vad in fiecare duminica, de la 13:05 si in reluare dupa miezul noptii pe ProTV, dar si online, pe conturile de social media ale ApropoTV, Bucatarium si Selgros.
Prima retea de 1000 de magazine in Romania, prezenta in aproape 500 de localitati. PROFI 1000.
Miercuri, 22 Mai 2019
 Prezenta in aproape 500 de localitati,  PROFI isi intareste pozitia deja consacrata ca reteaua de retail  modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania si un ritm de crestere inca neegalat local.
Group Creative Director, McCann PR, Simona Simon jurizeaza la Cannes Lions 2019
Joi, 16 Mai 2019
 Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezinta Romania in juriul de Relatii Publice al Cannes Lions 2019, urmand sa evalueze lucrarile ce se vor califica pe lista scurta. Simona s-a alaturat echipei de creatie a McCann PR in urma cu trei ani si coordoneaza din perspectiva creativa conturile de FMCG & finance si retail, ale agentiei, contribuind la dezvoltarea...
Vodafone in campanie de primavara. Doua Audi A5, 50 de premii de cate 1000 de euro, 100 smartphone-uri si milioane de premii in aplicatia My Vodafone
Vineri, 19 Aprilie 2019
 Clientii Vodafone persoane fizice pot castiga doua autoturisme Audi A5 Cabrio, 50 de premii in numerar de cate 1.000 de euro, 100 de smartphone-uri Huawei P30 Pro si 1.000 de cupoane de cate 100 de euro pentru bijuterii si ceasuri de la Oxette
Andreas Elsner, Telekom Romania: ,,Majoritatea clientilor vor sa aiba toate serviciile intr-un singur pachet: Telefonie mobila, Internet Fix si TV
Marti, 09 Aprilie 2019
Telekom Romania lanseaza noua oferta comerciala cu promisiunea „Totul pentru mai putin”, dedicata Sarbatorilor Pascale, si le aduce clientilor rezidentiali Pachetul Telekom Complet - mobil cu Net Nelimitat 4G, Internet fix de mare viteza si televiziune, cu HBO si HBO GO incluse pana la finalul anului, la doar...
Cu Cartile pe Spate. Campania inedita de promovare a lecturii Cartile pe Fata continua pe carti de vizita
Joi, 04 Aprilie 2019
 „Dupa ce timp de cinci ani am incurajat oamenii sa isi dea Cartile pe Fata, acum ii provocam sa isi dea cartile pe spate, pe spatele cartilor de vizita. Cred ca poti incepe mai usor o conversatie cu o persoana pe care tocmai ai cunoscut-o daca pornesti dialogul de la cartile care te-au influentat”,...
Ceva bun de la Morarita pentru Mama. Morarita si Ogilvy schimba traditia pachetelor de la mama
Marti, 26 Martie 2019
"Cand intra in brainstorming creatia opereaza adeseori cu o mana de cuvinte cheie. In cazul Morarita, cuvintele au fost: mama, mancare, ceva bun” afirma pentru AdPlayers, Adrian Diac, Group Creative Director Ogilvy Romania. „Avand in vedere ca majoritatea creativilor au venit la facultate in Bucuresti,...
Seniorii marketingului la Effie Talk. Iuliana Nedelcu (Coca-Cola Romania), Laura Barbu (Vodafone), Monica Eftimie (KFC, Pizza Hut, Taco-Bell, Paul ) si Daniel Filip (Dacia, Groupe Renault)
Luni, 25 Martie 2019
 #effiethinking for Marketers, al treilea seminar al seriei Effie Talk, va avea loc miercuri, 3 aprilie, incepand cu ora 16.00, la Institute, the Café (Strada Știrbei Voda 104-106).
Starbucks, in campanie #doarluni.
Joi, 21 Martie 2019
 „Aceasta campanie a fost gandita pentru zilele mai dificile de luni cand toata lumea are nevoie de doua cafele in loc de una, la fel de bune ca in restul saptamanii.” motiveaza reprezentantii de comunicare Starbucks, ideea campaniei #doarluni.
Divizii noi la ARBO Influence Marketing (The AIM). ,,Clientii multinationali investesc bugete consistente Alin Alecu, GM, ARBOmedia
Luni, 18 Martie 2019
 "Dupa intrarea pe piata in jumatatea a doua a anului 2018 cu cele 3 divizii de: Travel, Wellbeing si Family, am identificat o nevoie a clientilor de bloggeri specializati pe diferite nise. Astfel am creat divizia de food, pentru impatimitii gatitului si divizia de lifestyle pe care am lansat-o in cadrul...
Surse: Licitatie outdoor digitala Phoenix Media. Compania reia licitatiile DOOH, cu campanii de 5.000 de euro net si pornire de la 1.000 de euro
Joi, 14 Martie 2019
Contactat de catre AdPlayers si intrebat care este valoarea spatiului media pus licitatia online, Dio Boaca, General Manager, Phoenix Media a afirmat ca licitatia care va avea loc marti, 19 martie, a.c., are ca obiect doua campanii in valoare de 5.000 de euro net, al caror pret de pornire va fi de 1.000 de euro
,,Nu vota!'' si ,,Strategia online a lui Adolf''. Campanii care ar trebui sa ruleze in regim social si in Romania
Miercuri, 06 Martie 2019
Cele doua reclame de un minut vorbesc despre doua dintre razboaiele lumii moderne, prea putin constientizate de omul zilei de astazi: Pericolul discursului de tip fascist in continutul online, dar si unde ne poate duce lipsa la vot. 
Cu peste 8 ani de experienta in comunicare si marketing digital, Raluca Duta este noul Digital Manager pentru cele patru divizii L'Oreal Romania
Marti, 05 Martie 2019
Cu peste 8 ani de experienta in comunicare si marketing digital, Raluca Duta preia pozitia de Digital Manager in cadrul L'Oréal Romania, devenind astfel coordonatorul intregii activitati de digital la nivelul companiei pe cele patru divizii - - Luxe, Larg Consum, Cosmetica Activa, Produse Profesionale